استخر بادی اینتکس مدل 57422

intex 57422

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • قطر: 147 CM
  • ارتفاع: 33 CM
  • جنس: وینیل
23%
950,000
740,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر  بادی  اینتکس  حلقه  ای  مدل  57422  دارای  کف  باد  شونده  جزء  ارزانترین  استخر  ها  می  باشد  یکی  دیگر  از  محصولات  فروشگاه  اینترنتی  سعید  اینتکس  است.

استخر حلقه ای یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت اینتکس می باشد. از مزیت های استخر حلقه ای اینتکس می توان به کف باد شونده آن اشاره کرد که هنگام استفاده باعث می شود سطح زیرین استخر برای کودک از نرمی و انعطاف خاصی برخوردار باشد. دارای سه حلقه رینگی می باشد که به صورت مجزا از یکدیگر باد می شوند و روی یکدیگر قرار گرفته اند. جنس این استخر از جنس وینیل بوده و از لحاظ بهداشتی سازگار با پوست کودک شما می باشد. جنس و ابعاد این استخر به گونه ای در نظر گرفته شده است که می توان از آن هم در محیط های بسته و هم آزاد استفاده کرد.
جهت حفظ ایمنی و طول عمر محصول حدالمقدور سعی شود از یک زیر انداز مناسب  برای زیر محصول استفاده شود تا از آسیب دیدگی کف استخر بتوان جلوگیری کرد. برای باد کردن محصول نیز حتما می بایست از پمپ بادهای شرکت اینتکس استفاده  نمود و به هیچ عنوان از کمپرسورهای باد متفرقه استفاده ننمایید.


استخر بادی اینتکس مدل 57422 از سری استخر های بادی بسیار سبک و کم حجم بوده که به راحتی و در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی و استفاده می باشد. همانطور که گفته شد این استخر بادی بسیار سبک بوده و شما را قادر می سازد تا با توجه به وزن کم آن بتوانید به راحتی آن را جابجا کنید. لازم به ذکر است این کالا با ابعاد و حجم متناسبی که داشته می توانید در کمترین زمان، مکان مناسبی را برای آن پیدا کنید. این استخر بادی مناسب استفاده کودکان بوده و همچنین طراحی ساده اما با کیفیتی دارد که می تواند تا ساعت ها کودکان را مشغول خود کند.

این محصول کاربردی ساخته شده از جنس پی وی سی با رویه طرح چرم مرغوب و درجه یک بوده و از کف دو لایه ساده برخوردار است. جنس بدنه این استخر بادی سه رنگ کودک مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی داراست و متخصصان ما به کیفیت و جنس بدنه این محصول نمره قابل قبولی داده اند. در رابطه با شکل ظاهری این محصول باید گفت، طراحی این کالا بصورت سه حلقه متصل به هم بوده تا انعطاف پذیری این محصول بالا برود. طراحی گرد این محصول باعث شده تا نسبت به محصولات بادی با ظاهر مربعی و یا مستطیلی شکل جا و مکان کمتری بگیرد. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید رنگ هایی که در این محصول به کار رفته است، صورتی، زرد و سبز می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی داراست. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق نمایندگی اینتکس اقدام به سفارش این کالا کرده تا در اسرع وقت محصول مورد نظرتان را درب منزل دریافت کنید.


استخر بادی اینتکس مدل 57422 سه رینگ یک محصول از برند INTEX است که با جنس وینیل ساخته شده است. این استخر با قطر 147 سانتی متر و ارتفاع 33 سانتی متر، فضای مناسبی برای بازی کودکان فراهم می کند. ضخامت جنس استفاده شده در این محصول 20 میلی متر است و وزن بسته بندی آن 1.8 کیلوگرم می باشد. ظرفیت این استخر بادی 275 لیتر است و برای کودکانی مناسب است که سن آن ها 2 سال به بالا است. اما مهم است بدانید که این محصول دریچه تخلیه آب ندارد. با این حال، برچسب تعمیراتی همراه با آن ارائه می شود که در صورت لزوم می توان از آن برای تعمیر استفاده کرد.

می توانید از استخر بادی اینتکس مدل 57422 سه رینگ به عنوان استخر توپ نیز استفاده کنید. با توجه به قطر و ارتفاع مناسب این استخر، می توانید توپ های کوچک را درون آن قرار داده و بازی های متنوعی را انجام دهید. این استخر بادی با ظرفیت 275 لیتر، فضای کافی برای قرار دادن تعداد زیادی توپ فراهم می کند و کودکان می توانند با لذت از بازی با توپ ها لذت ببرند.

استفاده از استخر بادی به عنوان استخر توپ، به کودکان کمک می کند تا مهارت های حرکتی خود را تقویت کنند و در عین حال از بازی های سرگرم کننده لذت ببرند. همچنین، استخر بادی اینتکس با جنس وینیل با ضخامت 20 میلی متر، مقاومت کافی را برای استفاده مکرر و بازی های پویا ارائه می دهد.


استخر بادی اینتکس مدل 57422 یک محصول بسیار شیک، با طراحی چشم نواز و زیبا بوده که توسط برند محبوب و معروف اینتکس طراحی و ساخته شده است. این استخر بادی طراحی ظاهری ساده ای داشته که با در نظر گرفتن کیفیت بدنه آن می توان گفت به راحتی با قیمتی مناسب می توانید محصول را به سبد خرید اضافه کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این استخر بادی به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس اگر قصد خرید استخر بادی اینتکس مدل 57422 را دارید با ما همراه شوید.

استخر بادی اینتکس مدل 57422

طراحی ظاهری استخر بادی

استخر بادی اینتکس مدل 57422 به چهار رنگ سبز، زرد، صورتی و آبی طراحی شده و به همین دلیل جذاب این محصول را بیشتر کرده و بدون شک فرزند شما با یک نگاه عاشق این محصول خواهد شد. این محصول به صورت گرد بوده تا نسبت به محصولات مربع و یا مستطیلی شکل جا و مکان کمتری را بگیرد. همچنین این استخر بادی کودک به صورت سه حلقه تعبیه شده به هم طراحی شده تا در وهله اول عمق این محصول کم تر باشد، و در وهله دوم انعطاف پذیری این محصول بالا برود تا نسبت به ضربه ای که به آن برخورد می کند، صدمه کمتری را ببیند.

جنس بدنه استخر بادی

جنس بدنه استخر بادی اینتکس مدل 57422 از پی وی سی طرح چرم بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب و صدمات احتمالی می باشد. جنس بدنه یکی از اصلی ترین دلایل یک خرید بوده و محصولی که دارای کیفیت و جنس بدنه پایینی باشد، بزودی از بین خواهد رفت و دیگر کارکر سابق را به هیچ وجه نخواهد داشت. متخصصان ما به جنس بدنه و کیفیت این محصول نمره بالا و قابل قبولی را داده اند.

استخر بادی اینتکس مدل 57422

ابعاد و وزن استخر بادی

ابعاد، ظرفیت آب و وزن استخر بادی اینتکس مدل 57422 به ترتیب به این شرح می باشد : قطر: 147 سانتی متر، ارتفاع : 33 سانتی متر ، ظرفیت آب : 480 لیتر و در آخر وزن این محصول 2.5 کیلو گرم بوده که همانطور از وزن سبک این محصول مشخص می باشد شما به آسانی می توانید این محصول را برای فرزندتان حتی در ایام مسافرت نیز حمل بکنید.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش استخر بادی

برای راه اندازی استخر بادی اینتکس مدل 57422 ابتدا شما به یک پمپ دستی و یا برقی احتیاج دارید تا آن را درون محفظه این محصول قرار داده و در عرض دو الی سه دقیقه محصول مورد نظرتان را باد و راه اندازی کرده تا آماده استفاده فرزندتان به یک تفریح آبی لذت بخش می باشد. در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که حتما پس از اتمام استفاده از این محصول توسط فرزندتان، محصول را جمع کرده تا دچار صدمه و یا آسیب های احتمالی نشود. همچنین وسایل تیز را از این محصول دور کرده تا در بدنه این محصول پارگی بوجود نیاورد. اگر تحت هر شرایطی برای این محصول مشکل و یا صدمه ای پیش آمد شما می توانید با برچسب تعمیرات، که در درون جعبه این محصول موجود می باشد، آن را تعمیر بکنید، همچنین استخر بادی اینتکس مدل 57422 از سوی فروشگاه سعید اینتکس دارای گارانتی رسمی نیز می باشد.

جمع بندی

استخر بادی اینتکس مدل 57422 یک محصول بسیار زیبا و چشم نواز بوده که مناسب کودکان سنین 2 تا 8 سال بوده و توسط برند نامدار اینتکس طراحی شده است. طراحی این محصول به صورت گرد بوده تا نسبت به محصولات مربع و یا مستطیلی شکل، جا و مکان کمتری را بگیرد. جنس بدنه این محصول از پی وی سی طرح چرم بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب ها و صدمات احتمالی می باشد. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید این محصول را از طریق سایت سعید اینتکس سفارش داده، تا در اسرع وقت درب منزل دریافت کنید.

برند
INTEX
قطر
147 CM
ارتفاع
33 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
20 MM
وزن بسته بندی
1.8 KG
ظرفیت
275 L
مناسب برای
2 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...