استخر بادی اینتکس مدل 57470 NEW

intex 57470

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 157 CM
  • عرض: 159 CM
  • ارتفاع: 122 CM
11%
2,100,000
1,880,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی استخر بادی و یا خرید حضوری استخر بادی مربع سایبان دار اینتکس که مناسب برای استفاده بعنوان استخر توپ و یا استخر آب بازی می باشد یکی از پر مخاطب ترین استخرهای بادی اینتکس می باشد که در این سایت به بحث و گفتگو و توضیحات بیشتر در مورد آن می پردازیم.

محصولات مرتبط

استخر بادی مربع سایبان دار اینتکس تولید سال 2019 وسیله ای مفرح و لذت بخش برای تفریحات تابستانی شما عزیزان می باشد و این استخر ساخته شده از جنس وینیل می باشد.یکی از قابلیت های این استخر جدا شدن قسمت سایبان از بدنه استخر می باشد. وجود سایبان در استخر بادی تا حدودی می تواند شما را از ناراحتی های ناشی از آفتاب در امان نگه دارد.کف ساده این استخر و رنگ سفید آن با توجه به شکل و شمایل و ترکیب رنگ استخر،زیبایی خاصی را در عین سادگی به این استخر بخشیده.
در قسمت کف استخر مربع سایبان دار یک دریچه تخلیه وجود دارد که شما براحتی میتوانید آب استخر را خالی نمایید.طراحی منظره و ترکیب رنگ شاد روی بدنه استخر زیبایی خاصی به استخر بادی سایبان دار بخشیده و کودکان بسیار از آن لذت میبرند. ابعاد استخر مربع سایبان دار به گونه ای تعبیه شده که همزمان برای استفاده 2 الی 3 کودک بالای 2 سال سن کاملا مناسب بوده و براحتی میتوانند از آن استفاده کنند. درون بسته بندی استخر 1 برچسب زرد رنگ دیده می شود که از آن برای تعمیرات موقت استخر میتوان استفاده کرد.برای استفاده از آن حتما سطح مورد نظر را کاملا تمیز نمایید و سپس از برچسب تعمیرات استفاده نمایید.
نکته خیلی مهم در استفاده از استخر بادی سایبان دار میزان حجم باد استخر و فضای مورد استفاده می باشد.پس برای جلوگیری و پیشگیری از آسیب دیدگی های احتمالی حتما برای باد کردن استخر بادی سایبان دار از پمپ باد های شرکت اینتکس استفاده نمایید.برای حفظ ایمنی و جلوگیری از آسیب های ناشی از قسمت کف استخر های بادی می توانید از زیر انداز یا کف پوش های مناسب نیز استفاده نمایید.


استخر بادی اینتکس مدل 57470 NEW برای استفاده کودکان تولید شده و طراحی ظاهری فانتزی و منطبق با روحیات آن ها دارد. از طرفی دیگر این محصول بر اساس استاندارد روز دنیا تولید شده تا ایمنی و سلامت کودک را در زمان استفاده تضمین کند. شرکت بزرگ اینتکس بر همین اساس در ابتدای سال جدید استخر بادی زرد رنگ سایبان دار را برای بازی کودکان بالاتر از 2 سال طراحی و تولید کرده که این استخر بادی کودک ساختاری پرتابل و طراحی بدنه فانتزی و بسیار شادی دارد. شما عزیزان می توانید از این محصول در داخل آپارتمان ها و یا فضاهای باز نیز به راحتی استفاده کنید که وجود سایبان بادی در این استخر می تواند شما را از ناراحتی های ناشی از آفتاب در امان نگه دارد. همچنین کفی ساده این استخر و رنگ سفید آن با توجه به شکل و شمایل و ترکیب رنگ استخرفوق، زیبایی خاص و چشمگیری را در عین سادگی به این محصول بخشیده است.

 لازم به ذکر است برای استفاده از استخر بادی بعد از خارج کردن محصول از بسته بندی مخصوص آن را در یک محیط صاف باز کنید و سپس از طریق دریچه های باد تعبیه شده بر روی هر لایه از بدنه و با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص اینتکس( قابل خریداری بصورت جداگانه از فروشگاه اینتکس) بدنه استخر بادی را به طور کامل باد کرده و در نهایت به راحتی از آن استفاده کنید. شایان ذکر است برای رویه این محصول از پی وی سی طرح چرم استفاده شده که استحکام و دوام آن را افزایش داده و مانع از پوسیدگی در برابر تابش نور مستقیم خورشید می شود و همچنین در بخش کناری کالا نیز از پی وی سی طرح دار بهره گرفته شده و علاوه بر مقاومت بالا، زیبایی محصول را تا حد قابل توجهی افزایش داده است. استخر بادی زرد رنگ سایبان دار اینتکس محصولی مقاوم و شیک از شرکت اینتکس و مناسب استفاده در داخل منزل و یا زمان سفر می باشد که با مراجعه به فروشگاه محصولات بادی اینتکس می توانید این استخر بادی را با کیفیت عالی خریداری نمایید. 

استخر بادی اینتکس مدل 57470 یکی از بادوام ترین استخر های بادی است که فضایی بزرگ را ایجاد می کند. این محصول می تواند به راحتی موقعیت دلخواهی برای آب بازی و آبتنی کودکان باشد . به همراه دوستان آنها نیز مورد استفاده قرار گیرد. استخر بادی مد نظر برند و اصل است و از مزیت های زیادی برخوردار می باشد. بنابراین می توان با طول عمر بالا از داشتن آن لذت برد و در بسیاری از موارد از آن استفاده کرد. استخر بادی جدید ترین طرح ارائه شده برای استخر های بادی اینتکس می باشد که دارای خصوصیات منحصر به فرد است. این محصول برند و اصل می تواند به راحتی موجب انجام تفریحات آبی در موقعیت استاندارد شود و ایمنی کودکان نیز رعایت گردد. به همین خاطر است که تمایل به خرید این محصول زیاد است و افراد به سمت داشتن آن جذب می شوند. استفاده در هر صورت از این استخر بادی میسر می باشد و افراد می توانند از بخش های مختلف آن لذت ببرند. این استخر بادی در دسته بندی استخر های سایبان دار قرار می گیرد و می تواند بدون سایبان نیز مورد استفاده قرار گیرد. در نتیجه قابلیت های متعددی را دارا می باشد.

استخر بادی اینتکس مدل 57470 NEW

استفاده در فضای باز و فضای بسته

از آن جایی که استخر بادی می تواند هم با سایبان مورد استفاده قرار گیرد و هم بدون آن نیز استفاده شود جزو محصولاتی است که هم در فضای باز کاربرد دارد و هم می توان نسبت به استفاده از آن در فضای بسته اقدام کرد. چرا که سایبان استخر بادی قابلیت جدا شدن دارد و می تواند به راحتی مشابه با استخر بادی های ساده مورد استفاده قرار گیرد. به همین خاطراست که مورد توجه زیادی قرار می گیرد و می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود. وجود سایبان باعث در امان ماندن کودکان از اشعه خورشید می شود و آن ها را محافظت می کند. همچنین می تواند سایه ایجاد کند تا افراد قادر به لذت بردن از موقعیت باشند و از هوای تازه لذت ببرند. به این ترتیب در روز های گرم تابستان که خورشید به شدت می تابد می توان از این استخر بادی استفاده کرد و از داشتن آن بهره مند شد.

مناسب استفاده کودکان به همراه والدین

بدنه استخر بادی به اندازه ای است که بسیار جادار و منحصر به فرد می باشد به طوری که والدین نیز به راحتی در کنار کودکان مشغول آبتنی می شوند و می توانند از این شرایط لذت ببرند. استخر بادی مد نظر قادر به داشتن طول عمر بالا می باشد که توانایی تحمل وزن افراد و آب داخل بدنه خود را دارد. در نتیجه سازگاری بالا نسبت به استفاده توسط والدین و کودکان ایجاد شده است و می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام نمود. استخر بادی مد نظر به شکل مربع ساخته شده است و فضایی ایمن و استاندارد را به وجود آورده است. دیواره های بادی و کف بادی و حباب دار می تواند نرمی و لطافت زیادی ایجاد سازد و بدنه را طبی نماید. به همین خاطر است که با استفاده طولانی مدت از محصول افراد دچار خستگی نمی شوندو می توانند به راحتی و بدون مشکل از حضور در داخل استخر بادی لذت ببرند. دیواره ها مانند ضربه گیر عمل می کند و می تواند در برابر برخورد و ضربه مقاومت داشته باشد به همین خاطر است که مورد توجه خریداران واقع می شود و افراد نسبت به خرید آن اقدام می نمایند.

خرید استخر بادی اینتکس مدل 57470 NEW

خرید

استخر بادی مد نظر با امکان جداکردن سایبان بادی در سایت فروشگاه سعید اینتکس به فروش می رسد که برای خرید تنها می توان به آن مراجعه نمود.

برند
INTEX
طول
157 CM
عرض
159 CM
ارتفاع
122 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 MM
وزن بسته بندی
4 KG
ظرفیت
259 L
مناسب برای
2 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
مبینا حکیمی

خیلی خوبه برای جایی که آفتاب هست و میتونید جداش هم بکنید عالی

212 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

مبارکتون باشه مبینا عزیز

206 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...