استخر بادی اینتکس مدل 57441

intex 57441

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 272 CM
  • عرض: 193 CM
  • ارتفاع: 104 CM
15%
1,750,000
1,490,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید استخر  بادی  اینتکس  مدل  57441  طرح  اسب  شاخدار  یکی  از  جدید  ترین  استخر  های  بادی  intex  است  که  دارای  خدمات  پس  از  فروش  می  باشد.

محصولات مرتبط

این محصول به شکل یک اسب آبی شاخدار می باشد. این استخر دارای محوطه بیضی شکل با ترکیب رنگ سفید و زرد است. جلوی بدنه این استخر سر اسب آبی تعبیه شده که کودک می تواند برای حفظ تعادل خود از آن کمک بگیرد. در انتهای بدنه دم اسب و در اطراف بدنه بال های رنگی اسب مشاهده می شود. طراحی این استخر به گونه ای است که هیجان و لذت بازی در استخر آب را افزایش می دهد. جنس این استخر وینیل است و از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است. انعطاف این استخر و جنس ضد حساسیت و مرغوب آن موجب می شود پوست کودک شما هیچ آسیبی نبیند. از این استخر میتوانید به عنوان استخر توپ نیز استفاده نمایید.
برای راه اندازی این محصول حتما باید از پمپ بادهای شرکت اینتکس استفاده نمود و به هیچ عنوان از کمپرسورهای باد متفرقه استفاده نکنید. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که چروک های روی سطح محصول صاف شود و شکل و فرم لازم را به خود بگیرد و دارای انعطاف باشد. وجود  چین و چروک در زوایا طبیعی است. قابل به ذکر است شرکت سعید اینتکس این محصول را گارانتی کتبی نموده و جهت خدمات و تعمیرات رایگان می توانید از آن بهره مند شوید.


استخر بادی اینتکس مدل 57441 یکی دیگر از استخر های با کیفیت و با دوام تولید شده توسط شرکت اینتکس است و با قیمت بسیار مناسب توسط این شرکت به فروش می رسد که علاقه مندان با توجه به داشتن مقاومت کافی در این استخر بادی می توانند آن را برای استفاده در طی سال های زیاد مد نظر داشته باشند و از داشتن آن لذت ببرند. این استخر بادی مخصوص کودکان و خردسالان با شکل و طرح جذاب بوده که تفریح آبی لذت بخش و فوق العاده ای را به ارمغان می آورد. این استخر با طراحی زیبا و فانتزی دارای رنگ بدنه سفید با دوام و استحکام لازم می باشد که ساخته شده از جنس PVC چند لایه با روکش طرح چرم با کیفیت و عالی ساخته شده است. بدنه این محصول به گونه ای طراحی شده که ایمنی کودک را در زمان استفاده تضمین می کند و شرکت سازنده با توجه به این نکات اساسی استخر بادی کودک با طرح تک شاخ را برای تفریحات آبی استاندارد و ایمن کودکان به بازار معرفی کرده و مورد استقبال بسیاری از کودکان واقع شده است.

 لازم به ذکر است کف این محصول که در تماس مستمر با آب بوده و تمامی وزن وارده را نیز تحمل می کند پس بر همین اساس از نوع پی وی سی دولایه تولید شده که شما می توانید با آسودگی خاطر از این محصول در آب های آرام و تمامی فضاهای سرپوشیده و باز به راحتی استفاده نمایید زیرا که تغییرات آب و هوایی و دماهای آب نیز تاثیری بر کیفیت بدنه محصول نخواهد داشت. جهت راه اندازی و استفاده از این کالا تنها به یک پمپ باد نیاز دارید که می توانید آن را از طریق فروشگاه اینتکس بصورت جداگانه تهیه نمایید. همچنین این کالا محصولی با امکان حمل و نصب آسان بوده که تنها با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری کنید.

برند
INTEX
طول
272 CM
عرض
193 CM
ارتفاع
104 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.28 MM
وزن بسته بندی
3 KG
ظرفیت
151 L
مناسب برای
2 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...