استخر بادی اینتکس مدل 59460 ستاره ای

intex 59460

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 122 CM
  • عرض: ۱۲۲ CM
  • ارتفاع: ۲۵ CM
23%
286,000
221,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر  بادی  اینتکس  مدل  59460  طرح  ستاره  به  همراه  یک  عدد  توپ  بادی  و  یک  حلقه  بادی  شنا  می  باشد.  سعید  اینتکس  این  استخر  بادی  را  با  کمترین  قیمت  به  سراسر  کشور  ارسال  می  کند.

محصولات مرتبط

استخر بادی اینتکس مدل 59460 ستاره ای یکی دیگر از پر طرفدارترین و همچنین جدیدترین محصولات بادی عرضه شده توسط فروشگاه بزرگ اینتکس می باشد که تا به امروز از محبوبیت بالایی در میان خریدارن محصولات آبی و تفریحی برخوردار بوده که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است. طراحی این استخر بادی مطابق با تمامی استاندارد های جهانی روز دنیا و از ارتفاع و ابعاد ایده آلی برخوردار است که می تواند محیط کودکانه ای را برای فرزند شما فراهم آورد. ساختار این محصول به صورت دو لایه بوده که این نوع ساختار باعث ایجاد کیفیت و مرغوبیت بالای آن شده و به همین سبب می تواند خیال شما را بابت طول عمر بالا این محصول آسوده سازد. همچنین در دیواره این استخر بادی دو محفظه باد استفاده شده که توسط آن ها می توانید از طریق یک پمپ باد مخصوص( قابل خریداری از فروشگاه اینتکس) اقدام به راه اندازی محصول در کوتاه ترین زمان ممکن کنید که علاوه بر این ها، به دلیل راحتی مصرف کنندگان برای تخلیه آب داخل این استخر بادی در قسمت کفی آن نیز یک دریچه تخلیه آب نیز تعبیه شده که می توانید آب درون آن را به سادگی خالی نمایید. از دیگر ویژگی های مهم در رابطه با این استخر بادی می توان به ابعاد و ارتفاع آن و همچنین وجود توپ و حلقه بادی اشاره نمود که این امر می تواند یک گزینه عالی برای جلب توجه کودکان و استفاده از این محصول کاربردی و جذاب باشد. همانطور که در بیشتر محصولات موجود در سایت ذکر شده بدنه این استخر بادی نیز از پی وی سی درجه یک و با کیفیت تهیه شده که مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه را دارد. همچنین شرکت سازنده برای دوام و ماندگاری این کالا جنس کف و دیواره های آن را از PVC دو لایه درنظر گرفته تا در برابر عوامل های محیطی و جوی سازگاری بالایی داشته باشد. شما می توانید پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر آن را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری از شرکت اینتکس تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید. 

برند
INTEX
طول
122 CM
عرض
۱۲۲ CM
ارتفاع
۲۵ CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.20 mm
وزن بسته بندی
1 kg
ظرفیت
150 L
مناسب برای
2 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...