استخر بادی بزرگ بست وی

Bestway 51122

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: Bestway
  • طول: 196 CM
  • عرض: 196 CM
  • ارتفاع: 53 CM
14%
2,600,000
2,250,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی بزرگ بست وی محصولی مناسب سنین سه سال به بالا می باشد که از بدنه ای بزرگ و جادار برخوردار است. دیواره تشکیل دهنده محصول نیز به مراتب بلند تر از سایر محصولات مشابه می باشد که در نتیجه عمق ایجاد شده به وسیله محصول زیاد خواهد بود. کودکان می توانند از این محصول حرفه ای در روز های گرم تابستان استفاده کنند و به لذت داشتن تفریحات گروهی دست پیدا کنند. به همین خاطر است که این استخر بادی جزو محبوب ترین و منحصر به فرد ترین محصولات بادی است که امروزه برای کودکان خریداری می شود و باعث ایجاد بهترین موقعیت و شرایط برای داشتن انواع تفریحات مهیج می شود. استخر بادی مد نظر بدنه ای محکم دارد و از دیواره های ضخیم و بادی تشکیل شده است که مانند عایق عمل می کنند.

استخر بادی بزرگ بست وی

این دیواره ها دارای قابلیت غیر قابل نفوذ بودن می باشند که در نتیجه آب و رطوبت به بیرون از بدنه نشت داده نمی شود. از این رو سازگاری لازم در خصوص استفاده در محیط های باز را دارد و می تواند به بهترین شکل مورد استفاده قرار گیرد. استخر بادی برای به همراه داشتن در مسافرت و گردش گزینه ای مناسب می باشد که می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود. علاقه مندان به خرید و سفارش محصول تنها می توانند آن را از نمایندگی اینتکس سفارش دهند و نسبت به کیفیت بالای محصول اطمینان داشته باشند همچنین از قیمت مناسب نیز برخوردار شوند.

برند
Bestway
طول
196 CM
عرض
196 CM
ارتفاع
53 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.32 MM
وزن بسته بندی
-
ظرفیت
700 L
مناسب برای
4 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...