استخر بادی اینتکس مدل 57120 طرح کوسه

intex 57120

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 201 cm
  • عرض: 198 cm
  • ارتفاع: 109 cm
6%
1,850,000
1,750,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی اینتکس مدل 57120 طرح کوسه دارای طراحی فوق العاده جذاب و زیبا بوده و همچنین یک محصول متمایز و زیباست که طرح و نقش بسیار جذابی را داراست. این استخر موجود در بازار دارای ساختار ساده بوده و بر روی بدنه آن ها طرح و نقش زیبایی را می توانید مشاهده نمایید و اما این محصول دقیقا ظاهری شبیه به یک کوسه را دارا بوده و به زیبایی هر چه تمام تر بخش چشم ها، دهان و دیگر نقاط آن طراحی و پیاده سازی شده است. همانطور که مشاهده می کنید ساختار کلی این استخر به صورت گرد بوده و در بخش بالایی آن نیز می توانید سایبان این کالا را مشاهده کنید. همچنین کف این استخر به صورت بادی و شیاردار بوده که فضایی نرم و راحت را برای فرزندان عزیز شما به ارمغان خواهد آورد.

استخر بادی اینتکس مدل 57120 طرح کوسه

لازم به ذکر است در کنار بسته بندی این محصول برچسب تعمیراتی نیز قرار گرفته که شما می توانید با استفاده از آن به راحتی این کالا را در صورت آسیب دیدن ترمیم کرده و مجددا از آن استفاده کنید. گفتنی است که این استخر بادی جذاب و زیبا جزوء یکی از مقاوم ترین محصولات موجود در دسته بندی استخر های کودک خواهد بود که در همین رابطه باید عنوان کنیم که این محصول رویه ای ساخته شده از نوع پی وی سی طرح چرم را داراست که بخش های کناری این محصول نیز از همین جنس طراحی و تولید شده است. استخر بادی کودک طرح کودک سایبان دار یک محصول فوق العاده کاربردی و دارای سایبان بادی سر خود است که قابلیت راه اندازی سریع را دارا می باشد و از این محصول به عنوان استخر توپ نیز می توانید استفاده نموده و با خیال راحت کودک عزیز خود را ساعت ها مشغول نمایید. این محصول هم اکنون با قیمت عالی و کیفیت فوق العاده از سایت نمایندگی اینتکس قابل خرید می باشد.

شیوه طراحی ساخت

در ارتباط با نوع طراحی و ساخت این محصول قصد داریم تا در اولین بخش از این نقد و بررسی با شما صحبت کنیم. شما می توانید مشاهده کنید که بدنه اصلی این محصول به گونه ای شکل گرفته است که قطعا برای سنین کودک می تواند بسیار مهیج و جذاب باشد. طراحی این محصول به گونه ای است که قطعا در بحث ظاهری از بسیاری از استخرهای بادی متفاوت بوده و جلوه ای فوق العاده را در اختیار مشتریان قرار داده است. در همین راستا باید اشاره کنیم که بدنه اصلی استخر بادی اینتکس مدل 57120 طرح کوسه همان طور که از نامش پیداست طرحی شبیه به کوسه دارد و همین ویژگی باعث شده تا از دیگر استخرهای بادی موجود در بازار از این حیث متفاوت باشد. طراحی دقیق و رعایت جزئیات در این محصول یکی از دلایلی است که باعث شده تا مشتریان بتوانند با خیالی راحت دست به انتخاب این محصول بزنند.

علاوه بر این ها این محصول دارای کف بادی نیز می باشد که باعث شده تا کودک در یک فضای نرم و راحت قرار بگیرد و بتواند به بازی و تفریح بپردازد. در بخش جلویی این محصول که در واقع طراحی دهان این کوسه می باشد ، کودک می تواند به راحتی به داخل این استخر عبور و مرور کند. هم چنین ناحیه انتهایی این محصول نیز دارای حفره ای می باشد که دید از هر دو سمت را فراهم کرده است. رنگ طوسی و جذاب این محصول در کنار رنگ های سفید و قرمز ، همگی باعث شده تا شما جلوه ای فوق العاده را در اختیار داشته باشید.

استخر بادی اینتکس مدل 57120 طرح کوسه

ابعاد و اندازه محصول

در رابطه با ابعاد و اندازه های این استخر نیز باید به یک سری نکات اشاره کنیم تا شما با در نظر گرفتن فضای خود بتوانید دست به خرید و انتخاب این محصول بزنید. در همین رابطه باید عنوان کنیم که این استخر دارای طول 201 سانتی متر و عرض 198 سانتی متر می باشد. این ابعاد به گونه ای است که یک استخر بزرگ را می توانید در اختیار فرزند خود قرار دهید. ارتفاع این استخر نیز 109 سانتی متر می باشد که البته این ارتفاع نسبت به بالاترین ناحیه این استخر بوده و بخش کف این محصول ارتفاع زیادی ندارد. وزن 1.025 کیلو گرمی این محصول هم باعث شده تا حمل و نقل این محصول بسیار ساده و آسان باشد.

استخر بادی اینتکس مدل 57120 طرح کوسه

راه اندازی استخر

شما برای راه اندازی صحیح و اصولی این محصول نیاز خواهید داشت که یک عدد پمپ باد را تهیه کنید. این پمپ باد نیز خود مدل های مختلفی دارد و شما باید سعی کنید تا با توجه به نیاز خود دست به خرید این پمپ بزنید. پس از تهیه این موضوع حال شما می توانید به سادگی و از طریق دریچه باد موجود بر روی این محصول به سادگی اقدام به راه اندازی این محصول کنید. این باد کردن استخر نیز باید به گونه ای باشد که بیش از اندازه فشار به این محصول وارد نشود. علاوه بر این ها شما می توانید کف این استخر را هم به صورت مجزا و از طریق دریچه باد کف این استخر راه اندازی نمایید که این مورد هم یکی دیگر از خصوصیات خوب این استخر بادی می باشد.

استخر بادی اینتکس مدل 57120 طرح کوسه

خرید و ثبت سفارش

با در نظر گرفتن خصوصیات و ویژگی هایی که در این بخش به آن ها اشاره کردیم ، هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این استخر بادی از طریق فروشگاه سعید اینتکس برای شما فراهم می باشد. این محصول زیبا با قیمت عالی و خدمات پس از فروش و همین طور همراه با یک عدد کارت گارانتی معتبر به دست شما عزیزان خواهد رسید که در سراسر کشور هم اکنون میتوانید سفارش خود را به ثبت برسانید.

برند
INTEX
طول
201 cm
عرض
198 cm
ارتفاع
109 cm
مناسب برای
کودک
رده سنی
+2 سال
وزن بسته بندی
1.025 gr
جنس
وینیل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...