استخر بادی اینتکس مدل 57489

استخر دایره سبز

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • قطر: 203 CM
  • ارتفاع: 51 CM
  • جنس: وینیل
14%
1,216,000
1,046,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر  بادی  اینتکس  مدل  57489  با  گارانتی  کتبی  saeeintex  با  ارسال  به  سراسر  کشور

محصولات مرتبط

استخر سه حلقه رینگی شفاف یکی از پر مخاطب ترین محصولات شرکت اینتکس می باشد.. حلقه های رینگی این استخر شفاف بوده و ترکیب رنگ جذاب موجب شده است یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت اینتکس باشد. بر روی این استخر بادی قسمت اضافی مشاهده نخواهید کرد و می توانید از آن در محیط های باز و بسته استفاده کنید. این استخر ضد حساسیت است و برای کودک شما مشکلی ایجاد نخواهد کرد. جنس این استخر وینیل بوده و از مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد. از مزیت های این استخر دریچه تخلیه آب می باشد که شما با استفاده از آن به راحتی می توانید آب استخر خود را خالی نمایید.
برای  راه اندازی این محصول نیز حتما می بایست از پمپ بادهای شرکت اینتکس استفاده نمود و به هیچ عنوان از کمپرسورهای باد متفرقه استفاده ننمایید. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که چروک های روی سطح محصول  صاف شود و شکل و فرم لازم را به خود بگیرد و دارای انعطاف باشد. وجود چین و چروک در زوایا طبیعی است. جهت حفظ ایمنی و طول عمر محصول حدالمقدور سعی شود از یک زیر انداز مناسب برای  زیر محصول استفاده شود تا از آسیب دیدگی کف استخر بتوان جلوگیری کرد. قابل به ذکر است شرکت سعید اینتکس این محصول را گارانتی کتبی نموده و جهت خدمات و تعمیرات رایگان می توانید از آن بهره مند شوید.


استخر بادی اینتکس مدل 57489 از سه لایه با دریچه ‌های مجزاء باد ساخته شده و مناسب برای کودکان و حتی بزرگسالان است که با وزن سبک تولید شده و قابلیت جابجایی را به راحتی دارد. بدنه استخر بادی ازپی وی سی چند لایه ساخته شده که مقاومت بالایی را به استخر بادی بخشیده است. لازم به ذکر است رنگ آمیزی استفاده شده در این استخر به گونه ای بوده که در نگاه اول توجه هر کسی را به خود جلب خواهد کرد. این استخر از دو رنگ آبی و سفید تشکیل شده و همچنین چند لایه بودن استخر موجب زیبایی دوچندان آن شده است. از دیگر موارد مهم جهت خرید این محصول توجه به جنس بدنه آن است که آن را از سایر محصولات متمایز کرده است. در همین خصوص نیز باید عنوان نمود که این کالا از نوع پی وی سی طرح چرم تولید گردیده و جنس بخش های کناری این کالا را نیز در بر می گیرد که همین عامل باعث شده تا بیش از پیش مقاوم و مستحکم باشد.

 همچنین کفی این محصول نیز همانطور که در ابتدای این مطلب به ان اشاره شد از نوع دو لایه بادی تولید شده است. لازم به ذکر است ظرفیت این استخر بادی نیز 742 لیتر بوده و همچنین وزن این محصول 2.5 کیلوگرم است که به راحتی می توان آن را جابجا کرد و به راحتی از آن استفاده نمود. استخر بادی دایره ای با طراحی جدید یک محصول با طراحی مقاوم، ساختاری بی نظیر و جذاب بوده که دارای ابعاد مناسبی است و هیچ گونه خطری برای کودک شما نخواهد داشت. مقاومت بالا بدنه و همچنین نرمی و لطافت فوق العاده این محصول نیز از دیگر ویژگی های بسیار خوب این کالا به شمار می رود. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت فروشگاه اینتکس با قیمت مناسب خریداری نمایید.

استخر بادی اینتکس مدل 57489 از محصولات زیبا و شکیل برای کودکان بوده که توسط شرکت محبوب و جهان اینتکس طراحی و ساخته شده است . این استخر بادی برای استفاده در بازی های گروهی کودکان و همچنین تفریحات خانوادگی مناسب بوده و از استحکام بالایی برخوردار بوده که موجب شده تا محصول در زمانی کوتاه به فروش قابل قبولی دست یابد. ما در این قسمت سعی داریم تا با همراهی و کمک متخصصانمان به بررسی کامل این محصول پرداخته ، و معایب و مزایای آن را به طور کامل برای کامل برای شما شرح دهیم . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

استخر بادی اینتکس مدل 57489

طراحی ساخت استخر بادی

این کالا دارای ساختار گردی بوده و در آن رنگ های سبز ، آبی و سفید به کار رفته است که موجب زیبا تر کردن این محصول شده است . این استخر از سه لایه حلقه بادی طراحی و ساخته شده است که در ابتدا برای کم بودن ارتفاع و داشتن نشیمنگاه برای کودکان شما ، و همچنین این محصول را انعطاف پذیر کرده و در هنگام وارد شدن فشار و یا ضربه ای به آن ، فشاره به وارده به هر سه قسمت پخش می شود و به همین ترتیب به آسیب دیدن به این محصول جلوگیری می کند . استخر بادی اینتکس مدل 57489 مجموعا دارای 3 دریچه اختصاصی باد جهت راه اندازی بوده که مربوط به هر یک از لایه های دیواره این محصل می باشد. رنگ استفاده شده در طراحی ظاهری استخر بادی اینتکس مدل 57489 ترکیبی از آبی و سبز بوده که لبه بالایی نیز سفید در نظر گرفته شده تا به زیبایی این استخر بادی بیفزاید.

جنس بدنه استخر بادی

کودکان در هنگام بازی و تفریح کردن به هیچ وجه به مراقبت و نگهداری از محصول توجهی نمی کنند ، به همین ترتیب کمپانی های جهانی و معروف جهان محصولاتی که برای کودکان طراحی و روانه بازار می کنند ، در وهله اول کیفیت و مقاومت آن را بالا می برند . جنس بدنه این محصول از pvc بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های کودکان در حین بازی می باشد . بخش کف این استخر بادی نیز به دلیل تماس مستقیم با سطح زمین و همچنین تحمل وزن و فشار بالا از نوع pvc دولایه بوده تا طول عمر این استخر بادی افزایش چشمگیری یابد. با در نظر گرفتن این جنس بدنه بوده که استفاده از این استخر بادی در تمامی شرایط آب و هوایی و همچنین فضای باز یا سرپوشیده مانعی ندارد.

استخر بادی اینتکس مدل 57489

ابعاد و وزن استخر بادی

ابعاد ، ظرفیت آب و وزن استخر بادی اینتکس مدل 57489 به ترتیب به این شرح است  : قطر : 203 سانتی متر ، ارتفاع : 51 سانتی متر ، ظرفیت آب : 742 سانتی متر و در نهایت وزن این کالا 2.6 کیلو گرم بوده که بسیار سبک است و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد . این محصول را می توانید در منزل استفاده نمایید ، همچنین می توانید آن را جمع  کرده و در ایام مسافرت برای فرزند دلبنتان حمل کرده تا کودک شما در روز های مسافرت نیز از داشتن یک استخر خصوصی بی نصیب نباشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش استخر بادی

برای راه اندازی استخر بادی اینتکس مدل 57489 شما احتیاج به یک پمپ دستی و یا برقی دارید ، تا آن را درون محفظه این محصول قرار داده و در عرض سه الی چهار دقیقه محصول را باد کرده و برای فرزندتان راه اندازی نمایید .  سعی کنید تا حتما پس از استفاده فرزندتان ، ان را جمع کرده تا دچار آسیب های احتمالی نشود ، و در آخر وسایل تیز را به بدنه این محصول نزدیک نکنید . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد شما می توانید آن را با برچسب تعمیرات ، تعمیر نمایید ، همچنین می توانید آن را به فروشگاه سعید اینتکس آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید . در نظر داشته باشید استخر بادی اینتکس مدل 57489 توسط فروشگاه سعید اینتکس گارانتی شده تا شما از طول عمر بالای آن آسوده خاطر باشید.

جمع بندی

استخر بادی اینتکس مدل 57489 یک محصول استثنایی و جذاب بوده که توسط کمپانی نامدار اینتکس طراحی و ساخته شده است . طراحی این مصول به صورت گرد بوده و در آن سه رنگ سبز ، آبی و سفید به کار رفته است . جنس بدنه این محصول از pvc بوده که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید ، می توانید هم اکنون آن را از طریق سایت سعید اینتکس ، سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

برند
INTEX
قطر
203 CM
ارتفاع
51 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.32 MM
وزن بسته بندی
4.9 KG
ظرفیت
742 L
مناسب برای
3 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...