استخر بادی اینتکس مدل 59460 با توپ و حلقه

intex 59460

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • قطر: 122 CM
  • ارتفاع: 25 CM
  • جنس: وینیل
29%
750,000
539,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی اینتکس طرح میوه ای با کد 59460 دارای توپ و حلقه بادی رایگان یکی از جدیدترین محصولات شرکت INTEX می باشد که در سال 2022 ساخته شده است.

محصولات مرتبط

استخر توپ و حلقه میوه ای اینتکس ساخته شده از جنس وینیل می باشد.رنگ بدنه شفاف با طراحی اشکال مختلف زیبایی خاصی به محصول بخشیده است.اشکال زیبایی مثل هندوانه،بستنی،فلامینگو،آبمیوه و ... زیبایی این محصول را دو چندان کرده است. استخر بادی دارای کف ساده و آبی رنگ می باشد.دارای یک عدد توپ بادی با قطر 51 سانتیمتر و یک حلقه بادی با قطر 51 سانتیمتر می باشد.استخر بادی با ارتفاع 25 سانتیمتر مناسب برای استفاده 2 کودک با رده سنی 2-6 سال  می باشد. درون بسته بندی محصول یک برچسب تعمیرات وجود دارد و در صورتی که محصول دچار آسیب دیدگی شد،میتوان از آن بصورت تعمیر موقت استفاده کرد.


استخر بادی اینتکس مدل 59460 طرح 2022 محصولی زیبا و جذاب با طراحی و رنگ بندی شاد بوده که توانسته تا به فروش قابل توجه ای دست یابد. لازم به ذکر است از خصوصیات مهم این استخر که باعث شده این کالا در لیست پر فروش ترین ها قرار گیرد، دارا بودن طراحی زیبا و چشم نواز این محصول خواهد بود که سبب شده تا این کالا به صورت شکیل و خاص روانه بازار شود که البته در همین خصوص باید عنوان کرد که این استخر به صورت گرد تولید شده و ساختاری لایه ای، مستحکم و با کیفیت را به خود اختصاص داده تا با خیالی راحت مخزن درون آن را پر کنید تا کودک شما به بازی و سرگرمی های خود بپردازد.

 همچنین همانطور که در تصویر ملاحضه می کنید، طرح های روی بدنه این محصول به رنگ های روشن و شاد بوده که کاملا کودک پسند و زیباست که البته نکته مهم دیگر در خصوص این استخر می توان به دارا بودن یک عدد توپ گرد بادی و همینطور حلقه شنا گرد اشاره کرد که بر روی هر دو آن ها نقش هایی همانند بدنه استخر شکل گرفته است. رویه این کالا بادی نیز ساخته شده از نوع PVC با طرح چرم با کیفیت را دارا می باشد که به دلیل مقاومت و ضخامت لایه های این جنس می توانید بدون هیچ گونه نگرانی از این محصول در هر فضا و مکانی استفاده نمایید. البته لازم به ذکر است که نمایندگی اینتکس در کنار بسته بندی این کالا یک برچسب تعمیر نیز عرضه کرده که به واسطه آن می توانید در هنگام آسیب دیدگی ها اقدام به ترمیم و تعمیر آن کنید. برای خرید این استخر بادی کودک می توانید با مراجعه به سایت معتبر اینتکس خرید خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید.

استخر بادی اینتکس مدل 59460 طرح 2019 و سایر نمونه های استخر بادی توپ و حلقه محصولاتی فوق العاده کاربردی با طراحی زیبا و دوست داشتنی بوده که سالهاست به عنوان یکی از گروه های کالایی پر فروش در میان محصولات اینتکس حضور داشته است. این محصول یکی از استخر های بسیار زیبا و دوست داشتنی که از تولیدات شرکت اینتکس می باشد و با توجه به ابعاد مناسب، طراحی دوست داشتنی و ابزار های بازی همراه آن، در کنار قیمت مناسب باعث شده که این استخر بادی از محبوبیت بالایی در زمان استفاده بهره مند شود. در ادامه و با بررسی کامل این کالا همراه ما باشید. 

استخر بادی اینتکس مدل 59460 طرح 2019

طراحی استخر بادی

یکی از مزیت های استخر بادی اینتکس مدل 59460 طرح 2022 طراحی زیبا و دوست داشتنی آن است که هم برای پسر ها و هم برای دختر ها مناسب است. بدنه به صورت کامل از الگوی میوه و حیوانات استوایی بهره می برد و قسمت اصلی بدنه ان کاملا شفاف می باشد و با پر شدن آب جلوه بسیار زیبایی به آن بخشیده می شود. دیواره های استخر از دو طبقه جداگانه ساخته شده که طبقه بالایی از حجم بیشتری بهره مند است تا استحکام و پایداری آن تا حد ممکن افزایش یابد، این نوع ساختار با کمی تفاوت در استخر های پیش ساخته ایزی ست و استخر های فست ست بست وی نیز استفاده می شوند و امتحان خود را به صورت کامل پس داده است. متاسفانه کف استخر بادشو نبوده اما برای نرمی آن می توانید از فوم های تاتامی و یا سطوح نرم مانند چمن یا بر روی فرش از استخر استفاده کنید. 

ابعاد استخر بادی و ظرفیت

استخر بادی فوق دارای قطر 122 سانتی متری و ارتفاع 25 سانتی متر می باشد. همانگونه که گفته شد این استخر دارای ابعاد مناسبی برای استفاده در منزل است. ظرفیت آب این استخر 150 لیتر می باشد که در زمان کوتاهی پر می شود. وزن بسته بندی این استخر معادل 3 کیلوگرم است. این نوع ابعاد بدنه و وزن استخر بادی موجب شده تا در زمان سفر نیز بتوانید محصول را به همراه ببرید. زیرا برای استفاده در فضای باز نیز استاندارد است.

موارد استفاده استخر بادی

استخر بادی اینتکس مدل 59460 طرح 2022 را می توانید در مسافرت ها به همراه خود ببرید. چرا که استخر بادی وزن کمی داشته و در حالت بسته بندی فضای کمی را اشغال می کند. استخر را به راحتی می توانید در صندوق خودرو جای دهید و در هر فضایی که مایل بودید آن را از بسته بندی خارج کرده راه اندازی نمایید. برای راه اندازی استخر بادی تولید کننده در بسته بندی استخر یک عدد پمپ باد دستی قرار داده است تا شما را از خرید پمپ باد مجزا بی نیاز کند. استخر بادی را می توانید در مقابل آفتاب نیز استفاده کنید و مطمئن باشید نور خورشید به بدنه استخر هیچ آسیبی نمی زند. از دیگر قابلیت های استخر بادی استفاده از آن به عنوان استخر توپ می باشد. می توانید این استخر بادی را در اتاق کودک قرار دهید و داخل استخر را از توپ های رنگی پر کنید. وجود توپ های رنگی به همراه طراحی شاد استخر بادی زیبایی زیادی به اتاق کودک خواهد بخشید. 

استخر بادی اینتکس مدل 59460 طرح 2019

طول عمر بالا استخر بادی

استخر بادی اینتکس مدل 59460 طرح 2022 از پلاستیک فشرده پی وی سی بسیار نرم و منعطف ساخته شده است. این جنس بدنه بسیار مقاوم می باشد و علاوه بر آن سبک نیز است. هم چنین استخر بادی در قسمت درزها به خوبی پرس شده است و درزهای استخر بادی در اثر بازی کودک به سادگی از هم گسسته نمی شود و کیفیت خود را از دست نمی دهد. در نظر داشته باشید محصولات ارائه شده توسط فروشگاه سعید اینتکس نتظیر این استخر بادی دارای گارانتی رسمی بوده و در صورت بروز آسیب ناشی از استفاده نادرست می توانید محصول را برای فروشگاه ارسال کنید.

راه اندازی و نگهداری استخر بادی

برای راه اندازی این استخر بادی در ابتدا محلی مناسب که عاری از هر گونه شئ تیز باشد را بیابید. سعی کنید محل مورد نظرتان کاملا مسطح و فضای مورد نیاز ( بزرگ تر از ابعاد ذکر شده در قسمت توضیحات کوتاه) باشد. پس از رعایت این موارد استخر را از بسته بندی و یا ساک حمل آن خارج کرده و بر روی زمین پهن کنید، در ادامه محفظه های باد آن را با استفاده از تبدیل های کوچک پمپ دستی و یا برقی، باد کنید.  باد کردن استخر کمتر از دو دقیقه به طول می انجامد، علاوه بر این توپ ها و حلقه همراه استخر را نیز به همین روش باد کرده و استفاده کنید.

برند
INTEX
قطر
122 CM
ارتفاع
25 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.20 MM
وزن بسته بندی
1 KG
ظرفیت
150 L
مناسب برای
2 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
مرتضی محمدی مهر

زیبا و کارآمد

212 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

چقدر خوب مرتضی عزیز

205 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...