استخر بادی اینتکس مدل 57124

intex 57124

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 145 CM
  • عرض: 102 CM
  • ارتفاع: 74 CM
11%
546,000
490,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر  بادی  اینتکس  طرح  حلزون  مدل  57124  استخری  بسیار  زیبا  و  مقاوم  با  طراحی  شاد  و  کودکانه  در  نمایندگی  سعید  اینتکس  با  ارسال  به  سراسر  کشور

استخر کد 57124 ساختاری بیضی شکل داشته و ظاهری با طرح کامل حلزون را به نمایش می گذارد. این استخر بادی دارای بدنه زرد رنگ متمایل نارنجی می باشد. بدنه این استخر دارای دو قسمت است. قسمت اصلی که محفظه نگهدارنده آب بوده و بخش دوم آن شامل سایبان می باشد. در نمای جلوی محصول بر روی بدنه آن، صورت فانتزی یک حلزون با تمام جزئیات مشاهده می شود. بخش شکم و میانی محصول در واقع محفظه محصول بوده و سایبان آن لاک حلزون می باشد. این سایبان از تابش مستقیم نور خورشید به پوست بدن کودک شما جلوگیری خواهد کرد. در ضلع پشتی سایبان این محصول یک پنجره برای عبور نور و  هوا تعبیه شده است و کودک شما می تواند دید کاملی از این پنجره به بیرون داشته باشد. از مزیت های این استخر حمل بسیار راحت آن است و به همین دلیل بسیار مناسب برای سفر می باشد. بسیار مقرونن به صرفه نسبت به کالاهای مشابه است. همچنین علاوه بر استخر آب از آن به عنوان استخر توپ نیز می توان استفاده نمود. به علت وزن سبک این محصول، شناور روی آب بسیار مناسبی برای کودکان 1 الی 3 می باشد.

برای راه اندازی این محصول نیز حتما می بایست از پمپ بادهای شرکت اینتکس استفاده نمود و به هیچ عنوان از کمپرسورهای باد متفرقه استفاده ننمایید.  باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که چروک های روی سطح محصول  صاف شود و شکل و فرم لازم را به خود بگیرد و دارای انعطاف باشد. وجود چین و چروک در زوایا طبیعی است. جنس این استخر وینیل بوده، بسیار مقاوم و انعطاف پذیر و از لحاظ بهداشتی سازگار با پوست کودک شماست و تا زمانی که با اشیا تیز برخود ننماید طول عمر بالایی خواهد داشت.

قابل به ذکر است شرکت سعید اینتکس این محصول را گارانتی کتبی نموده و جهت خدمات و تعمیرات رایگان می توانید از آن بهره مند شوید.


استخر بادی اینتکس مدل 57124 یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین استخر بادی تولید شده برای سنین کودکان بوده که برای استفاده در داخل منازل، فضای باز و ویلاها عرضه شده است. مهم ترین ویژگی در ساختار بدنه این کالا استفاده از یک سایه بان بادشو است این سایه بان به صورت مجزا ساخته شده و روی استخر متصل شده است. این سایه بان از ورود باران و بخصوص نور آفتاب به داخل بدنه اصلی جلوگیری کرده و همچنین گزینه مناسبی برای استفاده در فضا باز و در معرض نور آفتاب خواهد بود. لازم به ذکر است جنس یکی از مهم ترین ویژگی ها در کیفیت هر محصولی است که حتما باید به آن توجه داشته باشید. این تشک بادی روی آب از جنس درجه یک و بسیار خوب پی وی سی ساخته شده که دوام و کیفیت بالایی به محصول بخشیده است.

استخر بادی اینتکس مدل 57124

پی وی سی ها طول عمر بالایی داشته و با توجه به جنسی که دارند سازگار با محیط زیست هستند و برای سلامت پوست نیز هیچ خطری ندارند و در مجاورت با آب نیز صدمه ای نخواهند دید. شرکت تولید کننده این کالا با توجه به این ویژگی های عالی از پی وی سی برای تولید این محصول و سایر تشک های بادی روی آب خود استفاده کرده است. این استخر بادی کودکانه طرح حلزون اینتکس دارای ابعاد و حجم مناسبی بوده که به راحتی قابل حمل و جا به جایی است و تفریحی مناسب برای کودکان در حیاط منزل، ویلا و پشت بام می باشد. برای تهیه این محصول می توانید از همین صفحه در فروشگاه اینتکس و در کوتاه ترین زمان ممکن این محصول را به همراه ضمانت نامه معتبر درب منزل تحویل بگیرید.

استخر بادی اینتکس مدل 57124 با طرحی خاص و فانتزی برای رده سنی کودک طراحی و تولید شده است که توجه عده زیادی را به خود مشغول کرده است. این استخر بادی موقعیت مناسب و استانداردی برای کودکان رقم می زند و می تواند سبب تفریحات آبی مهیج برای آن ها شود. محصول مورد نظر دارای قیمت مناسب در مقابل کیفیت بسیار بالا بوده است که می توان به راحتی نسبت به خرید آن اقدام کرد و محصول را برای خود سفارش داد. استخر بادی اینتکس برترین نمونه از استخر های بادی می باشد که با بهترین متریال ساخته شده است. بدنه تمامی شرایط برای داشتن تفریحات آبی کودکان را دارا می باشد. به طوری که محصول در طی سال های زیاد قادر به فراهم کردن موقعیت دلخواه آن ها است. سازگاری استخر بادی برای قرار گیری در موقعیت و شرایط مختلف سبب شده است که والدین نسبت به انتخاب و خرید این محصول اقدام کنند و آن را برای داشتن بهترین تفریحات آبی خریداری نمایند. طرح این استخر بادی کودک به شکل حلزون است که رنگبندی شاد و زیبا نیز دارد. به همین خاطر است که افراد تمایل به داشتن آن دارند و قصد خرید آن را نیز خواهند داشت تا اوقات خوشی برای کودکان رقم بخورد.

استخر بادی اینتکس مدل 57124

طراحی استاندارد بدنه

تمامی بخش های تشکیل دهنده استخر بادی برای ایجاد راحتی در زمان استفاده کودکان در نظر گرفته شده است که بسیار حائز اهمیت می باشد و وجود این بخش ها موقعیت را مناسب تر می سازد. اولین بخشی که بسیار کاربردی بوده است وجود سایبان بادی بر روی استخر بادی است که وضعیت برای جلوگیری از برخورد آفتاب به کودکان مناسب می شود. این بخش دارای ضخامت زیاد است و مانند عایق عمل می کند. در نتیجه می توان در برابر اشعه مضر آفتاب کودکان را در امان نگه داشت و مانع از برخورد شد. بخش بادی کف بدنه که ساختاری حباب دار می باشد می تواند بهترین و مناسب ترین شرایط را ایجاد سازد تا افراد فرزندان خود را در راحت ترین حالت ممکن قرار دهند. این راحتی سبب شده است که در تایم طولانی کودکان در داخل استخر بادی حضور داشته باشند و دچار مشکل و یا خستگی نیز نشوند. به این ترتیب طراحی منحصر به فردی دارد و با داشتن آن می توان بهترین شرایط و استاندارد ترین موقعیت را برای علاقه مندان به وجود آورد.

قرار گیری بر روی سطح آب

ساختار و طراحی استخر بادی به گونه ای می باشد که قادر به قرار گیری شناور بر روی سطح آب ها آرام نیز بوده است. این شرایط به دلیل داشتن بدنه کم وزن و بی نقص محصول ایجاد شده است و دارای تعادل لازم برای قرار گیری بر روی سطح آب نیز می باشد. به همین خاطر است که بر روی سطح آب تعادل دارد و به داخل آب واژگون نمی شود. همچنین این موقعیت منحصر به فرد را در طی مدت زمان طولانی حفظ می کند. با این وجود افراد بر روی سطح آب استخر های بزرگ از این استخر بادی استفاده می کنند و شرایط مورد پسند کودکان را ایجاد می سازند.

خرید استخر بادی اینتکس مدل 57124

امکان راه اندازی آسان

در بخش های مختلف بدنه استخر بادی دریچه هایی برای اتصال به پمپ باد وجود دارد که امکان راه اندازی آسان و سریع محصول را ایجاد می سازد.به این ترتیب هر یک از بخش های استخر بادی به صورت مجزا از سایر بخش ها راه اندازی و باد می شود و می تواند شرایط خوبی را رقم بزند. بخش سطح محصول و بخش سایبان و بخش عروسک بادی که شبیه به حلزون طراحی می شود همه به صورت مجزا باد خواهند شد.

خرید

جهت سفارش و خرید استخر بادی کودک با طرح حلزون به سایت فروشگاه سعید اینتکس مراجعه نمایید.

برند
INTEX
طول
145 CM
عرض
102 CM
ارتفاع
74 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 MM
وزن بسته بندی
1.9 KG
ظرفیت
53 L
مناسب برای
1-3 سال
دریچه تخلیه آب
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...