استخر بادی اینتکس مدل 58414 تولید 2021

استخر طرح آناناس-استخر سایبان دار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 102 CM
  • عرض: 102 CM
  • ارتفاع: 94 CM
10%
980,000
890,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر  بادی  سایبان  دار  اینتکس  طرح  آناناس  مدل  58414  تولیدسال  2021  از  جدیدترین  ترین  استخر  های  تولید  شده  توسط  شرکت  اینتکس  می  باشد.این  محصول  دارای  ضمانتنامه  کتبی  و  ارسال  سریع  با  کمترین  هزینه  به  سراسر  کشور  می  باشد

محصولات مرتبط

استخر بادی طرح اناناس سایبان دار با کد 58414 محصولی زیبا برای استفاده کودکان با رده سنی یک الی سه سال می باشد. کف محصول بصورت باد شونده می باشد و هنگام استفاده نرمی و انعطاف آن مانع از اسیب و ناراحتی برای کودک شما می گردد. جنس بدنه ساخته شده از وینیل می باشد و دارای ضخامت و استقامت مطلوبی است و از لحاظ بهداشتی کاملا سازگار با پوست های حساس می باشد.
هنگام استفاده از این محصول می توانید در فضای داخل استخر از چند توپ کوچک و یا اسباب بازی های کودک استفاده نمایید. ساختار استخر به گونه ای طراحی شده که می توانید از آن بعنوان قایق کودک در آب و یا استخر استفاده نمایید.


استخر بادی اینتکس مدل 58414 تولید 2021 با ابعاد کوچک و وزن کم برای تفریح کودکان و خردسالان 1 تا 3 سال مناسب بوده که توسط شرکت اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده که این محصول ساختاری پرتابل داشته و در کمترین زمان ممکن نیز راه اندازی و قابل استفاده می شود. این کالا محصولی زیبا و جدید بوده که دارای ساختار گردی بوده بدنه آن به شکل یک آناناس تولید شده است. همانطور که مشاهده می کنید این کالا دارای یک سایبان سرخود بوده تا مانع از آسیب رسانی نور آفتاب به پوست کودک شما شود. لازم به ذکر است این محصول با بدنه ای از جنس پی وی سی درجه یک و مقام تولید شده و از دوام بالا و وزن بسیار کم برخوردار می باشد و به همین دلیل شما می توانید از این محصول بادی در سفر و فضای باز با خیالی آسوده استفاده کنید، 

زیرا که تغییرات شرایط جوی آب و هوایی و یا قرار دادن استخر در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر استحکام و مقاومت بدنه محصول نداشته و همچنین این کالا دارای کف بادی بوده تا ایمنی و راحتی کودک شما در زمان بازی حفظ شود. برای راه اندازی این محصول نیاز به آموزش خاصی نبوده و هر شخصی به راحتی می تواند آن را در مدت زمان کوتاهی نصب کند و البته در کنار این استخر دفترچه راهنمایی وجود داشته که می توانید از آن استفاده کرده و نکات مهم و آموزش های لازم را فرا بگیرید. این محصول مناسب برای تمامی کودکان بوده و کودک شما را تا ساعت ها مشغول بازی و سرگرمی می سازد. اگر قصد خرید یک استخر بادی زیبا، چشم نواز و فوق العاده با کیفیت را دارید پیشنهاد می کنیم این محصول را از دست ندهید و هم اکنون این کالا را از نمایندگی اینتکس تهیه نمایید.

طراحی و شیوه ساخت

در اولین بخش از نقد و بررسی استخر بادی اینتکس مدل 58414 تولید 2021 قصد داریم تا شما را با خصوصیات طراحی و ظاهری این محصول آشنا کنیم. قطعا این مسئله بسیار مهم خواهد بود که شما در رابطه با طراحی این محصول نیز اطلاعات کامل را در اختیار داشته باشید. در همین رابطه باید اشاره کنیم که این استخر طرحی شبیه به آناناس دارد که از این نظر قطعا محصولی شبیه به خود را در بازار نمی تواند پیدا کند. در واقع این ظاهر زیبا با بهره گیری از طرح آناناس باعث شده تا این محصول برای کودکان بسیار مهیج و جذاب باشد و استقبال خوبی از این محصول صورت پذیرد. هم چنین شما می توانید رنگ های زرد ، نارنجی و سبز را در طراحی این محصول به زیباترین شکل ممکن مشاهده کنید.

استخر بادی اینتکس مدل 58414 تولید 2021

امکانات و ویژگی های محصول

در ارتباط با امکانات این محصول باید به چند نکته مهم اشاره کنیم. شما در ابتدا می توانید مشاهده نمایید که این محصول دارای کف بادی می باشد. این مسئله باعث شده تا کودکان بدون هیچ گونه آسیب و نگرانی بتوانند با خیالی راحت دست به استفاده از این محصول بزنند و خانواده ها نیز نگران آسیب دیدگی کودک خود نباشند. علاوه بر این ها این محصول دارای سایه بان می باشد که از برخورد مستقیم نور خورشید نیز جلوگیری می کند. در همین رابطه باید عنوان کنیم که این سایبان دارای طرح جذابی هم می باشد که در طراحی هر چه زیباتر این محصول هم اثرگذار بوده است.

ابعاد و اندازه های استخر

این محصول دارای یک طراحی گرد می باشد به همین دلیل نیز باید اشاره کنیم که قطر این استخر 102 سانتی متر می باشد. این عامل باعث شده تا در داخل منزل ، داخل حمام و یا هر فضای دیگری بتوانید به راحتی این محصول را راه اندازی کرده و در اختیار کودک خود قرار دهید. هم چنین ارتفاع این استخر نیز 94 سانتی متر می باشد که این ارتفاع تا بالاترین بخش این استخر در نظر گرفته شده است و بخش کف این استخر ارتفاع زیادی نخواهد داشت و به همین دلیل عبور و مرور کودک راحت انجام خواهد شد. وزن کلی بسته بندی این محصول نیز 1.65 کیلوگرم می باشد که به ساده ترین شکل ممکن می توانید آن را حمل و نقل نمایید.

استخر بادی اینتکس مدل 58414 تولید 2021

خرید و ثبت سفارش

با توجه به ویژگی های مطرح شده در این بخش شما با این استخر زیبا و شیک آشنا شدید. حال با توجه به این موارد هم اکنون می توانید اقدام به خرید و ثبت سفارش این محصول از سایت فروشگاه سعید اینتکس کرده و با خیالی راحت این محصول را سفارش دهید. این کالا همراه با یک کارت گارانتی معتبر به دست شما عزیزان خواهد رسید و از این نظر هم خیال شما راحت خواهد بود. در سراسر کشور در اسرع وقت این محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

برند
INTEX
طول
102 CM
عرض
102 CM
ارتفاع
94 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 MM
وزن بسته بندی
1.65 KG
ظرفیت
45 L
مناسب برای
1-3 سال
دریچه تخلیه آب
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...