استخر بادی اینتکس مدل 58415

intex 58415

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 109 CM
  • عرض: 102 CM
  • ارتفاع: 71 CM
12%
790,000
700,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر  بادی  کودکان  مارک  اینتکس  مدل  58415  طرح  پو  سقف  دار  محصولی  زیبا  و  جدید  با  گارانتی  کتبی  واقعی  saeedintex  در  کرج  با  ارسال  به  سراسر  کشور

محصولات مرتبط

استخر بادی 58415 به عنوان استخر سایه بان دار طرح پو در میان محصولات بادی شرکت اینتکس شناخته شده است. کف این محصول به صورت باد شونده می باشد و از این جهت نسبت به نمونه های مشابه خود از طرف داران بیشتری برخوردار است. طراحی خاص و بهره وری از شخصیت های کارتونی باعث ایجاد جذابیت آن در میان کودکان می شود. وجود سایه بان در این استخر تا حدود زیادی می تواند مانع از آسیب دیدگی کودک شما در برابر آفتاب شود. علاوه بر استخر آب نیز می توان از این محصول به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد. ساختار استخر و جنس آن به گونه ای می باشد که می توان از آن در محیط های باز و بسته به راحتی استفاده کرد. کف باد شونده و سایه بان دو مورد از مزیت های مهم این استخر می باشد که برای مشتریان بسیار اهمیت دارد به همین علت یکی از پرفروش ترین محصولات بادی شرکت اینتکس استخر بادی طرح پو سایه بان دار می باشد.
جهت حفظ ایمنی و طول عمر محصول حدالمقدور سعی شود از یک زیر انداز مناسب  برای زیر محصول استفاده شود تا از آسیب دیدگی کف استخر بتوان جلوگیری کرد.  برای باد کردن محصول نیز حتما می بایست از پمپ بادهای شرکت اینتکس استفاده  نمود و به هیچ عنوان از کمپرسورهای باد متفرقه استفاده ننمایید.


استخر بادی اینتکس مدل 58415 مناسب برای استفاده کودکان 1 تا 3 سال بوده که طراحی خاص و بهره مندی از شخصیت های جذاب کارتونی باعث ایجاد جذابیت و زیبایی چشمگیر آن در میان کودکان می شود. وجود یک سایبان بادی در این استخر تا حدود زیادی می تواند مانع از آسیب دیدگی کودک شما در برابر آفتاب شود و همچنین علاوه بر استخر آب نیز می توان از این محصول به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد. شایان ذکر است ساختار استخر و جنس آن به گونه ایست که می توان از آن در محیط های باز و بسته به راحتی استفاده کرد. کف بادی و وجود سایبان دو مورد از مزیت های مهم این استخر است که برای مشتریان بسیار اهمیت داشته و به همین علت یکی از پرفروش ترین محصولات بادی شرکت اینتکس این استخر بادی کوک طرح پو اینتکس می باشد. این محصول به صورت چند ضلعی طراحی شده و می تواند به راحتی در مکان و جایگاه های مختلفی استفاده شود. این استخر بادی جذاب به زیبایی طراحی و ساخته شده شما می توانید به صورت پیوسته آن را مورد استفاده خود قرار دهید.

 یکی دیگر از ویژگی های مهم این استخر بادی کودک سایبان دار نوع جنس به کار رفته در ساختار آن بوده که شرکت اینتکس از جنس پی وی سی در ساخت این کالا استفاده کرده و مانند بسیاری دیگر از محصولات این شرکت این جنس راحتی بسیار بالایی به محصول بخشیده و کودکان در هنگام استفاده از آن هیچ گونه مشکلی نخواهند داشت. لازم به ذکر است در مورد این جنس باید گفت که PVC در واقع نوعی پلاستیک سخت و مستحکم بوده که انعطاف ‌پذیری بالایی پیدا کرده و در بیشتر محصولات بادی به دلیل راحتی و وزن کم استفاده زیادی دارد. همچنین این محصول دارای طراحی شاد و کف بادی مخصوص کودکان بوده و می تواند تا ساعت ها آن ها را مشغول خود نگه دارد. پس در صورت بروز هرگونه سوال و یا مشکل می توانید با کاشناسان ما در سایت اینتکس تماس حاصل فرمایید.

استخر بادی اینتکس مدل 58415 محصولی برند و اورجینال است که با طول عمر بالا و مقاومت در برابر عوامل گوناگون در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. این استخر بادی را می توان به عنوان یک محصول بادی و مهیج برای کودکان در نظر داشت که دارای استحکام لازم می باشد و موقعیت برای استفاده از آن در محیط های باز و سرپوشیده وجود دارد. محصول دارای طرح انیمیشن پرطرفدار پو می باشد که مورد محبوبیت کودکان قرار می گیرد. چنانچه فرزند شما نیز به این انیمیشن تمایل و علاقه دارد می توانید محصول را سفارش دهید تا موجب شوق و نشاط آن ها شوید. برای داشتن انواع تفریحات آبی در محیطی استاندارد و ایمن همواره خرید استخر های بادی امری درست و شایسته می باشد که می توان نسبت به آن اقدام کرد. چرا که مقدار آب داخل بدنه نیز مشخص می باشد و می توان در این محیط شرایط خوبی را به دست آورد. استخر بادی ساخت شرکت معتبر اینتکس است که از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است و ضخامت بدنه را شامل شده است. از این رو کسانی که به دنبال خرید یک محصول با دوام می باشند که با خرید آن قادر به استفاده در طی سال های زیاد باشند این استخر بادی بهترین گزینه می باشد.

خرید استخر بادی اینتکس مدل 58415

توصیف ظاهر استخر بادی

برای معرفی محصول تصویر آن نیز در دسترس می باشد تا با مشاهده آن بتوان تا حدودی ظاهر محصول سفارش داده شده را دریافت. استخر بادی دارای بدنه شش ضلعی است که محیطی برای آب تنی کودکان می باشد. به این ترتیب محیطی که برای استفاده کودکان ایجاد شده است محیطی ایمن و استاندارد می باشد که بستری نرم و منعطف دارد. بخش کف بدنه ساختار حباب دار دارد که نرم ترین موقعیت را ایجاد کرده است. به این خاطر افراد در طی مدت زمان طولانی قادر به استفاده از استخر بادی می باشند و دچار مشکل نیز نخواهند شد. بر روی محصول سایبان نیز واقع شده است .این سایبان برای راحتی بیش تر کودکان در زمان استفاده از محصول می باشد که بر روی سطح استخر قرار گرفته است و می تواند از برخورد اشعه آفتاب به بدن کودکان جلوگیری نماید. از این رو ترکیبی از بهترین خصوصیات در این استخر بادی ایجاد شده است که در نتیجه برای خرید آن مشکلی وجود ندارد و علاقه مندان می توانند با خیالی آسوده محصول را سفارش دهند.

ساختار مقاوم بدنه

برای استفاده کودکان در زمان بازی های مهیج در محیط های آبی همواره استخری لازم است که دارای مقاومت کافی باشد و بتوان در طی مدت زمان طولانی از وجود آن بهره مند شد. به دلیل ساخت بدنه با جنس پلاستیک فشرده افراد می توانند با خیالی آسوده آن را در محیط های مختلف و بر روی سطوح گوناگون مورد استفاده قرار داد و از آن لذت برد. بدنه برای پرش و بازی های مهیج کودکان سازگاری دارد و قادر خواهد بود در طی سال های زیاد بدون تغییر حالت مورد استفاده قرار گیرد. رنگبندی و طراحی که بر روی بدنه استخر بادی ایجاد شده است نیز بدون تغییر حالت است و دچار رنگ پریدگی نمی شود. درنتیجه افراد آن را در طی سال های زیاد مورد استفاده قرار می دهند.

استخر بادی اینتکس مدل 58415

آبتنی کودکان

به دلیل نبود امکان آبتنی درخانه های آپارتمانی تفریح مورد علاقه کودکان دچار مشکل می شود و نمی توانند انرژی خود را تخلیه نمایند. در نتیجه والدین وظیفه دارند این امکانات را با خرید استخر بادی مهیا سازند. استخربادی برای آبتنی کودکان طراحی و تولید شده است که در حمام منزل نیز جای می گیرد و تمامی شرایط برای بازی و سرگرمی آن ها را ایجاد می سازد.

خرید

به منظور خرید آسان استخر بادی مد نظر می توان به سایت فروشگاه سعید اینتکس مراجعه کرد و از داشتن آن لذت برد.

برند
INTEX
طول
109 CM
عرض
102 CM
ارتفاع
71 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 MM
وزن بسته بندی
1.3 KG
ظرفیت
41 L
مناسب برای
1-3 سال
دریچه تخلیه آب
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...