استخر بادی اینتکس مدل 57403

intex 57403

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 166 CM
  • عرض: 100 CM
  • ارتفاع: 25 CM
10%
1,050,000
950,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی یا وان بادی کودک اینتکس مدل 57403 از نمایندگی سعید اینتکس در کرج دارای کارت گارانتی کتبی و ارسال سریع به سراسر کشور می باشد.

محصولات مرتبط

استخر بادی اینتکس با کد 57403 بعنوان استخر بادی مستطیل و یا وان کودک در میان طرفداران محصولات بادی اینتکس شناخته شده.وان بادی اینتکس دارای بدنه مستحکم ساخته شده از جنس وینیل می باشد.کف محصول بصورت باد شونده هست.استخر مستطیل اینتکس دارای 2 دریچه باد جداگانه می باشد که یکی مربوط به دیواره های اطراف بوده و دیگری مربوط به کف محصول می باشد.ابعاد این محصول به گونه ای می باشد که در بیشتر حمام های خانگی قابل استفاده می باشد. قابل ذکر است که علاوه بر استفاده کودکان،سایز این استخر به گونه ای است که افراد بزرگسال هم میتوانند از آن بعنوان یک وان متوسط استفاده نمایند.البته باید در نظر داشت نمیتوان از آن توقع یک وان بزرگسال را داشت.
درون بسته بندی این محصول یک برچسب تعمیرات وجود دارد که جهت تعمیرات سطحی میتوان از آن استفاده کرد. میزان حجم باد در محصولات بادی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.جهت حفظ ایمنی و پیشگیری از اسیب دیدن محصول به هیچ عنوان از کمپرسورهای باد غیر استاندارد (بعلت فشار بالا و زیاد)برای باد زدن این محصولات استفاده نکنید و سعی کنید از پمپ باد های مخصوص همین شرکت برای این کار استفاده نمایید.


استخر بادی اینتکس مدل 57403 نمونه ای از بهترین استخر های بادی برای تفریحات آبی و بازی کودکان بالای 1 سال بوده که از جنس بدنه عالی با مقاومت مناسب برخوردار می باشد. این استخر بادی دارای رنگ جذابی بوده و یکی از محصولات فوق العاده ساخته شده از جنس پی وی سی چند لایه با روکش طرح چرم است که مناسب برای تفریحات آبی کودکان در فضای باز و بسته توسط برند معتبر و نامدار اینتکس طراحی و تولید شده است. این استخر بادی کودک از کیفیت مناسب و مقاومت بالا در برابر شرایط جوی مختلف بهره می برد و همچنین استخریست که می توان از آن برای خردسالان نیز استفاده نمود. کاربرد دیگر این استخر بادی استفاده از آن به عنوان وان بادی در حمام و همچنین به عنوان استخر توپ بوده که برای فرزندان بسیار لذت بخش می باشد.

 لازم به ذکر است برای راه اندازی استخر بادی از پمپ های باد مخصوص محصولات بادی استفاده کنید و برای این کار کافی است با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آنها وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کرد تا زمانی که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد که البته برای تهیه انواع پمپ های باد می توان به دسته بندی پمپ باد شرکت اینتکس مراجعه کرد. برای راه اندازی و تخلیه باد سریع محصول نیز می توان از پمپ های باد برقی بهره برد تا در زمان شما صرفه جویی شود. این استخر بادی از سری محصولات با دوام و با کیفیت این شرکت بوده و از مقاومت بی نظیر بهره می برد و می تواند یک سرگرمی و تفریح بازی ایمن و بسیار مهیجی برای کودکانتان باشد که می توانید این محصول زیبا و با دوام را به کودکان عزیز خود هدیه نمایید. جهت خرید این کالا با کف بادی مواج و راحت می توانید به سایت اینتکس مراجعه کنید.

استخر بادی اینتکس مدل 57403 استخری با دیواره های کوتاه می باشد و در واقع از عمق کم برخوردار است. به طوری که کودکان قادر به آبتنی و آب بازی در داخل آن می باشند و همچنین می توانند در داخل آن حمام کنند. این استخر بادی طراحی ساده دارد و افراد را بیش تر به خود جلب می کند. با وجود چنین شرایطی علاقه مندان می توانند استخر بادی را برای استفاده اعضای خانواده خود تهیه کنند و اوقات خوشی را برای آن ها ایجاد سازند. استخر بادی برند و اصل است و توسط شرکت معتبر اینتکس طراحی و تولید شده است. بنابراین می توان با خیالی آسوده نسبت به کیفیت محصول برای خرید آن اقدام کرد و از داشتن آن لذت برد. استخر بادی سبب قرار گیری کودکان به حالات مختلف در داخل خود می شود و می تواند موقعیت دلخواه آن ها را ایجاد سازد. این استخر بادی برای استفاده در گردش و مسافرت بهترین گزینه محسوب می شود که مورد توجه عده زیادی قرار گرفته است. استخر بادی مد نظر وزن کمی دارد و به همراه داشتن آن بسیار آسان خواهد بود. از این رو یکی از اسباب تفریحی برای کودکان در مسافرت و گردش است که به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد. جهت آشنایی بیش تر با این استخر بادی با ما همراه باشید.

استخر بادی اینتکس مدل 57403

مناسب کودکان و بزرگسالان

استخر بادی اینتکس مدل 57403 از سری استخر های بادی می باشد که ساختاری ساده دارد و از ابعاد استاندارد برخوردار می باشد. به طوری که کودکان قادر به بهره مندی از آن می باشند و بزرگسالان نیز می توانند از این محصول به عنوان یک وان حمام استفاده نمایند. این محصول منحصر به فرد نیاز افراد به تفریحات آبی را پاسخ می دهد و دارای کیفیت بسیار بالا می باشد. از این رو برای استفاده از آن مشکلی وجود ندارد و از سازگاری لازم برخوردار است. بدنه محصول مقاوم ترین بدنه موجود در محصولات بادی است و از ضخامت زیاد تشکیل شده است. همچنین تحمل بخش کف بدنه نسبت به فشار وارد بر آن به گونه ای است که علاوه بر آب داخل محصول افراد بزرگسال نیز قادر به قرار گیری در داخل آن می باشند و بدنه نیز دچار خرابی و آسیب نخواهد شد. از این رو محصول مورد نظر بهترین و با کیفیت ترین استخر بادی برای استفاده در موقعیت های گوناگون است و به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از پمپ باد برای راه اندازی

انواع پمپ باد برای راه اندازی محصولات بادی وجود دارند که به گونه های مختلف کار می کنند. این استخر بادی به دلیل ساده بودن و ابعادی که استاندارد و متوسط می باشد می تواند به وسیله پمپ باد دستی راه اندازی شود. پمپ باد های دستی دارای نازل های مختلف می باشند که با توجه به دریچه باد کردن بدنه که بر روی آن واقع شده است تعیین می شود و شروع به باد شدن می کند. مدت زمان این کار بسیار کم است و در واقع در کم ترین زمان صورت می گیرد تا افراد بتوانند از داشتن آن لذت ببرند و در صورت نیاز آن را جمع آوری نیز نمایند. 

خرید استخر بادی اینتکس مدل 57403

کف بادی و حباب دار محصول

در بخش داخلی بدنه که کف را تشکیل داده است ساختاری حباب دار و بادی وجود دارد که دارای دریچه ای مجزا برای باد شدن است. به طوری که به راحتی می توان آن را باد کرد و یا از باد کردن آن اجتناب نمود. این بخش محصول را به محصولی راحتی و طبی تبدیل کرده است که این بخش از آن برای جلوگیری از خستگی کودکان ایجاد شده است.

خرید

استخر بادی با تنوع بالا در نمایندگی اینتکس موجود است که می توان به این صورت نسبت به خرید آن اقدام نمود.

برند
INTEX
طول
166 CM
عرض
100 CM
ارتفاع
25 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 MM
وزن بسته بندی
1.850 KG
ظرفیت
90 L
مناسب برای
2 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
مصطفي احمدلو

کیفیت عالی و اینکه کفش باد میشه برای بچه خیلی خوبه

216 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

هدف ما رضایت شماست مصطفی عزیز

209 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...