استخر بادی اینتکس مدل 57453

intex 57453

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 297 CM
  • عرض: 193 CM
  • ارتفاع: 135 CM
13%
4,780,000
4,185,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید استخر بادی سرسره دار اینتکس مدل 57453 با تاریخ تولید جدید و قیمت ارزان استخر بادی از فروشگاه اینتکس سعید با ارسال فوری به سراسر کشور. استخر بادی کودک یا استخر و پارک بادی آبی اینتکس طرح رنگین کمان یک اسباب بازی بادی بسیار زیبا و با کیفیت است که توسط این نمایندگی با امکان خرید حضوری و تست کالا در حضور شما هم نیز ارائه می گردد و همچنین به سر تا سر ایران هم ارسال خواهد شد.

محصولات مرتبط

پارک بازی با کد 57453 استخری همراه با بازی های سرگرم کننده و جذاب که برای کودکان 2 سال به بالا مناسب است. این پارک بازی شامل دو استخر مجزاست که سرسره ای هیجان انگیز مابین این دو استخر قرار دارد. کودک میتواند لذت و شادی را با سر خوردن به همراه آب از این سرسره تجربه کند. این پارک آبی شامل توپ های بادی رنگارنگی است. در لبه های استخر جلویی این پارک آبی، مسیری برای حرکت توپ تعبیه شده و با هدایت توپ و یا ضربه به آن، توپ از مسیر عبور کرده و به داخل استخر پرتاب شود. در استخر پشتی، حلالی به شکل رنگین کمان با رنگ های شاد به چشم میخورد که به بدنه استخر متصل است. بر روی این رنگین کمان بادی، بازی حلقه تعبیه شده به صورتی که حلقه بادی را باید به سمت جایگاه های متصل به رنگین کمان پرتاب کرد تا در این جایگاه قرار گیرد. همچنین در استخر پشتی حلقه هایی به استخر متصل شده اند تا کودک با نشانه گیری، توپ را به سمت حلقه پرتاب کند و توپ را از حلقه عبور دهد. روی بدنه استخر پشت، دایره هایی بادی نیز برای زیبایی و تزئین طراحی شده است. در بالای این رنگین کمان فواره یا آبپاش تعبیه شده که به صورت دوش، آب را به سمت استخر سرازیر می کند و موجب افزایش لذت از آبتنی می شود. از این پارک آبی به عنوان پارک توپ نیز می توان استفاده نمود. این استخر دریچه تخلیه آب دارد که موجب می شود شما به راحتی آب استخر را خالی نمایید.
جنس بدنه این پارک وینیل است و مقاوم در برابر نور آفتاب و دمای بالا است. مقاوم در برابر فشار و ضربه و همچنین ساییدگی و پوسیدگی است. ضد حساسیت است و آسیبی به پوست کودکان نمیرساند. این پارک بازی مناسب برای مهد کودک و فضای باز می باشد و چند کودک به صورت  هم زمان می توانند از این پارک آبی لذت ببرند. قابل به ذکر است این پارک  آبی هدیه ای بسیار جذاب و ارزنده برای کودکان می باشد. برای راه اندازی این محصول حتما باید از پمپ بادهای شرکت اینتکس استفاده  نمود و به هیچ عنوان از کمپرسورهای باد متفرقه استفاده نکنید. باد زدن این  کالا را باید تا زمانی ادامه داد که چروک های روی سطح محصول صاف شود و  شکل  و فرم لازم را به خود بگیرد و دارای انعطاف باشد. وجود چین و چروک در  زوایا طبیعی است. قابل به ذکر است شرکت سعید اینتکس این محصول را گارانتی کتبی نموده و جهت خدمات و تعمیرات رایگان می توانید از آن بهره مند شوید.


استخر بادی اینتکس مدل 57453 یکی دیگر از نمونه های منحصر به فرد تولید شده توسط شرکت مشهور اینتکس بوده که در سال جدید میلادی طراحی و به بازار عرضه شده و همچنین مناسب برای استفاده کودکان بالای دو سال می باشد. این مجموعه بازی شامل دو استخر مجزاست که سرسره ای هیجان انگیز و ایمن مابین این دو استخر قرار داشته و کودک می تواند لذت و شادی را با سر خوردن به همراه آب از این سرسره بادی تجربه کند. این محصول از دوام بالایی برخوردار بوده و طراحی بدنه ای فانتزی و کودکانه داشته و به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. شایان ذکر است شرکت اینتکس بدنه این محصول را از مرغوب ترین و بهترین نوع پی وی سی طرح چرم با ساختاری نرم و بادوام تولید می کند.

استخر بادی اینتکس مدل 57453 از آنجایی که کفی محصول به صورت مستمر با سطح زمین در تماس بوده و تمامی وزن وارده به کالا را تحمل می کند پس به همین دلیل از نوع پی وی سی دولایه تولید شده و شما می توانید با آسودگی خاطر از طول عمر محصول از آن در تمامی فضاهای باز نیز به راحتی استفاده نمایید زیرا دمای مختلف آب و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول نخواهد داشت. این مجموعه بازی مناسب برای مهد کودک و فضای باز بوده و چند کودک به صورت  هم زمان می توانند از این پارک آبی استفاده کرده و لذت ببرند. قابل به ذکر است این محصول بادی می تواند هدیه ای بسیار جذاب و ارزنده برای کودکانتان نیز باشد. برای راه اندازی و استفاده از این کالا باید اقدام باید به خرید یک عدد پمپ باد کنید و پس از تهیه پمپ باد می توانید به سادگی دریچه باد این محصول را باز کرده و پس از قرار دادن پمپ باد در داخل این محصول اقدام به باد کردن کامل این استخر بادی کنید. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و در صورت داشتن سوال یا مشکلی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند و شما خریدی مطمئن را با ما تجربه کنید.

استخر بادی کودک امروزه در اشکال متنوعی تولید شده است. این دسته از محصولات اکنون به مجموعه ای از بازی های متوع با استفاده از آب می باشد که لذت بسیاری را برای کودکان فراهم می کند. اکنون دیگر یک استخر بادی محدود به بازی یک یا دو کودک نمی شود و می تواند تعداد زیادی از کودکان را در یک زمان به طور کامل سرگرم کند که در کمتر محصولی یافت می شود. به علاوه با افزایش روز افزون ابزار های دیجیتالی، استخر های بادی می توانند راه خوبی برای فاصله گرفتن دائمی کودکان از آنها باشد که با هزینه بسیار کمی صورت می پذیرد. در این بخش قصد داریم تا توضیحات کامل از استخر بادی اینتکس مدل 57453 را که یکی از استخر های بادی مدرن می باشد و تمامی موارد و ویژگی های بالا را در خود دارد تحت عنوان "نقد و بررسی" منتشر کنیم تا اطلاعات شما عزیزان برای خرید افزایش یابد. پس با ما در ادامه همراه باشید.

استخر بادی اینتکس مدل 57453

طراحی ظاهری استخر بادی سرسره دار

ظاهر استخر بادی اینتکس مدل 57453 نه حالت مربعی یا مستطیلی دارد و نه دایره ای یا بیضی شکل، بلکه به صورت ترکیبی از یک بیضی و دایره بزرگ ساخته شده است که در میانه ها به یکدیگر اتصال پیدا کرده اند در میان این دو دایره یک سرسره استاندارد و کوچک قرار داده شده و ابزار های دیگری نیز که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد قرار دارد. همانطور که گفتیم این استخر از دو قسمت اصلی ساخته شده که قسمت پشتی عمق بیشتری دارد و پس از پر شدن آب آن با استفاده از سرسره میانی به استخر پایینی با عمق کمتر می ریزد. در اطراف استخر عمیق چند قطعه بادی ثابت وجود دارند که برای زیبایی و تنوع می باشند. بخش بالایی نیز یک رنگین کمان بادی داشته که فوق العاده زیبا می باشد و در دل خود یک انتقال دهنده آب قرار داده تا یک فواره آب میهمان تفریحات آبی کودکتان باشد. بر روی دو لبه پایینی این رنگین کمان نیز دارای چهار قسمت برای قرار دادن حلقه های بازی درون بسته بندی می باشد. استخر پایینی و کم عمق کمی خلوت طراحی شده و تنها در دو طرف آن سر سره هایی برای عبور دادن توپ از بالا تا به آب افتادن آن قرار دارد این ایده تقریبا مشابه آنچه در سالن بولینگ رخ می دهد بوده با این تفاوت که در اینجا تمامی تجهیزات بادی می باشند و گستردگی آن نیز در سطح کمتری برای کودکان تدارک دیده شده است. 

جنس بدنه و کیفیت استخر بادی

استخر بادی اینتکس مدل 57453 همانند اغلب استخر های بادی ساخته شده توسط اینتکس از کیفت بالایی برخوردار است، بدنه آن به صورت کامل از PVC ساخته شده و در برخی قسمت ها نیز از نوع دو لایه آن استفاده شده است که در مقابل ضربه از خود مقاومت نشان می دهد. در میان تمامی قسمت ها لایه های باد شو کناری از ضخامت بیشتری برخوردارند و طول عمر به نسبت بالایی نیز دارند که استفاده آنها را در شرایط متنوعی از قبیل حیاط منزل، ویلا و یا مسافرت میسر می کند.

استخر بادی اینتکس مدل 57453

بسته بندی استخر بادی

استخر های بادی کوچک معمولا در بسته بندی نایلونی کوچک قرار گرفته و مناسب هدیه دادن نمی باشند اما استخر بادی 57453 به همراه تمامی لوازم جانبی آن در یک جعبه فوق العاده شیک قرار گرفته و ابعاد آن نیز برای حمل استاندارد می بااشد تا مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد. بسته بندی اصلی این محصولات را می توانید در تصویر بالا مشاهده کنید.

کاربرد های استخر بادی

برای استخر های بادی پیشین تنها آبتنی و آب بازی را می توانستیم به عنوان ابزاری برای بازی قلمداد کنیم اما اکنون استخر بادی اینتکس مدل 57453 یک مجموعه بازی و پارک بادی است که تحت عنوان عنوان استخر بادی به بازار عرضه شده است. این کالا ابزاری برای بازی چند کودک به صورت همزمان می باشد و باعث می شود که در مدت زمان طولانی کودکان از موبایل، تبلت و سایر ابزار های دیجیتالی فاصله گرفته و به تفریحات سالم تابستانی برسند. به علاوه استخر های بادی کاملا بی خطر هستند، وجود بخش های کناری نرم و راحت باعث شده که کودکان به صورت کامل از ضربات مصون بمانند. 

از کاربرد های دیگر این استخر بادی می توان به پرتابل بودن آن اشاره کرد. این محصول را می توانید در مسافرت و یا در منزل استفاده کرده و سپس از آن با خالی کردن باد استخر آن را حمل کنید. کرده و منتقل کنید. و در محل مورد نظرتان دوباره نصب کنید. لازم به ذکر است که این استخر بدون وجود آب به عنوان ابزاری فوق العاده و همانند قلعه های بادی برای کودکان می باشد که قابلیت استفاده در درون منزل را نیز دارا می باشد.

راه اندازی استخر بادی

برای نصب این استخر بادی مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید. ابتدا استخر را با احتیاط کامل از سوراخ شده از بسته بندی آن خارج کنی محلی که قرار است استخر در آنجا نصب شود را مشخص کرده و از اشیاء تیز پاکسازی کنید. استخر را در محل مورد نظر پهن کنید. با یافتن دریچه های خروجی باد شروع به باد کردن استخر کنید. شلنگ آب را به قسمت مشخص شده در نیمه پشتی استخر متصل کنید تا استخر پر شود. استخر بادی اینتکس مدل 57453 قابل خرید از فروشگاه اینتکس می باشد.

برند
INTEX
طول
297 CM
عرض
193 CM
ارتفاع
135 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 MM
وزن بسته بندی
7.8 KG
ظرفیت استخر کوچک
175 L
ظرفیت استخر بزرگ
206 L
مناسب برای
2 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...