استخر بادی اینتکس مدل 57433

intex 57433

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 229 CM
  • عرض: 226 CM
  • ارتفاع: 107 CM
0
1,493,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کوسه محصولی متفاوت از شرکت اینتکس.دارای فواره آب جهت هیجان بیشتر

محصولات مرتبط

استخر بادی اینتکس با کد 57433 بعنوان استخر بادی طرح کوسه شناخته شده.حجم آب استخر 175 لیتر میباشد.ابعاد استخر به گونه ای تعبیه شده که همزمان 2 کودک بالای 2 سال بطور همزمان میتوانند از آن استفاده نمایند. بدنه این استخر از مواد وینیل ساخته شده که سازگار با پوست بدن بوده و هیچگونه حساسیتی را برای بدن ایجاد نمیکند. استخر بادی طرح کوسه با طراحی چشم های برجسته جذابیت این استخر را مضاعف کرده.قسمت کف استخر بصورت ساده میباشد و دارای دریچه تخلیه آب میباشد.

در قسمت انتهای استخر روی قسمت دم کوسه،یک فواره تعبیه شده که آب را بصورت دوش به درون استخر پرتاب می نماید.برای این منظور یک اتصال بین استخر و شیر آب قرار گرفته که با وصل کردن آن به شیلنگ آب میتوان این فواره را فعال نمود.در جریان باشیید که فشار شیر آب را به اندازه ای باز نمایید که به اتصالات فواره فشار وارد نشود. از این استخر نیز میتوان بعنوان استخر توپ برای کودکان هم استفاده کرد.و یا در استخرهای کم عمق بعنوان قایق کودک نیز میتوانید از این محصول بهره نمایید.


استخر بادی اینتکس مدل 57433 محصولی بسیار جذاب و فانتزی بوده که به دلیل دارا بودن رنگ و طرح جذاب روی بدنه از زیبایی قابل توجهی برخوردار است و نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نماید و همچنین به دلیل پی وی سی بکار رفته در ساخت آن از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و مدت زمانی طولانی مورد استفاده کودک شما قرار خواهد گرفت. این محصول دارای رویه پی وی سی از نوع طرح چرم با کیفیت و عالی بوده که فوق العاده مقام و زیباست. همچنین بخش های کناری این محصول هم از نوع پی وی سی طرح دار تولید گردیده و فوق العاده خاص و زیبا می باشد. البته که در کنار این موارد ذکر شده باید به جنس کف این کالا نیز اشاره کرد که به صورت دولایه شکل گرفته و همین عامل سبب شده تا با خیال راحت بتوانید از این محصول جذاب و کاربردی استفاده نمایید.

 لازم به ذکر است در قسمت انتهایی این استخر و دقیقا روی قسمت دم کوسه، یک فواره یا آبپاش تعبیه شده که آب را به صورت دوش به درون استخر پرتاب می کند که برای این منظور یک اتصال بین استخر و شیر آب نیز قرار گرفته که با وصل کردن آن به شلنگ آب، میتوان این آبپاش را فعال نمود. اما باید در جریان باشید که فشار شیر آب را به اندازه ای باز کنید که به اتصالات فواره فشار چندانی وارد نشود. همچنین از این استخر نیز میتوان بعنوان استخر توپ نیز برای کودکان استفاده کرد و یا در استخرهای کم عمق نیز می توانید از این محصول بهره نمایید. روش راه اندازی این استخر بادی یک راه حل ساده و آسان داشته که با خیال راحت و در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می شود و در همین خصوص هم باید گفت که شما در ابتدا باید اقدام به خرید یک عدد پمپ باد کنید که این خرید از طریق شرکت اینتکس امکان پذیر است. این محصول دارای برچسب تعمیرات مخصوص نیز بوده و شما می توانید آن را طریق نمایندگی اینتکس خریداری کنید. 

استخر بادی اینتکس مدل 57433 بهترین نمونه از استخر های بادی است که برای داشتن انواع تفریحات آبی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول بی نظیر و منحصر به فرد دارای بخش های مهمی بوده است که می توان با تکیه بر آن شرایط خوبی برای بازی و سرگرمی برای کودکان مهیا کرد. استخر بادی پر فروش ترین و پر استفاده ترین محصول بادی است که امروزه تمامی کودکان تمایل به داشتن آن دارند و در موقعیت های مختلف از وجود آن لذت می برند. محصول مورد نظر نیز دارای تمامی امکانات می باشد تا کودکان در موقعیت ایمن و استاندارد قادر به بهره مندی از انواع تفریحات آبی شوند. استخر بادی مد نظر به دلیل این که برند و اصل می باشد از بدنه ای با کیفیت برخوردار است و طول عمر بالایی دارد. همچنین سازگاری زیاد شامل آن شده است که می توان نسبت به بهره مندی از آن در طول عمر بالا اقدام کرد. استخر بادی از طراحی فانتزی تشکیل شده است که شکل کوسه می باشد. به دلیل جادار بودن بدنه کودکان به همراه دوستان خود قادر به بازی و تفریح در داخل این محیط می باشند که به نوبه خود جذابیت زیادی را ایجاد می سازد. 

استخر بادی اینتکس مدل 57433

داشتن امکانات برای آبتنی

آب بازی و آبتنی از جمله تفریحاتی می باشد که برای تمامی رده های سنی جذاب به حساب می آید و تمایل به انجام آن دارند. چنین تفریحاتی اغلب در فصول گرم سال انجام می شود و می توان برای انجام آن امکانات لازم را مهیا ساخت. با خرید استخر بادی مد نظر تمامی شرایط مناسب برای داشتن آبتنی و آب بازی کودکان مهیا می شود و می توان نسبت به آن اقدام نمود. چرا که محصول مورد نظر دارای کیفیت بالا می باشد و از بخش های مهمی تشکیل شده است که یکی از آن ها آبپاش بادی می باشد. در بخش انتهایی بدنه کوسه که استخر بادی را تشکیل داده است آبپاش بادی قرار گرفته است که سبب آبتنی و آب بازی کودکان می شود. با ریخته شدن آب از این قسمت منحصر به فرد موقعیت دلخواهی ایجاد خواهد شد که جذابیت زیادی دارد و می توان نسبت به گذراندن ساعات خوش مورد استفاده قرار گیرد. آب بازی و آبتنی به وسیله این محصول به درستی انجام می شود و راحت ترین حالت ممکن را فراهم می سازد. با این وجود است که افراد تمایل به خرید استخر بادی دارند و به سمت آن نیز جذب می شوند.

دیواره ایمن و بادی

تمامی بدنه محصول از نوع بادی می باشد و از جنس با کیفیت و محکم تشکیل شده است. دیواره های آن نیز از نوع بادی و با جنس مقاوم و با کیفیت می باشد و می تواند ضخامت زیادی را ایجاد سازد. با داشتن ضخامت زیاد بدنه استاندارد وایمن می شود و می توان از آن در طی مدت زمان طولانی استفاده کرد. محصول مورد نظر با چنین دیواره ای موقعیت استاندارد و ایمن در داخل خود برای کودکان ایجاد می کند و از بروز درد در زمان برخورد و ضربه نیز جلوگیری می سازد. به همین خاطر است که والدین نسبت به خرید استخر بادی ایمن اقدام می کنند و محصول را سفارش می دهند. دیواره ها نیز طراحی ثابت و بدون تغییر دارند که در گذر زمان دچار رنگ پریدگی نخواهد شد. به همین خاطر است که می توان ظاهر فانتزی و زیبای محصول را بی نقص و بدون تغییر تلقی کرد.

خرید استخر بادی اینتکس مدل 57433

خرید

چنانچه قصد خرید این استخر بادی را دارید می توانید از طریق نمایندگی سعید اینتکس اقدام نمایید و خرید را با قیمت مناسب انجام دهید تا از مزیت های آن لذت ببرید.

برند
INTEX
طول
229 CM
عرض
226 CM
ارتفاع
107 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.28 MM
وزن بسته بندی
2.8 KG
ظرفیت
175 L
مناسب برای
2 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
حمید اسماعیلی

عالی خوب هست برای بچه ها عالیه

217 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

مرسی از شما حمید عزیز

211 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...