استخر بادی اینتکس مدل 59419

intex 59419

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • قطر: 114 CM
  • ارتفاع: 25 CM
  • جنس: وینیل
19%
550,000
450,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی اینتکس مدل 59419 با قطر 114سانتیمتر محصولی جدید و بسیار ارزان از نمایندگی سعید اینتکس در کرج با ارسال به سراسر کشور و خدمات پس از فروش می باشد.

محصولات مرتبط

استخر بادی کد 59419 یکی دیگر از محصولات بادی اینتکس می باشد که بعنوان استخر حلقه ای شناخته می شود.
از استخر بادی 59419 می توان هم جهت استخر آب و هم جهت استخر توپ استفاده نمایید. قطر 114 سانتیمتری در این استخر باعث شده بتوانید آن را در محیط های کوچکی مانند حمام به راحتی استفاده نمایید.
جنس بدنه ی استخر ساخته شده از جنس وینیل است و دارای انعطاف و مقاومت مناسبی می باشد. در صورتی که به هر دلیل دچار آسیب فیزیکی شد ، قابلیت تعمیر و ترمیم را دارد. در نظر داشته باشید جهت حفظ و نگهداری محصول به هیچ عنوان از کمپرسورهای باد جهت باد کردن آن استفاده نکرده و از پمپ باد های شرکت اینتکس استفاده نمایید.


استخر بادی اینتکس مدل 59419 از سری محصولات شرکت معتبر و بزرگ اینتکس بوده که دارای ویژگی های بسیار جذاب و پرکاربردی است. طراحی زیبا و رنگارنگ در قسمت بدنه محصول، قابلیت استفاده برای کودکان با سنین مختلف، قابلیت حمل و راه اندازی آسان و وزن مناسب از ویژگی های فوق العاده این استخر بادی با کیفیت می باشد. از دیگر ویژگی های فوق العاده این محصول، جنس و انعطاف بالای آن بوده که جنس بدنه وینیل دارای انعطاف بالایی بوده و به خوبی تمامی ضربه و فشار های وارده را دفع می کند یعنی بدنه آن در برابر ضربه و فشار مقاومت بسیار خوبی داشته و همچنین بسیار نرم و راحت نیز بوده و در قسمت درزها نیز از استحکام بالایی برخوردار است. این استخر بادی گرد در اندازه متناسب و با ابعاد استاندارد ساخته شده که اندازه و ارتفاع دقیق آن در بخش مشخصات کالا به صورت کامل ذکر شده است. برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما و ضمانت نامه معتبر شرکت اینتکس از اقلام همراه این استخر بوده که به استفاده آسان تر از این محصول کمک بسیاری کرده است. لازم به ذکر است برای راه اندازی این استخر و تمامی محصولات بادی دیگر تنها به یک عدد پمپ باد نیاز بوده که می توانید آن را به صورت جداگانه تهیه کرده و به وسیله آن محصول مورد نظر را راه اندازی و آماده استفاده نمایید. استخر بادی گرد چند رنگ همانند بسیاری از استخر های بادی دیگر ممکن است در اثر برخورد هر نوع اجسام نوک تیز و عوامل دیگری دچار آسیب هایی شود که البته محصولات ارائه شده توسط فروشگاه سعید اینتکس دارای گارانتی معتبر کتبی بوده و شما می توانید با آسودگی خاطر از خدمات این فروشگاه محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

استخر بادی اینتکس مدل 59419 چند رنگ با داشتن وزن سبک و حجم کوچک، می تواند گزینه فوق العاده ای برای استفاده در تمام مکان های مسافرتی و تفریحی باشد چرا که به راحتی قابل جا به جایی و حمل بوده و بدون هیچگونه اشغال مکان زیادی در هر فضا و مکانی به راحتی جای خواهد گرفت. این استخر بادی همانطور که در عنوان آن ذکر شده بدنه و طراحی ساخت گرد و لایه ای داشته که هر لایه از آن به صورت جداگانه و مستقل از هم، از طریق یک پمپ باد مخصوص راه اندازی خواهد شد. علاوه بر همه این موارد ذکر شده مهم ترین گزینه که نقش در زیبایی این کالا داشته، استفاده از طیف رنگ های جذاب و بی نظیر، منطبق با روحیات شاد کودکان بوده تا محصول فوق العاده ای را همراه داشته باشید. در ادامه این مطلب قصد داریم تا این کالا را یشتر مورد بررسی قرار دهیم. 

قابلیت استفاده در فضای باز

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین نکات در خرید استخر بادی جنس بدنه این محصول بوده که از اهمیت بالایی برخوردار است و مورد توجه بسیاری از خریداران می باشد. این کالا از ضخامت لایه ای مناسب برخوردار بوده تا که بتواند به راحتی فشار و ضربه وارد شده هنگام بازی و تفریح کودکان را تحمل نماید. همچنین این استخر بادی به گونه ای طراحی شده که در محیط باز نیز قابل استفاده بوده و با قرار گیری در برابر تابش مستقیم نور آفتاب و دمای مختلف آب دچار پوسیدگی نمی گردد و با رعایت یک سری نکات ساده از طول عمر بالایی بهره می برد.

قابلیت تعمیر مجدد محصول و راه اندازی آسان

برای راه اندازی این محصول فوق العاده شما فقط به یک پمپ برقی و یا دستی احتیاج دارید، تا در عرض دو الی چهار دقیقه محصول مورد نظر خود را باد کرده و برای فرزنتان راه اندازی نمایید. البته لازم به ذکر است شما می توانید این پمپ را از طریق شرکت اینتکس بصورت جداگانه سفارش دهید. در خصوص نگهداری این محصول باید ذکر کرد که حتما پس از استفاده از این محصول توسط فرزندتان، آن را جمع کرده تا صدمات احتمالی شامل این محصول نشود و همچنین وسایل و اجسام تیز را از این استخر دور کنید تا صدمه و یا آسیبی به آن وارد نشود. البته اگر تحت شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی به وجود آمد، شما می توانید آن را با برچسب تعمیرات که برای شما ارسال میشود، تعمیر نمایید. همچنین می توانید آن را به نمایندگی اینتکس آورده و با تعمیرات تخصصی ما، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید.

سخن پایانی و نحوه سفارش

 این استخر بادی دارای وزن و حجم بسیار اندکی بوده که به راحتی قابل حمل و جا به جایی است که با انعطاف پذیری بالا بدنه در حجم کم قابل جمع آوری بوده و درون ساک حمل به راحتی جای گرفته و از حمل آسان بهره می برد. استخر بادی گرد چند رنگ از سری محصولات با دوام و با کیفیت عالی این شرکت بوده که از مقاومت بی نظیری بهره می برد و می تواند یک سرگرمی و تفریح بازی ایمن و بسیار مهیج را برای کودکان عزیزتان ایجاد کند و همچنین شما می توانید این محصول زیبا و با دوام را به کودک خود هدیه نمایید. این استخر همانند دیگر محصولات بادی شرکت اینتکس دارای ضمانت نامه معتبر بوده که تضمینی برای خرید شماست. شما عزیزان می توانید این محصول با کیفیت را از نمایندگی اینتکس سفارش داده و در سریع ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. 

برند
INTEX
قطر
114 CM
ارتفاع
25 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.20 MM
وزن بسته بندی
0.900 KG
ظرفیت
156 L
مناسب برای
2 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...