استخر بادی اینتکس طرح ایستگاه بستنی

intex 48672

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 128 CM
  • عرض: 102 CM
  • ارتفاع: 99 CM
766,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی اینتکس طرح ایستگاه بستنی محصولی جدید و دوستداشتنی با خصوصیات ممتاز و نوین از شرکت اینتکس بوده که با دارا بودن طراحی خاص و در عین حال جدید به شکل یک ایستگاه بستنی باعث شده با خیالی راحت این محصول را خریداری کرده و کودک خود را برای بازی و یک تفریح کودکانه تشویق نمایید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این کالا نوع ظاهر و طراحی این محصول است که به صورت کاملا شکیل و سرگرم کننده برای سنین کودکان بالای 2 سال بوده که از اشکال بستنی بر روی بدنه طراحی شده است. همانطور که مشاهده می کنید بخش انتهای این استخر به صورت یک ایستگاه بستنی با یک سایبان مجزا به منظور جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب به پوست کودک و سه عروسک بادی برای روحیات کودکان به چشم می خورد تا در هنگام استفاده احساس خوشایندی را تجربه کنند.

جنس بدنه این استخر بادی در برابر آب و دماهای مختلف و همچنین نور آفتاب از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده تا با خیالی آسوده در تمامی فضاها مورد استفاد قرار دهید و همچنین راه اندازی آن نیز به سهولت امکان پذیر است و تنها کافی است از طریق دریچه های ورودی هوا و با استفاده از پمپ های باد محصول را به سرعت راه اندازی کنید. علاوه بر این ها یک برچسب تعمیراتی در کنار محصول برای خریدار ارسال خواهد شد تا در صورت بروز آسیب در بدنه استخر، فرد بتواند به راحتی محصول خود را ترمیم و تعمیر کند و مجدد مورد استفاده قرار دهد. لازم به ذکر است طراحی جذاب و فانتزی این استخر بادی کودکانه، ساعات زیادی فرزندان شما را سرگرم می‌کند و شادی و نشاط را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد. برای خرید این استخر بادی به همراه ضمانت نامه معتبر می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کنید.

استخر بادی اینتکس طرح ایستگاه بستنی جذاب ترین محصولی است که با ترکیب رنگ به خصوص و منحصر به فرد در اختیار رده سنی کودک قرار گرفته است. این محصول را می توان با داشتن این خصوصیات مورد پسند قرار داد و برای فرزند خود سفارش داد. استخر بادی مد نظر برند و اصل است و توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید شده است. بنابراین می توان با خیالی آسوده نسبت به کیفیت و دوام و مقاومت به خرید ان اقدام کرد و محصول را برای کودک خود سفارش داد. این استخر بادی بدنه ای بزرگ و جادار دارد و از مزیت های متعدد برخوردار می باشد. به همین خاطر است که می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد و موقعیت مناسبی را به دست آورد. استخر بادی اینتکس طرح ایستگاه بستنی است که به نوبه خود ایجاد بازی و سرگرمی می کند و می توان ساعات خوشی را برای کودکان رقم زد. دوام و مقاومت بدنه نسبت به بازی های مختلف کودکان نیز قابل توجه می باشد و می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد. بدنه دارای سقف و دیواره بادی است که ایمنی خاصی را ایجاد می کند. در نتیجه افراد می توانند در این محیط ایمن و منحصر به فرد مشفول بازی و سرگرمی باشند.

استخر بادی اینتکس طرح ایستگاه بستنی

مقاومت در برابر دمای بالا

استخر بادی مد نظر از بدنه ای با جنس پلاستیک فشرده پی وی سی تشکیل شده است که ایجاد مقاومت بسیار زیادی کرده است. مقاومت در برابر دمای بالا از جمله مزیت های مهم محصول می باشد که برای استفاده در روز های گرم تابستان حائز اهمیت می باشد. این استخر بادی بدنه ای مانند عایق دارد که آب و رطوبت را به بیرون نشت نمی دهد. در نتیجه می توان در محیط این استخر بادی بهترین اوقات را به دست آورد و از داشتن آن لذت برد. استخر بادی مد نظر در معرض اشعه آفتاب قرار می گیرد و دچار مشکل نمی شود. چرا که بدنه دارای مقاومت بالا است و فشار باد داخل خود را حفظ می کند. بنابراین با تغییر دما و افزایش و کاهش آن بدنه دچار ترکیدگی نخواهد شد و فشار باد داخل آن نیز همواره ثابت باقی می ماند. از این رو می توان با خیالی آسوده در معرض اشعه آفتاب از داشتن این محصول لذت برد و ساعات خوشی را به دست آورد. این استخر بادی در دمای بالا دچار تغییر حالت نیز نمی شود و می توان در تمامی اوقات از آن بهره مند شد.

بخش های بادی و سرگرم کننده

در ساختار این محصول بخش های بادی و متنوعی ایجاد شده است که سبب سرگرمی بیش تر کودکان می شود. بر روی دیواره محصول که در واقع محلی برای ارائه بستنی می باشد عروسک های بادی مانند بستنی قرار گرفته است که موجب ایجاد جذابیت می شود. از این رو هم زیبایی ظاهری ایجاد می شود و هم سرگرمی های مختلف نصیب کودکان می گردد. به این ترتیب افراد می توانند با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کنند و کودکان خود را در محیطی ایمن و استاندارد از تفریحات آبی بهره مند سازند.

خرید استخر بادی اینتکس طرح ایستگاه بستنی

ضد حساسیت بودن بدنه

ساخت این استخر بادی از بهترین متریال می باشد که در نتیجه می توان قابلیت ضد حساسیت را از محصول به دست آورد. این قابلیت می تواند موجب رضایت خاطر استفاده کنندگان شود و اوقات خوشی را برای آن ها رقم بزند. با این وجود است که کودکان می توانند در طی مدت زمان طولانی شرایط خوبی را به دست آورند و مشفول سرگرمی شوند.

خرید

برای دسترسی آسان به خرید استخر بادی مد نظر امکان سفارش از طریق سایت فروشگاه اینتکس وجود دارد که در کم ترین زمان خرید محصول انجام می شود.

برند
INTEX
طول
128 CM
عرض
102 CM
ارتفاع
99 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
-
وزن بسته بندی
7.4 KG
ظرفیت
60 L
مناسب برای
1 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...