استخر بادی اینتکس مدل 57482

intex 57482

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 163 CM
  • عرض: 107 CM
  • ارتفاع: 46 CM
20%
1,978,000
1,590,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر  بادی  اینتکس  مدل  57482  مارک  اینتکس  دارای  کارت  گارانتی  معتبر  واقعی  و  زیر  قیمت  بازار از  نمایندگی  سعید  اینتکس  می  باشد.این  محصول  را  میتوانید  بعنوان  وان  بادی  استفاده  نمایید.

محصولات مرتبط

استخر بیضی یا وان بیضی با کد 57482 از محبوب ترین استخر های بادی شرکت اینتکس می باشد. ابعاد مناسب و ارتفاع زیاد به نسبت طول و عرض باعث شده استخر بیضی یا وان بیضی طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب نماید. استخر ساخته شده از 2 طبقه جداگانه می باشد و در صورتی که قصد دارید ارتفاع کمتری از استخر را باد کرده و استفاده نمایید ، میتوانید یکی از طبقه ها را باد کرده و دیگری را خالی نمایید. استخر بیضی در برخی موارد بعنوان وان برای افراد بزرگسال نیز مورد استفاده قرار می گیرد. از همین جهت یک کالای بسیار محبوب در میان همه ی افراد می باشد.
در قسمت کف استخر یک دریچه تخلیه تعبیه شده که بوسیله آن می توانید آب استخر را به راحتی تخلیه نمایید.
جنس بدنه استخر ساخته شده از جنس وینیل می باشد و از ضخامت بالا و انعطاف خوبی نسبت به مدل های مشابه برخوردار است. در صورتی که نیاز دارید استخر خود را با آب گرم استفاده نمایید با خیالی آسوده آن را مملو از آب گرم نمایید. جنس وینیل مقاومت مناسبی در برابر گرما دارد. جهت حفظ ایمنی و طول عمر استخر پیشنهاد می شود استخر خود را با پمپ باد های مخصوص شرکت اینتکس باد نمایید و از باد زدن محصول با پمپ باد های متفرقه و کمپرسورهای باد جدا خودداری فرمایید. استخر را می توانید در محیط های باز و بسته براحتی استفاده نمایید اما در صورت استفاده حتما سطح مورد نظر را ابتدا تمیز کرده و اطمینان پیدا کنید که عاری از هرگونه اجسام فیزیکی ریز و کوچک باشد.


استخر بادی اینتکس مدل 57482 از سری محصولات پر فروش و با کیفیت از شرکت اینتکس بوده که این استخر برای استفاده کودکان طراحی شده و می توانند محیطی کوچک و آبی را برای آن ها فراهم آورد. همانطور که می دانید استخر های بادی یکی بهترین تفریحات برای افراد می باشند و آنان می توانند لحظات شاد و لذت بخشی را تجربه نمایند. این استخر بادی دارای بدنه رنگی و شفاف بوده که بسیار زیبا در موقعیت های درست از بدنه شفاف و مات استفاده شده و همچنین ساختار این استخر در واقع از سه حلقه بادی قرار گرفته بر روی هم تشکیل شده که این نوع طراحی که به طراحی سه لایه یا سه طبقه شناخته می شود، موجب شده تا دیواره ها ساختار یک تکه و یکدست نداشته باشند چرا که این نوع طراحی باعث تقویت استحکام بدنه شده و استخر به خوبی می تواند در برابر وزن بالا آب و افراد مقاوم باشد.

پس بدین ترتیب برای هر لایه یک دریچه باد جداگانه قرار گرفته و بخش کف محصول از طرح های کارتونی تشکیل شده که با این وجود نیز در نظر کودکان جذابیت بی نظیری ایجاد می کند. همانطور که مشاهده می کنید محصول مورد نظر بر خلاف سایر محصولات که گرد می باشند دارای ساختاری بیضی شکل بوده که بدین ترتیب می تواند گنجایش بیش تری داشته باشد و فضای داخلی آن نیز مفید تر باشد. شایان ذکر است جنس بدنه این کالا از پی وی سی عالی و درجه یک بوده که این جنس در برابر رطوبت بسیار مقاوم است و البته نور خورشید و اشعه های آن نیز هیچگونه صدمه ای به بدنه محصول وارد نمی کند. قسمت کفی استخر نیز به دلیل اینکه در معرض ساییدگی قرار دارد با ضخامت بیشتر و ساختار دو لایه ایجاد شده تا دارای استحکام و مقاومت کافی باشد. جهت خرید این کالا جذاب و کاربردی برای کودکان خود به همراه برچسب تعمیرات و دفترچه راهنما هم اکنون با شماره های درج شده در سایت اینتکس تماس حاصل فرمایید.

طراحی و نوع ساخت

یکی از مواردی که باعث شده تا خیلی از افراد دست به خرید و ثبت سفارش استخر بادی اینتکس مدل 57482 بزنند ، بحث نوع طراحی و ساختار این کالاست که یکی از دلایل خوبی است که باعث شده تا این کالا را انتخاب کنند. اگر با دقت به ظاهر این محصول نگاه کنید متوجه طراحی بیضی شکل این کالا خواهید شد که این ساختار باعث می شود تا فضای داخلی این استخر به صورت کامل قابل استفاده باشد. هم چنین این محصول به عنوان یک وان بادی هم نامگذاری می شود و می توانید از این خصوصیت محصول هم به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. در کنار این موارد ساختار اصلی بدنه این محصول به صورت سه لایه شکل گرفته است که سه حلقه یکسان روی هم قرار گرفته شده بدنه اصلی این محصول را تشکیل داده اند. علاوه بر این ها بدنه این کالا شفاف و آبی رنگ بوده و بخش کف این محصول نیز طرحی شبیه به ماهی دیده می شود که باعث جذابیت دو چندان این محصول گردیده است. لبه اصلی این کالا هم در کنار بخش کف این محصول سفید رنگ خواهد بود.

استخر بادی اینتکس مدل 57482

شیوه صحیح راه اندازی محصول

راه اندازی این محصول به سادگی و با رعایت چند نکته انجام می شود. شما باید توجه داشته باشید که این محصول دارای یک سری دریچه باد بر روی هر لایه می باشد که شما نیاز دارید تا یک عدد پمپ باد به صورت مجزا خریداری کنید و سپس دست به راه اندازی و باد کردن این محصول بزنید. در همین رابطه باید به صورت مجزا هر یک از دریچه هارا به صورت مجزا باز نموده و سپس با وارد کردن باد به داخل این محصول به سادگی اقدام به راه اندازی کالا کنید. علاوه بر این ها باید به این مسئله هم توجه کنید که خیلی بیش از حد باد وارد این محصول نکنید زیرا این عامل باعث خواهد شد که شما در مرور زمان با یک محصولی مواجه شوید که از درزها آسیب ببیند.

استخر بادی اینتکس مدل 57482

مراقبت و نگهداری از استخر

در رابطه با نحوه مراقبت از این محصول نیز شما باید یک سری نکات را توجه کنید. در ابتدا باید در نظر بگیرید که در هنگام راه اندازی همانطور که گفته شد بیش از حد باد وارد این محصول نکنید. هم چنین باد کردن کمتر از حد این محصول هم امکان آسیب دیدن این کالا را افزایش می دهد. در کنار این موارد باید سعی کنید که از ضربه زدن و پریدن بر روی این محصول هم خودداری کنید. هم چنین وارد کردن هرگونه جسم نوک تیز به بدنه اصلی این استخر هم یکی دیگر از مواردی است که باعث سوراخ شدن این کالا شده و امکان آسیب به این محصول را افزایش می دهد.برای راه اندازی این محصول هم سعی کنید که این استخر را در یک فضای صاف قرار داده و سنگ ریزه و موارد مشابه در زیر این استخر نیز قرار نداشته باشد تا بتوانید به درستی از یک محصول صحیح و سالم استفاده کنید.

استخر بادی اینتکس مدل 57482

خرید و ثبت سفارش

با توجه به توضیحاتی که در این بخش عنوان کردیم ، شما به ساده ترین شکل ممکن می توانید خرید و ثبت سفارش این کالا را از سایت فروشگاه سعید اینتکس با قیمت عالی به ثبت برسانید. این محصول همراه با کارت گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش عرضه شده است که این موارد هم قطعا در خرید شما تاثیرگذار خواهد بود و بدون نگرانی می توانید دست به انتخاب این محصول بزنید. هم اکنون امکان خرید این کالا برای شما فراهم می باشد.

برند
INTEX
طول
163 CM
عرض
107 CM
ارتفاع
46 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 MM
وزن بسته بندی
2.7 KG
ظرفیت
230 L
مناسب برای
3 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...