استخر بادی اینتکس مدل 58915

استخر طرح پو

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • قطر: 147 CM
  • ارتفاع: 33 CM
  • جنس: وینیل
17%
536,000
450,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر  بادی  اینتکس  طرح  پو  مدل  58915  اینتکس  استخری  زیبا  و  ضخیم  با  طراحی  زیبا  می  باشد.  این  محصول  هم  مانند  دیگر  محصولات  اینتکس  دارای  خدمات  پس  از  فروش  و  کارت  گارانتی  سعید  اینتکس  می  باشد.

محصولات مرتبط

استخر بادی اینتکس مدل 58915 از سری محصولات تفریحی محبوب در میان خریداران بوده که با دارا بودن طرحی متفاوت و کودک پسندانه توانسته در مدت زمان کمی به فروش فوق العاده ای دست یابد و در لیست پرفروش ترین استخرهای بادی فروشگاه اینتکس قرار گیرد. همانطور که شما می دانید یکی از مهم ترین مواردی که اغلب ما به آن توجه می کنیم، نوع ظاهر و ساختار محصول خریداری شده می باشد چرا که این مورد علاوه بر زیبایی کالا، بر نوع کارایی آن نیز بسیار موثر خواهد بود و همچنین ساختار حلقه ای و یا به اصطلاح دیگر طبقه ای این استخر علاوه بر استحکام و دوام بالا باعث ایجاد نرمی و منعطف شدن محصول شده که تنها کافیست برای استفاده از این استخر بادی از انواع پمپ های دستی و برقی( قابل خریداری از فروشگاه اینتکس ) از طریق دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه آن را به راحتی نصب و راه اندازی نمایید.

 از سوی دیگر مهم ترین موارد در محصولات تفریحی همانند اتسخر بادی کودک، دارا بودن فضای کافی و مناسب به همراه وزن اندک بوده زیرا چنین محصولی را می توان به سادگی در هر محیط و جایگاهی مورد استفاده قرار داد و با توجه به این ابعاد می‌ توان در هر مکانی قابل استفاده و قابل جابجایی باشد. لازم به ذکر است بدنه این محصول نیز همانند دیگر محصولات بادی از روکش پی وی سی درجه یک در نظر گرفته شده که علاوه بر زیبایی از مقاومت قابل توجهی نیز در برابر آسیب دیدگی برخوردار است و البته به منظور افزایش طول عمر این استخر بادی قسمت زیرین آن از نیز از PVC دو لایه ضخیم در نظر گرفته شده تا در حین استفاده در سطح زمین دچار سایش و پوسیدگی نشود. هم اکنون می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و پاسخگویی به سوالات خود و سفارش این محصول با فروشگاه اینتکس تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را به همراه ضمانت نامه معتبر خریداری نمایید.

طراحی و نوع ساخت

اولین مسئله ای که باید در خصوص استخر بادی اینتکس مدل 58915 عنوان کنیم بحث ظاهری این کالاست که قطعا مسئله ای بسیار مهم هم خواهد بود. شما می توانید مشاهده کنید که این استخر از نظر ظاهری توانسته تا یک طراحی ایده آل و خاص را ارائه دهد و کودکان هم قطعا با دیدن این طراحی مجذوب این محصول خواهند شد. در همین راستا باید عنوان کنیم که از نظر نوع طراحی این محصول ساختاری سه حلقه را داراست و طرح موجود بر روی این استخر با بهره گیری از انیمیشن پو شکل گرفته است که قطعا برای کودکان جذاب است. مسئله دیگر در خصوص این استخر بحث کف این محصول است که به صورت یکدست آبی رنگ شکل گرفته است که در کنار رنگ های شاد موجود بر روی این محصول سبب شده تا ظاهری شکیل را مشاهده نمایید.

ابعاد و وزن استخر

بحث ابعاد و اندازه های این محصول نیز یکی دیگر از موارد مهم این محصول به شمار می رود که قطعا افرادی که قصد خرید این محصول را دارند باید با در نظر گرفتن فضای خود و سپس ابعاد استخر دست به خرید و انتخاب محصول بزنند. در همین رابطه باید اشاره کنیم که این محصول در قطر 147 سانتی متر طراحی و عرضه شده است که یک ابعاد ایده آل را در اختیار شما قرار داده و فضایی کمتر از یک متر و نیم را برای راه اندازی این استخر نیاز خواهید داشت. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که ارتفاع کلی این استخر نیز 33 سانتی متر خواهد بود که این ارتفاع هم نسبتا بلند بوده و قطعا برای بازی و تفریح کودکان بسیار ایده آل خواهد بود. هم چنین وزن بسته بندی این محصول 1.5 کیلوگرم بوده و به ساده ترین شکل ممکن می توانید این کالا را حمل و نقل نمایید.

شیوه راه اندازی محصول

با توجه به توضیحاتی که در این بخش عنوان کردیم حال این سوال برای شما پیش خواهد آمد که به چه صورت می توان این محصول را راه اندازی کرد؟ در پاسخ به این سوال نیز باید عنوان کنیم که شما نیاز به تهیه و خرید یک عدد پمپ باد به صورت مجزا خواهید داشت. در واقع داخل باکس این محصول پمپ وجود ندارد که همین امر باعث شده تا شما نیاز به تهیه این عامل هم داشته باشید. پس از تهیه پمپ نیز می توانید مشاهده کنید که بر روی هر لایه از این استخر یک عدد محفظه و دریچه باد قرار گرفته است که به ساده ترین شکل ممکن به وسیله پمپ بادی که خریداری کرده اید می توانید اقدام به باد کردن و راه اندازی محصول نمایید. هم چنین باید پس از باد کردن کامل محصول دریچه های باد را ببندید تا باد خالی نشود. نکته مهم دیگر عدم باد کردن بیش از اندازه این محصول است که باید به این نکته هم توجه داشته باشید تا محصول شما دچار آسیب های احتمالی نشود.

خرید و ثبت سفارش

با توجه به توضیحاتی که در این مطلب عنوان کردیم ، حال شما می توانید به سادگی هر چه تمام تر خرید و ثبت سفارش این محصول را از سایت فروشگاه سعید اینتکس با قیمت بسیار عالی به ثبت برسانید. کیفیت بالای این محصول در کنار خدمات پس از فروش و کارت گارانتی معتبر این کالا باعث شده تا مشتریان با اطمینان خاطر بتوانند دست به خرید این محصول بزنند.

برند
INTEX
قطر
147 CM
ارتفاع
33 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.23 MM
وزن بسته بندی
1.5 KG
ظرفیت
330 L
مناسب برای
2 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...