استخر بادی اینتکس مدل 48669

intex 48669

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 130 CM
  • عرض: 130 CM
  • ارتفاع: 91 CM
15%
850,000
729,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر  توپ  یا  فضای  بازی  کودک  اینتکس  محصولی  زیبا  از  اینتکس  می باشد  که  دارای  کارت  گارانتی  ویژه سعید اینتکس است.  این  محصول  دارای  چندین  توپ  رنگی  رایگان  و  یک  اسب  بادی  رایگان  می  باشد.

محصولات مرتبط

فضای بازی کودک اینتکس کد 48669 وسیله ای لذت بخش ومفرح برای کودکان شما می باشد.ساخته شده از جنس وینیل بوده و مناسب و سازگار با پوست کودک شما می باشد. همراه با محصول تعدادی توپ بازی رنگی و یک اسب بادی کوچک در بسته بندی کالا موجود می باشد که کودک می تواند بوسیله آنها اقدام به بازی نماید. همواره از این وسیله می توانید در فضای اتاق کودک به خوبی استفاده کرده و از آن بهره ببرید،فضای داخلی این مجموعه به گونه ای می باشد که کودک شما نیز می تواند تعدادی از اسباب بازی های خود را به خوبی درون آن قرارداده و با انها بازی کند. پیشنهاد می شود جهت جلوگیری از آسیب دیدن حتما سطح زیر کالا را قبل از استفاده تمیز نمایید و یا از یک زیر انداز مناسب برای سطح زیر آن استفاده نمایید.


استخر بادی اینتکس مدل 48669 یک مکان عالی و امن برای تمامی کودکان بوده که می توانند ساعت ها به بازی و تفریح در کنار دوستان و اعضای خانواده خود بپردازند و بازی با این جامپینگ بادی برای آن ها مهیج و لذت بخش باشد. این جامپینگ بادی کودک دارای طراحی بی نظیر و منحصر به فردی می باشد که توسط برند معتبر اینتکس و به تازگی طراحی و تولید شده است. این جاپینگ بادی دارای ارگونوم بدنه گردی بوده که شبیه به یک قلعه آبی رنگ دخترانه طراحی شده و دارای ستون هایی در دو طرف محصول می باشد که قابلیت جا به جایی داشته و می توان روی تمامی سطح آن را جا به جا نمود. دیواره های موجود در اطراف این محصول برای امنیت بیشتر کودکان در هنگام پرش می باشد که حفاظ ایمنی را به وجود آورده و به والدین این امکان را می دهند که کودکان خود را هنگام بازی تماشا نمایند.

 این محصول دارای ابعاد مناسب بوده که قابل استفاده همزمان 2 الی 3 کودک می باشد و می تواند تا وزن 85 کیلوگرم را تحمل نماید و قابل استفاده کودکان بالای 3 سال بوده است. این محصول ساخته شده از جنس وینیل با رویه طرح چرم بوده که سطح راحت و نرمی داشته و برای کودکان هیچ گونه مشکلی ایجاد نمی نماید. بنابراین تمیز کردن و نگهداری آن بسیار ساده و آسان است. جهت راه اندازی این محصول تنها کافی است تا یک عدد پمپ باد را از طریق فروشگاه اینتکس خریداری کرده و از آن برای راه اندازی این جامپینگ بادی استفاده کنید. در واقع این کالا با دارا بودن دریچه های باد در بخش های مختلف خود باعث شده تا شما عزیزان بتوانید در سریع ترین زمان ممکن این کالا را باد کرده و آن را در اختیار فرزند خود قرار دهید. برای خرید این جامپینگ بادی کودک به همراه برچسب تعمیر و ضمانت نامه معتبر با نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید.

برند
INTEX
طول
130 CM
عرض
130 CM
ارتفاع
91 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 MM
وزن بسته بندی
2.5 KG
تحمل وزن
100 KG
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...