استخر بادی بست وی مدل 51029

bestway 51029

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: BESTWAY
  • قطر: 196 CM
  • ارتفاع: 53 CM
  • جنس: وینیل
946,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر  بادی  طرح  اقیانوس  برند  BESWAY  از  فروشگاه  اینترنتی  سعید  اینتکس  با  گارانتی  کتبی  معتبر  می  باشد.

محصولات مرتبط

استخر بادی طرح اقیانوس یکی از زیباترین و با کیفیت ترین محصولات بادی شرکت بست وی می باشد.استخر بادی اقیانوس با 196 سانت قط محصول و 51 سانت ارتفاع جز استخرهای سایز بزرگ محسوب می شود.دارای 3 لایه ی مجزا و 3 دریچه باد جداگانه می باشد.جنس بدنه ی این استخر ساخته شده از وینیل می باشد و سازگار با پوست بدن بوده و کاملا با کیفیت و مقاوم است.ابعاد استخر به گونه ای می باشد که ظرفیت نگهداری 700 لیتر آب را دارا می باشد.جهت سهولت در تخلیه آب در قسمت کف استخر یک دریچه تخلیه آب نیز تعبیه شده.
2 الی 3 کودک با رده سنی بالای 3 سال براحتی می تواند از این محصول استفاده نمایند. دیواره استخر تقریبا رنگ شفاف دارد و روی آن اشکال و حیوانات و گیاهان دریایی طراحی شده که این مورد به جذابیت استخر اضافه می نماید. جهت استفاده و بهره وری از استخر طرح اقیانوس پیشنهاد میشود حتما از پمپ باد های مخصوص این محصولات استفاده نماید.و حتما برای سطح زیر استخر نیز از یک کف پوش و یا زیر انداز مناسب استفاده نمایید که محصول دچار آسیب دیدگی های احتمالی نشود.


استخر بادی بست وی مدل 51029 از سری استخر بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد که از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی در کشور است و همچنین استخر های بادی با طراحی زیبا و جذابی را تولید می کند که البته استخر های تولید شده توسط این برند برای تمامی سنین قابل استفاده می باشد. جنس بدنه این استخر بادی از پی وی سی ساخته شده که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و مقاومت بالایی در برابر فشار آب و دمای آب دارد طراحی این استخر بادی به صورت گرد بوده که به راحتی می توانید در هر مکانی از منزلتان آن را نصب و راه اندازی کنید.

 لازم به ذکر است بخش کف محصول به دلیل تحمل تمامی وزن وارد شده به ساختار این کالا و همچنین تماس پیوسته با سطح زمین از نوع پی وی سی دو لایه و بادوام تولید شده و با توجه به ساختار گفته شده شما می توانید از این محصول به راحتی در فضاهای باز و سفر نیز بهره برداری نمایید، زیرا که تغییرات شرایط جوی آب و هوایی و یا قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت و دوام این محصول نخواهد داشت. طراحی این استخر به گونه ای است که ظرفیت نگهداری 700 لیتر آب را دارا می باشد و همچنین 2  الی 3 کودک با رده سنی بالای 3 سال به راحتی می تواند از این محصول بهترین استفاده را نمایند. این محصول به دلیل خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی اینتکس دارای مهلت تست و تعمیر است و همچنین استخر بادی گرد کودک بست وی محصولی زیبا و بادوام بوده که قابل استفاده در تمامی فضاهای سرپوشیده و باز بوده و از طول عمر بسیار بالایی برخوردار است. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

ظاهر استخر بادی

ارگونومی ساخت استخر بادی بست وی مدل 51029 بوده و ساختاری سه لایه و سه طبقه دارد. اگر بخواهیم به جزئیات بیشتری از این محصول بپردازیم باید در نگاه اول عنوان کرد که این محصول مانند سه حلقه گرد روی هم قرار کرفته تولید شده است. رویه این محصول یک لایه ابی رنگ وجود دارد که بقیه نقاط ان را ندارند. به طور کلی این محصول شفاف بوده که دارای طرح های مختلفی است. بر روی این وان تصاویر موج های اب کوچک و درشت در کنار انواع حیوانات و گیاهان دریایی نظیر ماهی های چند رنگ، خرچنگ نارنجی رنگ ، عروس دریایی صورتی ، ستاره دریایی زرد رنگ و انواع گیاهان و گل های آبی ، زرد ، بنفش و صورتی به چشم می خورد. تمامی این موارد باعث شده تا از نظر طراحی بسیار چشم نواز شده و نظر هر کودکی را به خودش جلب کند. موارد گفته شده بالا در رابطه با لایه بیرونی این محصول بوده و لایه داخلی ان به صورت یکدست شفاف و بی رنگ می باشد. هم چنین که این محصول نیز سبز رنگ است که با بقیه نقاط متفاوت بوده و بسیار به چشم می اید. این محصول را علاوه بر این که می توان به عنوان وان استفاده کرد ، می توان به عنوان استخر توپ هم استفاده کرده و لحظات شادی را برای کودک خود خلق کنید. این محصول دارای دریچه تخلیه اب نیز می باشد که جزو مزایای ان به حساب می اید.

استخر بادی بست وی مدل 51029


راه اندازی و مراقبت از استخر بادی

راه اندازی این محصول به سادگی و در مدت زمان کوتاهی انجام می پذیرد. در ابتدا کافی است شما این وان را از بسته بندی خود خارج کرده و ان را روی یک سطح صاف قرار دهید. سپس با استفاده از یک پمپ باد شخصی یا وسیله ای که بتواند تولید باد کرده و ان را با فشار خارج کند اقدام به باد کردن این محصول از طریق دریچه های باد تعبیه شده بر روی این محصول کنید. پس از باد کردن نیز تنها کافی است این دریچه ها را ببندید تا باد از ان ها خارج نشود. برای جمع اوری این محصول نیز تنها کافی است دریچه های باد را باز کرده و با مقداری فشار باد را به طور کامل از داخل این محصول خارج کنید. برای نگهداری از این محصول هم رعایت چند نکته بسبار مهم است. اولین نکته این است که اشیا نوک تیز را از کنار این محصول دور کنید. نکته دوم این است که از جامپینگ و پریدن ها متوالی بر روی این محصول جدا خود داری کنید چون این کار در بلند مدت باعث اسیب های جدی و افت کیفیت این محصول می شود. با رعایت این نکات می توانید از این استخر بادی تا سالیان سال با کیفیت عالی استفاده نمایید.

استخر بادی بست وی مدل 51029

طول عمر بالای استخر بادی

یکی از نکات مهم دیگری که باید به ان توجه کرد در هنگام خرید جنس یک محصول است. جنس یک محصول بادی بسیار مهم است زیرا نباید به راحتی اسیب ببیند. رویه این محصول ساخته شده از جنس PVC شفاف رنگی می باشد. هم چنین بخش های کناری این محصول نیز از جنس PVC شفاف طرح دار هستند. یکی دیگر از مهم ترین بخش هایی که می توان راجب ان صحبت کرد کف این محصول است که ساخته شده از جنس PVC دو لایه ساده می باشد. تمامی موارد اشاره شده به گونه ای ساخته شده اند که این وان را به یکی از مستحکم ترین و مقاوم ترین محصولات بادی در بازار تبدیل کنند. با در نظر گرفتن موارد یاد شده شما می توانید شما می توانید این استخر بادی را در تمامی فضاهای باز و سرپوشیده راه اندازی کرده و لذت ببرید. در نظر داشته باشید این جنس بدنه در اثر قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و تماس با دماهای مختلف آب ، همچنین راه اندازی و جمع اوری متعدد دچار افت کیفیت نخواهد شد.

انتخاب و خرید استخر بادی

استخر بادی بست وی مدل 51029 یک محصول زیبا ساخت شرکت بست وی بوده که مناسب برای کودکان بالای 3 سال است. این محصول را می توان به عنوان استخر توپ هم استفاده کرد. هم چنین این کالا دارای دریچه تخلیه اب نیز می باشد که یکی از مزایای ان است. اگر قصد خرید یک محصول با کیفیت را برای کودکان خود دارید پیشنهاد می کنیم محصول را از طریق همین صفحه و به صورت اینترنتی به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده تا محصول یاد شده را با ضمانت اصل بودن کالا ، گارانتی رسمی و مناسب ترین قیمت دریافت نمایید.

برند
BESTWAY
قطر
196 CM
ارتفاع
53 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.27 MM
وزن بسته بندی
4 KG
ظرفیت
700 L
مناسب برای
3 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...