استخر بادی اینتکس مدل 57470

استخر مربع سقف دار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 157 CM
  • عرض: 157 CM
  • ارتفاع: 122 CM
676,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر  بادی  اینتکس  مدل  57470  طرح  مربع  سقف  دار  آکواریومی  به  همراه  کارت  گارانتی  واقعی  معتبر  می  باشد  که  در  کوتاهترین  زمان  ممکن  به  سراسر  کشور  ارسال  می  شود.

محصولات مرتبط

استخر مربعی شکل سایه بان دار با طرح آکواریوم یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت اینتکس می باشد. این استخر به شکل مربعی ساخته شده که ارتفاع آن از دو لایه تشکیل شده که هر لایه دارای دریچه باد مجزا می باشند. طرح روی بدنه استخر طرح آکواریوم است که شامل ماهی و گیاهان دریایی است که احساس هیجان و لذت بودن در آکواریوم رو چندین برابر می کند. رنگ آبی درون محوطه استخر، لذت بازی در آب را می افزاید. همچنین این استخر دارای سایه بان سفید رنگی است که قابلیت جدا شدن از بدنه استخر را دارد. این مزیتی است که موجب میگردد شما بتوانید از این استخر به راحتی در محیط های باز و بسته استفاده کنید. این سایبان در محیط های باز مانع از آسیب دیدگی پوست کودک شما در برابر نور آفتاب می گردد. از دیگر مزیتهای این استخر می توان به دریچه ی تخلیه آب آن اشاره کرد که موجب سهولت در خروج آب از استخر می گردد. جنس این  استخر وینیل بوده و از مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار برخوردار است.  همچنین انعطاف پذیری و ضد حساسیت بودن این محصول موجب می گردد پوست کودک  شما آسیب نبیند.
برای راه اندازی این محصول نیز حتما می بایست از پمپ  بادهای شرکت اینتکس استفاده نمود و به هیچ عنوان از کمپرسورهای باد متفرقه  استفاده ننمایید.  باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که چروک  های روی سطح محصول صاف شود و شکل و فرم لازم را به خود بگیرد و دارای  انعطاف باشد. وجود چین و چروک در زوایا طبیعی است. قابل به ذکر است شرکت سعید اینتکس این محصول را گارانتی کتبی نموده و جهت خدمات و تعمیرات رایگان می توانید از آن بهره مند شوید.


استخر بادی اینتکس مدل 57470 با توجه به کیفیت عالی و ساختاری فوق العاده ای که داشته است، توانسته مشتریان بسیاری را به سوی خود جلب کند. این محصول نمونه ای از استخر هایی است که دارای ابعاد متناسب در میان تمامی استخر های بادی، طراحی بسیار شاد برای بازی گروهی کودکان و کیفیت بسیار خوب است که می تواند از هر نظر گزینه مناسبی باشد. این کالا یکی از محبوب ترین استخرهای کودکان در رده ی سنی بالای 6 سال به بالا است که به شکل مستطیلی ساخته شده و ارتفاع آن از دو لایه تشکیل شده که هر لایه دارای دریچه باد مجزا می باشند. همانطور که به آن اشاره شد، طرح روی بدنه استخر شخصیت کارتونی فروزن است که از محبوب ترین شخصیت های کارتونی برای کودکان بوده و موجب می گردد کودک شما در هنگام بازی احساس لذت و شادی بیشتری را تجربه کند.

 از مزیت این استخر می توان به دریچه تخلیه آب نیز اشاره کرد که موجب سهولت در خروج آب از استخر می گردد. جنس این استخر از وینیل درجه یک و عالی بوده که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار برخوردار است. همچنین انعطاف پذیری و ضد حساسیت بودن این محصول موجب می گردد پوست کودک شما به هیچ عنوان آسیب نبیند. روش راه اندازی، نصب و استفاده از این محصول بسیار آسان است و فقط کافیست که این محصول را از بسته بندی مخصوص خارج کرده و سپس آن را بر روی یک سطح صاف قرار دهید و سپس با استفاده از یک پمپ باد ( قابل خرید از فروشگاه اینتکس ) از طریق محفظه های باد موجود بر روی این محصول ان را باد کرده و استفاده کنید. این استخر بادی وزن کمی داشته و شما به راحتی می توانید آن را حمل و جا به جا کنید و در عرض چند دقیقه با پمپ باد خود آن را باد کرده و استفاده کنید. این استخر زیبا را هم اکنون می توانید از نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

تفریحات آبی مخصوصا در فضای باز برای کودکان از هیجان بالایی برخوردار بوده و یک تفریح مناسب برای فصول گرم سال مانند تابستان به شمار می رود. پس استفاده و انتخاب یک استخر بادی مناسب پروسه مهمی به شمار می رود. یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید استخر بادی اینتکس مدل 57470 و یا همان استخر بادی مربع سایبان دار می باشد. این استخر بادی پرتابل بوده و سایبانی استاندارد و کیفیت بدنه بالایی دارد. در این بخش قصد داریم به تحلیل کامل ساختار این استخر بادی در تمامی ابعاد بپردازیم. پس اگر شما نیز قصد خرید استخر بادی برای فرزند خود در تابستان را دارید توصیه می کنیم تا انتهای این بخش ما را همراهی کنید.

استخر بادی اینتکس مدل 57470

طراحی ظاهری استخر بادی

مهم ترین پارامتر در زمان انتخاب لوازم تفریحی برای رده سنی کودک مربوط به بخش طراحی بدنه آن می باشد. زیرا این محصول مخصوصا استخر های بادی کودک نیاز به طراحی بدنه شاد و رنگی داشته که بر اساس علایق این رده سنی انتخاب شود. استخر بادی اینتکس مدل 57470 یک محصول کاملا کودکانه به شمار می رود. این استخر بادی مربع شکل بوده که بدنه آن از دو لایه تشکیل می شود. هر یک از این لایه ها از طریق یک دریچه باد اختصاصی راه اندازی شده اند. این نوع طراحی بدنه دولایه موجب می شود تا دیواره استخر بادی نرم و منعطف بوده و کیفیت بالاتری نسبت به نمونه های مشابه داشته باشد.

دیواره اصلی این استخر بادی در بخش خارجی سفید رنگ بوده اما بر روی آن تصاویر رنگارنگ و انیمیشنی از محیط زیر دریا و آکواریوم به چشم می خورد. زیرا دنیای ماهی ها و گیاهان آکواریومی همواره برای کودکان از جذابیت بالایی برخوردار می باشد. دیواره داخلی استخر بادی کاملا ساده و آبی بوده تا ارامش را به فرزند شما در زمان استفاده منتقل سازد. مهم ترین بخش این استخر بادی مربوط به سایبان بادی آن و طراحی بدنه این قسمت می باشد. این سایبان طرح شیروانی داشته و مشابه سقف منازل طراحی شده است. ستون های آن آبی رنگ و بدنه سقف آن سفید و ساده می باشد. این سایبان پرتابل بوده و شما می توانید در صورت عدم نیاز آن را جمع آوری کنید. این سایبان از تابش مستقیم نور خورشید به بدن کودک در روزهای آفتابی و زمان بازی در فضای باز جلوگیری کرده و از پوست آن ها حفاظت خواهد کرد.

کیفیت و جنس بدنه استخر بادی

بدون شک طول عمر بالای هر محصول از جمله استخر بادی از اهمیت بالایی برخوردار بوده که این امر مستلزم کیفیت فوق العاده زیاد جنس محصول می باشد. استخر بادی اینتکس مدل 57470 یکی از مرغوب ترین انواع محصولات شرکت اینتکس برای رده سنی کودک بوده که طول عمر بالایی دارد. این استخر بادی با بدنه ای از باکیفیت ترین نوع پلاستیک فشرده وینیل طراحی و تولید شده که باداوم و استاندارد می باشد. این نوع جنس بدنه در برابر دماهای مختلف آب و تابش مستقیم نور خورشید دچار آسیب نمی شود. کف این استخر بالای دولایه و از نوع وینیل تولید شده است. این جنس بدنه را به این دلیل انتخاب کرده اند که قسمت کف با سطح زمین در تماس مستقیم بوده و وزن و فشار بالایی را تحمل خواهد کرد. پس با توجه به این نکات شما می توانید از این استخر بادی در تمامی فضاهای باز و سرپوشیده و حتی هنگام سفر استفاده کرده و لذت ببرید.

استخر بادی اینتکس مدل 57470

راه اندازی استخر بادی

برای استفاده استخر بادی اینتکس مدل 57470 ابتدا آن را از بسته بندی خود خارج کرده و در محیط مسطح باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی اینتکس و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه این محصول اقدام به راندازی آن نمایید. در نهایت نیاز بوده آب را در داخل مخزن محصول ریخته و سایبان را بعد از راه اندازی بر روی بدنه اصلی قرار بدهید.

خرید استخر بادی

برای خرید استخر بادی اینتکس مدل 57470 دار اصل با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت می توانید به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده در داخل وب سایت saeedintex استفاده نمایید.

برند
INTEX
طول
157 CM
عرض
157 CM
ارتفاع
122 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 MM
وزن بسته بندی
3.8 KG
ظرفیت
295 L
مناسب برای
2 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...