استخر بادی اینتکس مدل 56441

intex 56441

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • قطر: 168 CM
  • ارتفاع: 46
  • جنس: وینیل
20%
1,300,000
1,050,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی اینتکس مدل 56441 مناسب برای کودکان و بزرگسالان است قیمت ارزان این استخر بادی باعث شده تا طرفداران بسیاری داشته باشد.


استخر بادی چهار رینگ اینتکس مدل 56441 - تجربه‌ای بی‌نظیر برای تابستان


فصل تابستان برای همه ما زمانی از سال است که به دنبال لحظاتی از تفریح و استراحت هستیم. یکی از بهترین راه‌ها برای سرگرمی و خنک‌کنندگی در این فصل، استفاده از استخرهای بادی می‌باشد. در این مطلب به بررسی استخر بادی چهار رینگ اینتکس مدل 56441 خواهیم پرداخت که به عنوان یکی از گزینه‌های برتر برای تفریح در تابستان می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

ویژگی‌های استخر بادی چهار رینگ اینتکس مدل 56441:
1. ابعاد مناسب: این استخر دارای ابعاد چهار رینگی با قطر 2.44 متر و ارتفاع 46 سانتیمتر است که به شما اجازه می‌دهد به راحتی در آن شنا کنید و لذت ببرید.
2. جنس مقاوم: استخر بادی چهار رینگ اینتکس مدل 56441 از جنس وینیل مقاوم ساخته شده است که دارای ضریب نفوذ بسیار پایینی است و باعث افزایش عمر استخر می‌شود.
3. طراحی زیبا: با طراحی منحصر به فرد و جذابیت خاص خود، استخر بادی اینتکس مدل 56441 در هر محیطی زیبایی خود را به اثبات می‌گذارد و تفریح شما را همچنین لذت‌بخش‌تر می‌کند.
4. نصب و استفاده آسان: نصب این استخر بسیار ساده است و هیچ نیازی به ابزار خاصی ندارد. همچنین با خروجی ورودی و خروجی خروجی به راحتی می‌توانید آب را پر و خالی کنید.

استخر بادی چهار رینگ اینتکس مدل 56441 با ویژگی‌های برتر خود، انتخابی مطمئن و بی‌نظیر برای تفریح و خنک‌کنندگی در تابستان است. این استخر با ابعاد مناسب، جنس مقاوم، طراحی زیبا و نصب آسان، تجربه‌ای لذت‌بخش را برای شما و خانواده‌تان به ارمغان می‌آورد. پس چرا منتظریم؟ با خرید استخر بادی چهار رینگ اینتکس مدل 56441، به تابستانی سراسر شادی و لذت خواهیم رسید.


استخر بادی 56441 اینتکس بعنوان استخر حلقه ای در میان محصولات بادی اینتکس نامگذاری شده.به این دلیل که این استخر از قرار گرفتن 4 حلقه بادی متصل شده به هم تشکیل میشود که هر کدام دارای دریچه باد جداگانه نیز می باشند.جنس ساخته شده این استخر وینیل می باشد و بسیار مقاوم و سازگار با پوست بدن می باشد.

استخر بادی اینتکس مدل 56441

فضای طراحی شده در استخر حلقه ای به گونه ای است که برای بازی 2 الی 3 کودک بالای 3 سال کاملا مناسب می باشد.هر کدام از این حلقه ها به رنگ مختلفی در نظر گرفته شده تا کودکان از تنوع رنگ آن لذت ببرند. جهت استفاده آسان از استخر حلقه ای یک دریچه ی تخلیه در قسمت کف آن تعبیه شده که براحتی می توانید آب استخر را تخلیه نمایید.
هنگام استفاده از محصولات بادی اینتکس رعایت 2 نکته کاملا ضروری است.نکته اول اینکه برای برای باد کردن محصولات حتما از پمپ باد های مخصوص همین محصولات استفاده نمایید.نکته دوم اینکه قبل از استفاده برای سطح زیر استخر حتما از یک زیر انداز یا کف پوش استفاده نمایید تا از آسیب دیدن بدنه استخر پیشگیری نمایید.


استخر بادی اینتکس مدل 56441 یکی دیگر از استخر های بادی سه لایه ای مخصوص کودکان بوده که  با رنگبندی شیک و جذاب برای تفریحات آبی تولید شده است. این استخر بادی از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده که محصولی شیک با طرح و رنگبندی جذاب بوده و می تواند تاثیر بسیار خوبی در روحیه فرزندان شما بگذارد و همانطور که قابل مشاهده است این محصول آرگونومی ساخت سه طبقه ای با لایه های چند رنگ داشته که می تواند تا مقدار 780 لیتر آب را درون خود جای دهد.

استخر بادی اینتکس مدل 56441

لازم به ذکر است این کالا طراحی ساخت بدنه ای گرد داشته که به همین واسطه نسبت به سایز و مدل های دیگر فضای کمتری را اشغال خواهد کرد و همچنین قطر آن نیز به گونه ای طراحی شده تا کودکان بتوانند به راحتی درون استخر بادی دراز بکشند و احساس راحتی داشته باشند و البته وزن خود استخر بادی نیز کمتر از 2 کیلو گرم بوده که بسیار وزن کمتری را نسبت به سایر استخر بادی های دیگر داشته و به همین سبب می توان آن را به راحتی مورد حمل و جا به جایی قرار داد.

این استخر بادی دایره ای چند رنگ که ساخت شرکت نام دار و معتبر اینتکس بوده، قابل استفاده در حیاط منازل، حیاط ویلا، پشت بام منازل و دیگر محیط های روباز می باشد. همچنین می توان از این محصول در هنگام فصول سرد سال، در داخل منازل به عنوان استخر توپ نیز استفاده نمود. این استخر بادی در صورت استفاده صحیح و درست می تواند سال ها مورد استفاده قرار گیرد و همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل توسط بسته تعمیرات شرکت برای شما عزیزان برطرف خواهد شد.

استخر بادی اینتکس مدل 56441

برای خرید استخر بادی دایره ای چند رنگ اینتکس با نمایندگی استخر بادی تماس حاصل نمایید و محصول مورد نظر خود را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید و برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در فروشگاه اینتکس تماس حاصل فرمایید.

استخر بادی اینتکس مدل 56441 از ساختاری ساده تشکیل شده است که می تواند مزیت و کاربرد های مفیدی داشته باشد. به همین خاطر است که مورد توجه عده زیادی از افراد قرار گرفته است و نسبت به خرید آن اقدام می نمایند. استخر بادی مد نظر برند و اصل است و از دیواره ای لایه ای تشکیل شده است. همچنین از نظر ظاهر از ترکیب رنگ شاد و متنوع برخوردار است و می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد. ساختار دیواره به گونه ای است که تشکیل شده از چهار لایه می باشد و ارتفاع بلندی شامل آن شده است. بنابراین استفاده کنندگان انواع تفریحات آبی را در داخل آن انجام می دهند و می توانند لذت داشتن تفریحات آبی را داشته باشند. به دلیل داشتن قطر زیاد کودکان به همراه دوستان خود قادر به قرار گیری در داخل استخربادی می باشند و می توانند اوقات خوشی را سپری کنند. از این رو بهترین گزینه برای استفاده در گردش و مسافرت در روز های گرم تابستان است و می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد. از استخر بادی در محیط های باز استفاده می شود و فضایی مناسب بر اساس ابعاد آن نیاز است. از این رو می توان برای کودکان امکانات داشتن انواع تفریحات آبی را ایجاد نمود.

استخر بادی اینتکس مدل 56441

مزیت دیواره لایه ای

حرفه ای ترین استخر بادی با ساختار دیواره لایه ای ساخته شده است و می تواند ایجاد استحکام بالا نماید. به این ترتیب علاقه مندان به داشتن استخر بادی از بین نمونه هایی که دارای دیواره لایه ای هستند می توانند بهترین نمونه را انتخاب کرده و از داشتن آن لذت ببرند. مزیت های زیادی در پی طراحی و تولید این استخر بادی قرار دارد که در زمان استفاده کودکان بهترین موقعیت را ایجاد می سازد. دیواره ای که دارای ساختار لایه ای است استحکام زیادی دارد و محکم ترین دیواره را تشکیل داده است. از سوی دیگر می تواند به صورت ضربه گیر عمل کند و در صورت داشتن برخورد به دیواره درد حس نشود و افراد دچار آسیب نشوند. علاوه بر این موارد دیواره ای که با این ساختار طراحی و تولید شده است می تواند محلی برای تکیه دادن کودکان باشد. به طوری که ساختاری طبی دارد و می تواند ایمن و استاندارد برای استراحت افراد مورد استفاده قرار گیرد. تکیه دادن کودکان در زمان آبتنی به دیواره در بخش داخلی بهترین موقعیت را برای آن ها ایجاد می سازد و می توانند اوقات خوشی را به دست آورند. 

باد شدن بدنه

هر یک از لایه های تشکیل دهنده دیواره و بخش کف برای خود دارای دریچه باد می باشند که به پمپ باد متصل می شود. به این ترتیب می توان به راحتی بدنه را به صورت طبقه ای باد کرد و برای استفاده آماده ساخت. از سوی دیگر زمانی که در یک بخش از بدنه آسیب رخ می دهد این آسیب به بخش های دیگر وارد نمی شود و سبب خرابی کلی محصول نخواهد شد. در نتیجه ترمیم بدنه و درست کردن آن در بخشی از محصول انجام می شود و نیازی به ترمیم بخش های دیگر نخواهد بود.

خرید استخر بادی اینتکس مدل 56441

ظرفیت آب بدنه

با توجه به ظرفیت آب بدنه که 780 لیتر آب می باشد کودکان به راحتی به همراه دوستان خود قادر به تفریحات آبی می باشند و می توانند اوقات خوشی را به دست آورند. این محیط برای آبتنی و آب بازی کودکان بهترین گزینه است و ارتفاع و عمق استانداردی نیز دارد.

خرید استخر بادی

با توجه به مطالب گفته شده بدنه محصول از ساختاری محکم و با کیفیت تشکیل شده است و ظاهری رنگارنگ با بدنه شاد دارد. برای خرید این محصول به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

برند
INTEX
قطر
168 CM
ارتفاع
46
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.23 MM
وزن بسته بندی
2.6 KG
ظرفیت
780 L
مناسب برای
3 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...