استخر بادی اینتکس مدل 57158

intex 57158

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 244 cm
  • عرض: 191 cm
  • ارتفاع: 91 cm
9%
4,599,000
4,198,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی اینتکس مدل 57158 استخری بسیار زیبا و با کیفیت از شرکت اینتکس بوده که طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی دارد که مورد پسند کودکان می باشد، این محصول با بدنه ای که از جنس وینیل داشته دارای طول عمر بسیار زیادی است. این محصول در برابر تابش نور خورشید مقاوم بوده و تغییرات شرایط جوی آب و هوا و دماهای متفاوت آب نیز نمی تواند آن را دچار آسیب کند و در صورت هرگونه آسیب دیدگی این محصول قابلیت تعمیرات نیز دارد. همانطور که مشاهده می کنید در این مجموعه امکاناتی مانند یک حوضچه  کوچک، سرسره، وسایل بازی سرگرم کننده از جمله میوه های بادی و میوه آناناس و همچنین تعدادی توپ و... اشاره کرد. لازم به ذکر است دور تا دور حوضچه کوچک این محصول نیز مجهز به فواره بوده که به شیر آب متصل و شروع به کار می کند.

استخر بادی اینتکس مدل 57158

ارتفاع سرسره این کالا بیشتر از خود استخر بوده و همچنین به راحتی قابلیت تحمل وزن تا 81 کیلوگرم را دارد. ظاهر منحصر به فرد این محصول به شکل میوه های تابستانی، جذابیت این محصول تفریحی را دوچندان کرده است. بر روی بدنه استخر دریچه مخصوص باد را مشاهده می کنید که شما می توانید در کمتر از 4 دقیقه و با استفاده از این دریچه و هر نوع پمپ باد دستی یا برقی( قابل خریداری از فروشگاه اینتکس) محصول را راه اندازی کنید. همچنین بر روی بدنه کالا بخشی جهت آبپاش آن تعبیه شده که نیاز است آن را به شلنگ متصل سازید. استخر بادی کودک طرح آناناس مناسب برای کودکان بالای دو سال است و یک محصول جذاب و مجموعه ای شاد را تشکیل داده است. این کالا خاص توسط نمایندگی اینتکس دارای گارانتی معتبر بوده که از طریق شرکت اینتکس با قیمتی مناسب قابل خریداری می باشد.

شیوه ساخت و طراحی استخر

در بخش نقد و بررسی استخر بادی اینتکس مدل 57158 قصد داریم تا در ابتدا به ظاهر و شیوه ارائه و تولید این محصول اشاره کنیم. این مسئله قطعا یکی از دلایل مهمی است که باعث شده تا خانواده ها این استخر را تهیه کرده و دست به استفاده از آن بزنند. ما نیز با توجه به این مقدمه در این بخش قصد داریم تا به صورت کامل ویژگی های طراحی و ساخت این محصول را در اختیار شما قرار دهیم. در ابتدا باید عنوان کنیم که ساختار اصلی این استخر با بهره گیری از طرح میوه ها ساخته شده است. شما می توانید مشاهده کنید که این محصول طرحی با بهره گیری از آناناس ، هندوانه ، پرتغال و توت فرنگی را داراست که سبب شده تا یک جلوه بی نظیر را از این محصول مشاهده نمایید. هم چنین باید عنوان کنیم که این محصول دارای یک سری اسباب بازی بادی نیز می باشد.

در واقع در بخش کنار این استخر شما می توانید یک عدد سرسره بادی را مشاهده کنید که کودک می تواند با اطمینان خاطر و به ساده ترین شکل ممکن از این محصول هم استفاده کند. هم چنین یک عدد اسباب بازی شبیه به توت فرنگی نیز در کنار این استخر به صورت مجزا قرار دارد که مزیت خوب این کالا به شمار می رود. فضای مجزا برای ورود به سرسره این محصول هم یکی دیگر از خصوصیات جالب این استخر می باشد. علاوه بر این ها بخش کف این استخر هم طرح دار می باشد که در کنار رنگ های شاد این محصول باعث جذابیت دو چندان این کالا شده است.

استخر بادی اینتکس مدل 57158

ابعاد و اندازه های محصول

در ارتباط با ابعاد و اندازه های این محصول نیز باید اشاره کنیم که این استخر در طول 244 سانتی متر و عرض 191 سانتی متر طراحی و تولید شده است. این ابعاد نشان می دهد که شما با یک استخر نسبتا بزرگ سر و کار دارید و باید فضا را برای راه اندازی این استخر به بهترین شکل ممکن فراهم کنید. هم چنین این محصول دارای ارتفاع 91 سانتی متری نیز می باشد که این ارتفاع در واقع ارتفاع بلند ترین بخش سرسره این محصول می باشد و بخش کف این استخر ارتفاع زیادی ندارد. هم چنین این محصول مناسب برای سنین بالای دو سال بوده و تنها 6.65 کیلو گرم وزن بسته بندی این محصول می باشد که حمل و نقل آن نیز آسان خواهد بود.

استخر بادی اینتکس مدل 57158

جنس و کیفیت بدنه

از نظر جنس و کیفیت این استخر نیز باید اشاره داشته باشیم که محصول شما دارای بدنه ای از نوع وینیل می باشد که کیفیت بسیار بالایی دارد. در واقع این جنس در تولید اکثر استخرهای بادی نیز استفاده شده است و از این نظر خیال شما راحت خواهد بود. هم چنین باید اشاره کنیم که ضخامت لایه های این محصول نیز 0.30 میلی متر می باشد که نشان از ضخیم بودن بدنه اصلی این محصول و بخش های مختلف آن دارد. با توجه به این توضیحات قطعا از نظر کیفیت می توانید با خیالی راحت دست به خرید این محصول بزنید.

استخر بادی اینتکس مدل 57158

خرید و ثبت سفارش

با توجه به ویژگی های عنوان شده در این بخش قطعا شما آگاهی کامل را در خصوص این محصول خواهید داشت. حال با در نظر گرفتن این موارد می توانید خرید و سفارش خود را از سایت فروشگاه سعید اینتکس با اطمینان خاطر انجام دهید. قیمت ارزان این استخر در کنار بهره مندی از خدمات پس از فروش و کارت گارانتی معتبر باعث شده تا با آسودگی خاطر اقدام به خرید این محصول نمایید.

برند
INTEX
طول
244 cm
عرض
191 cm
ارتفاع
91 cm
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 mm
مناسب برای
کودک
رده سنی
+2 سال
وزن بسته بندی
6.65 gr
برچسب تعمیرات
دارد
تحمل وزن
81 kg
ظرفیت
550 لیتر
ارتفاع حوضچه
20 cm

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...