استخر بادی اینتکس مدل 58431

intex 58431

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 188 CM
  • عرض: 188 CM
  • ارتفاع: 46 CM
19%
1,800,000
1,470,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی اینتکس مدل 58431 طرح فضایی محصولی ارزان با کمترین قیمت استخر بسیار مقاوم از مرکز فروش انواع استخر های بادی در ایران است که دارای کارت گارانتی ویژه سعید اینتکس است.

محصولات مرتبط

استخر بادی اینتکس مدل فضایی محصولی خاص با طراحی منحصر به فرد از محصولات بادی اینتکس محسوب می شود . استخر بادی فضایی ساخته شده از وینیل بسیار مقاوم در عین حال نرم ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد . دیواره های این محصول اینتکس به صورت ستونی است و شکل ظاهری آن به سفینه فضایی نزدیک است . کف محصول ساده بوده و دریچه ای برای تخلیه آب در آن تعبیه شده است.ظرفیت استخر بادی فضایی 790 لیتر بوده که برای کودکان و بزرگسالان نیز قابل استفاده می باشد. این استخر منحصر به فرد قابل استفاده در فضاهای داخلی منازل ، فضاهای بیرونی و ... می باشد .
جهت حفظ طول عمر استخر در صورتی که قصد استفاده از آن را در محیط های باز دارید پیشنهاد می شود از یک زیرانداز مناسب برای سطح زیر آن استفاده نمایید و به هیچ عنوان برای باد کردن آن از پمپ باد های متفرقه استفاده ننمایید.


استخر بادی اینتکس مدل 58431 با طرح و نقش متفاوت و جذابی به بازار عرضه شد که با تهیه این محصول می توانید بستری شاد و مفرح را برای تفریحات آبی کودکان بالای 3 سال خود فراهم کنید تا فرزندانتان بتوانند با ایمنی بسیار بالا و با نظرات شما به بازی کردن بپردازند. استخر بادی فوق از جنس بسیار عالی پی وی سی ساخته شده و قسمت های کناری دیواره ها و کفی محصول از pvc طرح چرم بوده، که این جنس بسیار با کیفیت است و از مهم ترین اجناس برای تولید محصولات بادی به حساب می آید چرا که از مواد غیر سمی ساخته شده و انعطاف پذیری آن نیز بسیار بالاست و از آن جا که قسمت کف این محصول دارای ساختاری بسیار راحت و ایمن است به صورت دو لایه ساخته شده تا بتواند در برابر ساییدگی مقاوم و دارای استحکام کافی باشد.

 لازم به ذکر است برای راه اندازی این استخر بادی ابتدا باید آن را از بسته بندی خود خارج کرده سپس در یک محیط صاف و بدون سنگ ریزه باز کنید و با استفاده از یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی( قابل خرید از فروشگاه اینتکس) می توانید این محصول را در کمترین زمان راه اندازی نمایید و البته برای مراقبت از این محصول از پرش بر روی دیواره های آن و همچنین فرو کردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول جدا بپرهیزید. استخر بادی آبی رنگ طرح دار اینتکس محصولی پرفروش و محبوب در میان تمام رده های سنی و قابل استفاده افراد بالای 3 سال بوده و همچنین با طول عمر بالای خود توانسته رضایتمندی تمامی مصرف کنندگان را تضمین کند. اگر شما نیز قصد خرید استخر بادی کاربردی و پرفروش را دارید توصیه می کنیم به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظر را درب منزل دریافت نمایید.

استخر بادی اینتکس مدل 58431 محصولی محبوب و پر استفاده است که دارای قیمت مناسب می باشد. به همین خاطر خرید آن به صرفه بوده است و می توان با توجه به داشتن کیفیت بالا آن را مورد خریداری قرار داد. استخر بادی اینتکس برای داشتن تفریحات آبی در محیطی ایمن مورد استفاده قرار می گیرد و دارای خصوصیات منحصر به فرد است. علاوه بر این موارد از ساختاری ساده تشکیل شده است که می توان با خیالی آسوده نسبت به استفاده کردن از آن در موقعیت های مختلف اقدام کرد. استخر بادی وسیله ای سبک و قابل حمل است که در داخل آن آب پر می شود و برای داشتن آبتنی مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل داشتن ابعاد مناسب محصول را می توان برای کودکان سه سال به بالا مد نظر قرار داد و بهترین موقعیت را برای آن ها ایجاد نمود. استخر بادی اینتکس بهترین و خاص ترین محصولی است که امروزه توسط طراحان ساخته شده است و محبوبیت زیادی دارد. به همین خاطر پر فروش می باشد و افراد زیادی نسبت به خرید آن اقدام می کنند. محصولی که برای معرفی آماده کرده ایم جزو محصولات با مزیت های زیاد می باشد که به بررسی بیش تر آن می پردازیم.

استخر بادی اینتکس مدل 58431

استفاده دست جمعی کودکان

فضای داخلی استخر بادی و ابعاد آن به گونه ای است که افراد می توانند به راحتی کودکان به همراه دوستانشان را در داخل محصول قرار دهند و ساعات خوشی را برای آن ها سپری کنند. این محصول را می توان با خیالی آسوده سفارش داد و برای استفاده در گردش و مسافرت های گوناگون مورد استفاده قرار داد. ساختار این محصول گرد می باشد و ابعاد بزرگی دارد. حداقل سه کودک به طور همزمان قادر به قرار گیری و جای گیری در داخل استخر بادی می باشند که به نوبه خود شرایط داشتن انواع سرگرمی و آبتنی مهیا می شود. علاوه بر این موارد بدنه محصول بادی نرم و منعطف است و در صورت بازی های مهیج مشکلی شامل حال کودکان نخواهد شد. این محصول بی نظیر و کاربردی از سری محصولات پر فروش است که در فصول گرم سال بیش تر استفاده می شود. از این رو می توان در این فصول از وجود آن بهره مند شد. علاوه بر این موارد این محصول تنها در خارج از خانه و در محیط های باز قابل استفاده است و در حیاط های بزرگ و باغ و ویلا مد نظر قرار می گیرد.

بدنه شیشه ای و زیبا

از نظر ظاهر استخر بادی جذابیت زیادی دارد و از بدنه با دیواره های شیشه ای و شفاف تشکیل شده است. این محصول را می توان به دلیل داشتن جذابیت ظاهری بیش تر استفاده کرد. چرا که در نظر کودکان جذاب به حساب می آید و قادر خواهند بود با خیالی آسوده نسبت به خرید و استفاده از آن اقدام نمایند. محصول مورد نظر دیواره های شفاف دارد اما از ضخامت زیادی تشکیل شده است که به نوبه خود در ایجاد استحکام و مقاومت نقش بسیار زیادی را ایجاد می سازد. 

خرید استخر بادی اینتکس مدل 58431

تخلیه بدنه

هنگام جمع آوری محصول ابتدا باید آب داخل بدنه را تخلیه کرد و سپس به تخلیه باد داخل محصول اقدام کرد. آب داخل بدنه از طریق دریچه ای که برای تخلیه در بدنه ایجاد شده است خالی می شود و این کار در کم ترین زمان رخ می دهد. علاوه بر آن از طریق دریچه باد نیز باد داخل بدنه خالی می شود و بدنه خالی از باد به صورت تاشو در می آید.

خرید استخر بادی

نمونه ای از بهترین استخر های بادی و جذاب که کاربرد زیادی دارند در فروشگاه اینتکس موجود می باشند که برای خرید می بایست به آن مراجعه نمود.

برند
INTEX
طول
188 CM
عرض
188 CM
ارتفاع
46 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 MM
وزن بسته بندی
3 KG
ظرفیت
790 L
مناسب برای
3 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...