استخر بادی اینتکس مدل 58449 طرح 2023

intex 58449

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 168 CM
  • عرض: 168 CM
  • ارتفاع: 38 CM
6%
1,150,000
1,090,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی اینتکس طرح رنگین کمان طرح 2021 تولید سال 2023 می باشد. این محصول مناسب استخر آب و یا استخر توپ می باشد و توسط سعید اینتکس در کرج گارانتی می شود و به سراسر کشور ارسال می شود.

محصولات مرتبط

استخر بادی 58449 اینتکس با طراحی جدید و بروز شده تولید سال 2023 می باشد و جز طرح هایی هست که در سال 2021 توسط کمپانی intex رونمایی شد. طراحی ظاهری آن دارای طیف رنگی می باشد و به همین دلیل به آن استخر رنگین کمان نیز گفته می شود. دارای ترکیب رنگ کاملا شاد می باشد و کودکان را به راحتی به سمت خود جذب می نماید. قسمت کف محصول بصورت ساده بوده و قابلیت باد شدن ندارد.
جهت حفظ نکات ایمنی رعایت 2 نکته الزامی می باشد. ابتدا اینکه سعی نمایید محصول را توسط پمپ باد های مخصوص شرکت اینتکس و یا مشابه آن باد نمایید. و به هیچ عنوان از کمپرسورهای باد متفرقه جهت باد زدن محصول استفاده ننماییید. نکته دوم اینکه برای سطح زیر استخر از یک زیرانداز مناسب استفاده نمایید تا مانع از صدمه دیدن کف استخر شوید.


استخر بادی اینتکس مدل 58449 طرح 2021 یکی از مناسب ترین محصولات بادی برای تفریحات آبی و حتی توپی در فضای باز بوده و ساخته شده از جنس PVC وینیل مرغوب با رویه رنگارنگ می باشد. این محصول دارای ساختار بدنه سه لایه بوده که هر لایه از بدنه از دریچه باد مجزایی برخوردار می باشد، پس بنابراین برای راه اندازی این استخر می بایست از هر سه دریچه باد استفاده نمایید. این استخر بادی در حجم و اندازه های کوچکی قابل جمع آوری بوده و به وسیله کوچکترین پمپ های باد قابل راه اندازی است. استفاده از طراحی طراحی سه لایه برای تولید این استخر بادی سبب شده است تا این استخر دوام و استحکام بالایی را در برابر تحمل وزن داشته باشد و به همین دلیل شرکت تولید کننده این استخر بادی که ارتفاع بیشتری را برای استخر در نظر داشته و با طراحی چند لایه استخر های خود را تولید می کند.استخر بادی اینتکس مدل 58449 طرح 2021

 همچنین جابجایی و حمل این استخر بسیار ساده بوده که می توانید در هنگام سفرها نیز آن را به همراه خود ببرید. این محصول ساخته شد ه از وینیل بوده که علاوه بر دوام بالا، مقاومت بسیار خوبی نیز در برابر فشار وزن، تابش مستقیم خورشید و دما آب را دارا می باشد. لازم به ذکر است استفاده از این کالا در تمامی فصول امکان پذیر است، پس شما می توانید در فصول گرم سال از محصول به عنوان استخر آب و در فصول سرد سال از استخر به عنوان استخر توپ استفاده کنید، با این تفاوت که می توانید استخر را در خانه راه اندازی کرده و داخل آن را با توپ های رنگی زیبا پر کنید. توجه داشته باشید که استخر بادی فوق نباید با اجسام داغ برخورد داشته باشد و شما باید از برخورد اجسام تیز نیز با بدنه استخر بادی نیز جلوگیری کنید. همچنین شما می توانید برای تهیه استخر بادی گرد سه لایه رنگارنگ با همکاران ما در فروشگاه محصولات بادی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

شیوه طراحی و ساختار استخر

در این بخش قصد داریم تا شما را با خصوصیات طراحی استخر بادی اینتکس مدل 58449 طرح 2021 به صورت کامل آشنا کنیم. قطعا بحث ظاهری این محصول یکی از دلایل اصلی خرید و ثبت سفارش این کالا توسط مشتریان می باشد. شما می توانید مشاهده کنید که این محصول از نظر طراحی و ساختار به صورت گرد شکل گرفته است و این گرد بودن محصول باعث شده تا فضای داخلی این استخر به صورت کامل قابل استفاده باشد. علاوه بر این ها باید عنوان کنیم که ساختار بدنه اصلی این محصول نیز به صورت سه لایه می باشد به این صورت که شما پس از راه اندازی کامل این استخر ، سه حلقه گرد را می توانید مشاهده کنید که با ابعاد و طراحی های یکسان بر روی هم قرار گرفته اند و همین ویژگی سبب تشکیل بدنه اصلی این محصول شده است.

نکته مهم دیگر در خصوص این استخر بحث رنگ بندی و طرح و نقش موجود بر روی بدنه اصلی این محصول است. شما می توانید طرح رنگین کمان و رنگ های شاد و زیبا را بر روی این محصول مشاهده کنید که سبب شده تا با یک ظاهر فوق العاده سر و کار داشته باشید و بتوانید از خصوصیات خوب این محصول به نحو احسن استفاده کنید. بخش کف این استخر نیز به صورت ساده و با رنگ سفید طراحی و تولید شده است که این مسئله در کنار رنگ های شاد و زیبای این محصول جلوه اصلی این استخر را تشکیل داده اند.

استخر بادی اینتکس مدل 58449 طرح 2021

ابعاد و اندازه های محصول

در بخش قبلی با ظاهر و نوع طراحی این محصول به صورت کامل آشنا شدید. حال در این بخش سعی داریم تا به بررسی ابعاد این محصول بپردازیم. شما می توانید مشاهده کنید که این استخر از نظر ابعاد دارای قطر 168 سانتی متر می باشد و ارتفاع این استخر هم 38 سانتی متر می باشد. این ابعاد قطعا برای کودکان بسیار ایده آل بوده و فضای مناسبی را برای بازی و تفریح به صورت چند نفره در اختیار دارند. این محصول به دلیل طراحی ساده بخش کف قابلیت استفاده چند نفره را هم داشته و محدودیت وزن ندارد. وزن کلی بسته بندی این محصول هم 2200 گرم میباشد که حمل و نقل این استخر را ساده و آسان کرده است.

استخر بادی اینتکس مدل 58449 طرح 2021

قابلیت استفاده از استخر

این محصول زیبا به جز استفاده به عنوان یک استخر بادی ، قابلیت های دیگری هم دارد. در واقع مهم ترین قابلیت استفاده از این محصول نیز استفاده به عنوان یک استخر توپ می باشد. شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن پس از راه اندازی کامل این استخر به دو روش عمل کنید. یا فضای داخلی این استخر را با آب پر کنید تا کودک بتواند به بازی بپردازد و یا فضای داخلی این محصول را به صورت کامل با توپ های بادی پر نمایید که این مورد هم یکی دیگر از خصوصیات خوب این استخر به شمار خواهد رفت.

استخر بادی اینتکس مدل 58449 طرح 2021

خرید و ثبت سفارش

با در نظر گرفتن تمام توضیحات و با مشاهده کامل بخش توضیحات ، جدول مشخصات و نقد و بررسی این محصول هم اکنون شما آگاهی کامل در خصوص این استخر را در اختیار دارید. پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید یک استخر بادی را برای فرزند خود دارید ، این استخر یک گزینه ایده آل خواهد بود و شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی و با قیمت ارزان از طریق فروشگاه سعید اینتکس ( نمایندگی محصولات بادی در کرج ) همراه با کارت گارانتی این محصول را تهیه کنید.

برند
INTEX
طول
168 CM
عرض
168 CM
ارتفاع
38 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.23 MM
وزن بسته بندی
2.200 KG
ظرفیت
581 L
مناسب برای
2 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...