استخر بادی اینتکس مدل 57471

intex 57471

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 159 CM
  • عرض: 159 CM
  • ارتفاع: 50 CM
11%
2,450,000
2,200,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی طرح مربع آکواریوم INTEX مدل 57471 محصولی بسیار زیبا با طراحی جدید از شرکت اینتکس می باشد که توسط نمایندگی سعید اینتکس در کرج گارانتی و به سراسر کشور ارسال می کند.

استخر بادی اینتکس کد 57471 مدل استخر اکواریوم مربع.گزینه ای کاملا مناسب برای کودک و نوجوان.سایز استخر اکواریوم مربع به گونه ای است که برای استفاده 2 کودک بالای 3 سال بسیار مناسب بوده و 2 نفر بزرگسال هم میتوانند از آن بعنوان استخر جهت ریلکس کردن استفاده نمایند.ابعاد داخلی این استخر 109 سانتیمتر در 109 سانتیمتر می باشد.جنس بدنه استخر ساخته شده از وینیل می باشد.بسیار ضخیم و با کیفیت بوده .و از مقاومت بالایی برخوردار است.
رنگ داخل استخر بصورت سفید ساده بوده،کف محصول نیز سفید رنگ و ساده بوده و دارای درچه جهت تخلیه ی  آب می باشد.بدنه استخر بادی مربع دارای طراحی زیبا و تنوع رنگ شاد می باشد.گیاهان دریایی و حیوانات دریایی روی آن با ظرافت و زیبایی خاصی طراحی شده است.
جهت حفظ ایمنی و افزایش طول عمر این محصول 2 نکته را رعایت نمایید.
ابتدا حتما سعی کنید برای زیر استخر از یک زیر انداز یا کف پوش مناسب استفاده کنید.تا از اسیب دیدگی قسمت زیرین استخر پیشگیری نمایید.دوم اینکه حتما جهت باد کردن محصول از پمپ باد های شرکت اینتکس استفاده نمایید و به هیچ عنوان از کمپرسورهای باد غیر استاندارد(به علت فشار باد زیاد) استفاده نکنید.


استخر بادی اینتکس مدل 57471 یک استخر بی نظیر با چندین قابلیت بوده که شما می توانید علاوه بر استخر آبی از این محصول به عنوان استخر توپ و یا وان نیز برای کودکان استفاده کنید. این محصول از نظر طراحی نیز بسیار عالی بوده چرا که بدنه بیرونی استخر با طراحی آکواریوم و ماهی های رنگارنگ مزین شده و همین موضوع سبب شده تا کودکان علاقه زیادی به استفاده از آن داشته باشند. ساختار استخر بادی فوق نیز به صورت سه لایه است و به همین دلیل سه دریچه برای هر یک از حلقه های بادی در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است برای ساخت این استخر بادی از جنس وینیل استفاده شده که شرکت اینتکس برای ساخت بسیاری از مدل های خود از این جنس استفاده کرده است چرا که وینیل از بهترین مواد پلاستیکی با خاصیت لاستیکی و انعطاف پذیری بسیار بالایی بوده و به دلیل وجود مواد اولیه طبیعی و غیر شیمیایی درساختار آن هیچگونه حساسیتی را برای پوست کودکان ایجاد نخواهد کرد.

استخر بادی اینتکس مدل 57471

همچنین پی وی سی یا همان وینیل در برابر رطوبت و اشعه های خورشیدی دارای مقاومت بالایی بوده و طول عمر بالایی نیز داشته که به همین علت به سختی با عوامل محیطی آسیب خواهد دید. البته که این جنس در برابر اجسام تیز و برنده آسیب پذیر است پس بهتر است از آن مراقبت کنید. این کالا برای سنین بالای 3 سال مناسب بوده و دارای 3.7 کیلوگرم وزن است که بسیار ناچیز و کم می باشد و به راحتی قابل حمل است. استخر بادی کودک اینتکس با طراحی جدید یکی از زیباترین نمونه های تولید شده بوده که با توجه به ویژگی های عالی برای استفاده در فضاهای باز و سفر یکی بهترین محصولات می باشد. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس این محصول خاص را با ضمانت نامه خریداری کنید.

استخر های بادی در واقع هدیه هایی ارزشمند و بسیار دوست داشتنی از سمت شما به فرزندان و کودکان است که می توانید در روز های گرم تابستان بستر های آبی بسیار خنک و جذاب را برای آن ها ایجاد کنید . با استفاده از استخر های بادی شما می توانید به خوبی بر بازی و تفریح کودکان خود نظارت داشته باشید و آن ها را تشویق به بازی های با کیفیت تر کرده و آن ها را از بازی های کامپیوتری و گوشی های موبایل دور کنید . آب بازی می تواند موجب شادابی و سلامت کودکان باشد . ابعاد بزرگ استخر بادی اینتکس مدل 57471 می تواند اجازه دهد که کودکان با دوستان خود به بازی و تفریح بپردازد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا توضیحات بیشتری در رابطه با استخر بادی اینتکس مدل 57471 به شما عزیزان بیان کنیم تا با کسب اطلاعات کامل تر ، استخر مد نظر خود را خریداری کنید .

استخر بادی اینتکس مدل 57471

دوام و کیفیت استخر بادی

دوام و کیفیت استخر بادی اینتکس مدل 57471 کودک فوق بسیار عالی است ، چرا که این محصول توسط شرکت بزرگ و شناخته شده اینتکس طراحی و تولید شده است . اینتکس سعی کرده است تا با استفاده از جنس های با کیفیت و همچنین طراحی چند لایه دوام و کیفیت استخر بادی کودک خود را افزایش دهد ، به همین جهت برای ساخت بدنه این استخر از پی وی سی استفاده کرده است . در بخش نقد و بررسی توضیحات کاملی در رابطه با جنس محصول آورده شده است که می توانید آن را مطالعه کنید .

خاصیت بسیار خوب پی وی سی نیز به شما اجازه خواهد داد تا این استخر ها را در محیط های باز و حتی به صورت دائمی و طولانی مدت استفاده کنید ، بدون اینکه نگران آسیب دیدن محصول در مجاورت با رطوبت و نور خورشید باشید . اینتکس همچنین سعی کرده است تا استخر بادی اینتکس مدل 57471 را به صورت دو لایه یا دو طبقه طراحی کند تا اینچنین بتواند ارتفاع استخر را بدون اینکه افت کیفیت و دوام را داشته باشیم ، افزایش دهد . بنابراین میبینیم که بیشتر استخر های بادی شرکت اینتکس که ارتفاع بیش از 40 سانتی متر را دارا هستند ، از ساختار دو لایه و حتی بیشتر ساخته می شوند . استفاده از پی وی سی ضخیم تر برای کف استخر نیز می تواند از آسیب دیدگی کف استخر نیز به خوبی جلوگیری کند .

توصیه های مهم در نگهداری از استخر بادی

استخر های بادی با توجه به ساختار بادی که دارند ممکن است بر اثر ضربه و برخورد اجسام تیز پاره و سوراخ شوند ، به همین دلیل باد از بدنه خارج شده و عملا نمی توان از استخر بادی استفاده کرد ، لذا بهتر است به بهترین شکل از استخر بادی محافظت و از آن استفاده کرد . با توجه به اینکه این محصولات برای کودکان طراحی شده است باید در اولین اقدام به کودکان توصیه کرد که از ضربه زدن با اجسام تیز ، چنگ زدن یا گاز گرفتن استخر بپرهیزند . کار هایی مانند جابجایی استخر زمانی که پر است ، باد کردن بسیار زیاد بدنه با باد ، استفاده از پمپ های باد قدرتمند ، استفاده از استخر بر روی زمین های شیب دار یا شنی و سنگی می تواند موجب آسیب دیدن استخر شود .

استخر بادی اینتکس مدل 57471

توصیه می شود که از پمپ های باد دستی و یا پدالی که قدرت کمتری نسبت به پمپ های باد برقی و کمپرسور های باد دارند استفاده کنید . میزان باد استخر را بسیار زیاد در نظر نگیرید . زمانی که استخر پر است آن را جابجا نکنید . از زیرانداز ها استفاده کنید و حدالامکان استخر را در کنار دیواره به طوری که پس از پر شدن به دیوار ساییده شود راه اندازی نکنید . با رعایت نکات گفته شده بدون شک سال های سال می توانید از استخر بادی استفاده نمایید .

نحوه پنچرگیری استخر بادی

با توجه به آسیب پذیر بودن استخر های بادی ، شرکت اینتکس برچسب های تعمیراتی را با عنوان بسته تعمیرات عرضه کرده است که می توانید با استفاده از برچسب ها نسبت به پنچرگیری محصول اقدام نمایید . نحوه پنچرگیری استخر بادی بسیار ساده و آسان است که البته در دفترچه راهنما توضیحاتی ارائه شده است که ما در این بخش طریقه تعمیر این محصولات بادی را به صورت مختصر به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد . برای تعمیر اولین اقدام باید قسمت آسیب دیده را پیدا کنید ، اگر آسیب دیدگی تنها یک سوراخ ریز است و نمی توانید به آسانی آن را پیدا کنید از کف صابون یا تشت آب استفاده کنید تا با خروج حباب قسمت آسیب دیده را پیدا کنید . نیاز است که بدنه استخر قبل از تعمیر کاملا خشک باشد ، مقداری برچسب را برداشته و به مقدار کافی به چسب مخصوص آغشته کنید و بر روی محل آسیب دیده بچسبانید ، پس از آن قسمت تعمیر شده را به مدت 24 ساعت با وزنه ، سنگ و هر چیز دیگری تحت فشار قرار دهید تا به خوبی برچسب به بدنه استخر بچسبد .

استخر بادی اینتکس مدل 57471

جمع بندی

با توجه به مطالب بالا به طراحی و آرگونومی ساخت فوق العاده ی استخر بادی اینتکس مدل 57471 زیبا و بی نظیر پی بردیم و دیدیم که جنس بدنه ی آن از وینیل 0.30 میلی متری ساخته شده که بسیار مقاوم و انعطاف پذیر است و می تواند فشار زیادی را تحمل کند . همچنین ابعاد بزرگ آن می تواند تفریحات کودکان را تا سن شش سال تامین کند . ظرفیت آبی که این استخر می تواند درون خود جای دهد 340 لیتر می باشد و به سرعت پر یا تخلیه می شود. این محصول کاملا پرتابل بوده و در هنگام سفر نیز می توانید آن را حمل کنید . شما می تواند این محصول زیبا و با کیفیت را با قیمتی بسیار ارزان از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

برند
INTEX
طول
159 CM
عرض
159 CM
ارتفاع
50 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 MM
وزن بسته بندی
3.7 KG
ظرفیت
340 L
مناسب برای
3 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
بنیامین جهانگیری

کیفیتش خیلی خوبه حتی تو عکس هم معلومه

213 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...