استخر بادی اینتکس مدل 57103

استخر بادی 86 طلایی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 86 CM
  • عرض: 86 CM
  • ارتفاع: 25 CM
450,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر  بادی  اینتکس  مدل  57103  طرح  طلایی  یکی  از  جدیدترین  استخر  های  بادی  تولید  شده  در  شرکت  اینتکس  می  باشد.این  استخر  دارای  ضمانت  نامه  کتبی  و  ارسال  سریع  به  سراسر  کشور  می  باشد.

محصولات مرتبط

استخر بادی 57103 یک استخر زیبا و کوچک با ترکیب رنگ صورتی و طلایی وسیله شاد و لذت بخش برای استفاده کودکان می باشد. قطر 86 سانتی متری این استخر باعث شده مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب نماید به این علت که آن را به راحتی می توانید در هر مکانی حتی حمام به راحتی استفاده نمایید. کف محصول صورتی رنگ بوده و قابلیت باد شدن دارد و باعث می گردد کودک شما در آن براحتی مشغول به بازی شود و کوچکترین ناراحتی را احساس نکند.
دیواره ها بصورت بی رنگ و شفاف بوده و دانه های ریز طلایی رنگ در آن طراحی شده اند که درواقع باعث درخشندگی محصول خواهند شد. از استخر بادی 57103 نیز می توانید هم بعنوان استخر آب و هم بعنوان استخر توپ برای کودکان استفاده نمایید. در جریان باشید که برای امنیت خاطر بیشتر ، توصیه می شود با پمپ باد های شرکت اینتکس و یا مشابه آن اقدام به باد زدن محصول خود نمایید و به هیچ عنوان از کمپرسورهای هوا با فشار زیاد برای باد کردن این محصولات استفاده نکنید.


استخر بادی اینتکس مدل 57103 از جمله استخر های بادی کودک است که به صورت گرد طراحی شده و توسط برند محبوب اینتکس روانه بازار جهانی شده است و حال می توانید این استخر محبوب را از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کرده و این محصول را با کیفیت فوق العاده و طراحی ظاهری چشمگیر و عالی درب منزل تحویل بگیرید. جنس بدنه این استخر بادی از پی وی سی درجه یک بوده که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد و همچنین خیال شما را از بابت کیفیت و مقاومت این استخر راحت می کند که حتی برای بالاتر بردن کیفیت این استخر بادی در کف آن نیز از پی وی سی دو لایه استفاده شده و مقاومت آن را دو چندان کرده است. این کالا قطر 86 سانتی متری داشته که باعث شده تا مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب نماید به این علت که آن را به راحتی می توانید در هر مکانی حتی حمام ها نیز استفاده کنید.کف محصول صورتی رنگ بوده و قابلیت باد شدن نیز دارد و باعث می شود تا کودک شما در آن به راحتی مشغول به بازی شده و کوچکترین ناراحتی را حس نکند. لازم به ذکر است دیواره های این کالا بصورت بی رنگ و شفاف بوده و دانه های ریز طلایی رنگ در آن طراحی شده که درواقع باعث درخشندگی و زیبایی چشمگیر محصول خواهد شد. شما عزیزان از این استخر بادی می توانید بعنوان استخر آب و استخر توپ برای کودکان استفاده نمایید و همچنین پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر این کالا می توانید آن را از فروشگاه اینتکس خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید و خریدی لذت بخش و مطمئن را با ما تجربه کنید. 

طراحی و ساختار استخر

اولین خصوصیت مهمی که باید در ارتباط با این استخر بادی کودک با شما صحبت کنیم ، بحث نوع طراحی و ساختار این استخر است که نقطه قوت این محصول هم به شمار می رود. شما می توانید مشاهده کنید که طراحی این کالا به صورت گرد می باشد و در واقع بدنه ای سه حلقه و یا به اصطلاح سه لایه دارد. این لایه ها به صورت یکدست و به زیبایی هر چه تمام تر بر روی هم قرار گرفته اند که شکل و شمایل این محصول را به زیبایی شکل داده است. بدنه اصلی این محصول دارای یک طراحی شفاف است و به صورت شاین دار و به عبارت دیگر اکلیلی طراحی گردیده است که جزو طراحی های جدید شرکت اینتکس بوده و فوق العاده خاص و شیک می باشد.

استخر بادی اینتکس مدل 57103

ویژگی ها و خصوصیات محصول

در ارتباط با خصوصیات این محصول نیز باید به یک سری موارد اشاره کنیم. در واقع در ابتدا باید عنوان کنیم که بر روی هر یک از لایه های این محصول شما می توانید یک عدد دریچه باد را به صورت مجزا مشاهده کنید که باعث شده تا برای راه اندازی این محصول هر لایه را به صورت جداگانه باد کنید. علاوه بر این ها یکی دیگر از ویژگی های این محصول نیز وجود کف بادی در این استخر است. این بادی بودن کف استخر باعث شده تا کودکان بدون نگرانی بتوانند به بازی و تفریح پرداخته و از آسیب های احتمالی هم در امان باشند. هم چنین این محصول را می توانید به عنوان یک استخر توپ هم استفاده کنید و به جای آب ، فضای داخلی این استخر را با توپ های بادی پر کنید تا کودک بتواند با خیالی آسوده به بازی بپردازد.

استخر بادی اینتکس مدل 57103

ابعاد و اندازه استخر

در ارتباط با ابعاد این استخر نیز باید به این مسئله اشاره کنیم که این کالا دارای قطر 86 سانتی متر می باشد. این قطر باعث شده تا شما برای راه اندازی این استخر فضایی کمتر از یک متر را نیاز داشته باشید به همین دلیل هم جای زیادی را اشغال نخواهد کرد و گزینه ای ایده آل برای کودکان زیر 3 سال به شمار می رود. هم چنین ارتفاع این استخر هم 25 سانتی متر خواهد بود که این عامل هم نشان از استاندارد بودن این محصول دارد. وزن بسته بندی این محصول تنها 800 گرم می باشد که به ساده ترین شکل ممکن می توانید این کالا را حمل و جا به جا کنید. هم چنین ظرفیت آب داخلی این استخر هم 56 لیتر خواهد بود که به سرعت می توانید آن را پر کرده و در اختیار فرزند خود قرار دهید.

استخر بادی اینتکس مدل 57103

خرید و ثبت سفارش

در این مطلب به صورت کامل سعی کردیم تا نقد و بررسی استخر بادی اینتکس مدل 57103 را در اختیار شما قرار دهیم. حال شما با آگاهی در خصوص ویژگی های این محصول می توانید به ساده ترین شکل ممکن دست به خرید و ثبت سفارش این کالا زده و از طریق سایت فروشگاه سعید اینتکس ( نمایندگی محصولات بادی در کرج ) به راحتی و با قیمتی ارزان این کالای زیبا و جذاب را در اختیار بگیرید. خرید از سراسر کشور برای شما عزیزان امکان پذیر می باشد.

برند
INTEX
طول
86 CM
عرض
86 CM
ارتفاع
25 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.20 MM
وزن بسته بندی
0.8 KG
ظرفیت
56 L
مناسب برای
1-3 سال
دریچه تخلیه آب
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...