استخر بادی بست وی مدل 54122

bestway 54122

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: BESTWAY
  • طول: 253 CM
  • عرض: 168 CM
  • ارتفاع: 102 CM
12%
3,744,000
3,300,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بست وی طرح بسکتبال دارای 2 عدد توپ و حلقه ی بازی.مناسب برای کودکان

محصولات مرتبط

استخر بادی بست وی طرح بسکتبال.همانگونه که از اسم محصول پیداست این استخر جهت ابتنی کردن و بازی بسکتبال در آب برای کودکان طراحی شده. استخر بادی طرح بسکتبال دارای 2 حلقه و 2 توپ بسکتبال بادی میباشد. بدنه استخر ساخته شده از جنس وینیل میباشد.قسمت بیرونی استخر به رنگ شفاف میباشد و قسمت داخلی آن به رنگ آبی.کف استخر سفید و ساده میباشد و دارای دریچه جهت تخلیه آب نیز هست. استخر بادی طرح بسکتبال دارای 2 دریچه باد مجزا از هم بوده و بطور جداگانه باید باد شوند.

ابعاد استخر بادی طرح بسکتبال به گونه ای تعبیه شده که مناسب برای استفاده 2 الی 3 کودک بالای 3 سال میباشد. با انتخاب این محصول میتوانید یک تفریح مهیج را برای فرزندان خود در فصل گرما فراهم سازید. استخر دارای برچسب تعمیرات بوده و در صورتیکه اسیب ببیند براحتی میتوانید از این برچسب استفاده نمایید و محصول را بصورت موقت و فوری تعمیر نمایید. از نکات قابل توجه اینست که حدالمقدور زیر استخر از یک زیر انداز و یا کف پوش مناسب استفاده نمایید تا از اسیب دیدگی های احتمالی پیشگیری نمایید. استخرهای بادی فاقد پمپ باد میباشند و برای باد کردن آنها حتما سعی شود از پمپ باد های موجود در سایت استفاده شود. حد باد زدن محصولات بادی به اندازه ای قابل اهمیت است که باد زدن بیش از حد استاندارد و یا کمتر از آن میتواند باعث خرابی و اسیب دیدگی محصول شود.


استخر بادی بست وی مدل 54122 از محصولات مقاوم و در عین حال جذاب بوده که بدون شک هر کودکی را در نگاه اول به خود مجذوب می کند. نوع طراحی و ساخت این محصول به شکل مستطیلی بوده و همچنین دارای رنگ های سفید و آبی است که در تولید و طراحی این استخر بادی از رنگ های سفید، قرمز و آبی استفاده شده تا ظاهری زیبا و چشم گیری به محصول بدهد. جنس این محصول از وینیل درجه یک و عالیست که در برابر نور خورشید و ضربات از مقاومت بالایی برخوردار است. همانطور که قابل مشاهده است، این استخر بادی دارای دو توپ بسکتبال بوده تا کودک شما در عین سرگرمی بازی بسکتبال در آب را نیز تجربه کند و نهایت لذت را از این محصول ببرد و همچنین بر روی این محصول دو عدد تور بسکتبال نیز نصب شده تا ظاهری زیبا و در عین حال واقعی به محصول ببخشد.

 این کالا دارای حجم و وزن کمی نیز بوده و زمانی که عاری از باد است مکان زیادی را اشغال نخواهد کرد و به همین علت می توانید این محصول را در سفر نیز با خود به همراه داشته باشید. لازم به ذکر است شما به همراه این استخر بادی یک برچسب تعمیرات نیز دریافت خواهید کرد که در زمان بروز مشکل و پارگی یا ساییدگی این محصول به راحتی و حداقل زمان آن را تعمیر کنید. شما می توانید با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی( قابل خرید از فروشگاه اینتکس) این محصول را در کمتر از چند دقیقه راه اندازی کنید و همچنین برای استفاده از این محصول ابتدا آن را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی پهن کنید و با استفاده از پمپ باد استاندارد و دریچه محصول را برای استفاده کودکتان آماده کنید. برای خرید این استخر بادی به سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس مراجعه کنید.

استخر بادی بست وی مدل 54122 یکی دیگر از جذاب ترین انواع استخر بادی تولید شده توسط برند بست وی بوده که با بدنه مقاوم و باکیفیت و قیمتی مقرون به صرفه طراحی شده و به فروش می رسد. این استخر بادی برای استفاده در سنین بالاتر از 3 سال استاندارد بوده و به راحتی می تواند یک اوقات فراغت شاد و مهیج را برای کودکان در روز های گرم سال فراهم آورد. از سوی دیگر طول عمر بالای بدنه این استخر بادی در کنار قیمت مناسبی که داشته موجب شده تا مصرف کنندگان به راحتی بتوانند این محصول را برای خرید در نظر بگیرند. در ادامه این مطلب می توانید با مطالعه نقد و بررسی این محصول با یک استخر بادی منحصر به فرد آشنا شده و برای انتخاب و خرید اقدام نمایید.

استخر بادی بست وی مدل 54122

طراحی ظاهری استخر بادی

طراحی ظاهری این استخر را به جرات می توان در سطح اول تمامی استخر های کودک دانست . به همین خاطر این محصول دارای محبوبیت بسیار بالایی در میان کودکان است . محفظه آب این استخر کودک به صورت مستطیل شکل می باشد که در دو طرف آن ، حلقه های بسکتبال وجود دارد و علاوه بر آب تنی می توانید درون آن بسکتبال آبی بازی کنید و در واقع به خوبی می تواند کودک را سرگرم نماید . دیواره های این استخر بادی کودک به صورت شفاف می باشد و حلقه های بسکتبال به رنگ سفید است که جلوه ویژه ای را به این محصول داده است . شیان ذکر است که در صورت درخواست شما عزیزان برای شما یک عدد برچسب تعمییرات نیز ارسال می شود که در صورت بروز مشکل توسط آن به راحتی می توانید اقدام به تعمییر استخر نمایید . همچنین باید بدانید که استفاده از برچسب تعمییرات نیازمند آموزش خاصی نمی باشد و برای رفع آسیب به راحتی می توانید اقدام نمایید .

استخر بادی بست وی مدل 54122

طول عمر بالای استخر بادی

یکی دیگر از پارامتر های مهم در زمان انتخاب و خرید استخر بادی مربوط به طول عمر آن بوده که این بخش وابسته به جنس بدنه محصول می باشد. استخر بادی بست وی مدل 54122 یک محصول با ساختار و ابعاد نسبتا بزرگ بوده به طوری که در روز های گرم سال افراد تمایل دارند تا این محصول را در فضای باز و در محیط هایی نظیر حیاط و باغ برای تفریح فرزند خود راه اندازی کنند. برای تولید محصولی که این خواسته مصرف کنندگان را براورده کرده شرکت بست وی بدنه اصلی استخر بادی بست وی مدل 54122 را از باکیفیت ترین نوع پی وی سی وینیل تولید کرده است. بخش کف این استخر بادی نیز از نوع پی وی سی وینیل دولایه تولید شده تا استحکام این محصول در این بخش بالاتر رود. زیرا کف استخر بادی به طور مستقیم با سطح زمین در تماس بوده و تمامی وزن و فشار وارده به محصول را تحمل خواهد کرد. این نوع جنس بدنه موجب شده تا محصول برای استفاده در تمامی شرایط آب و هوایی با دماهای مختلف آب استاندارد به شمار رفته و در اثر راه اندازی و جمع اوری متعدد دچار افت کیفیت نشود.

استخر بادی بست وی مدل 54122

ابعاد بدنه و ظرفیت آب استخر بادی

ابعاد استخر بادی بست وی مدل 54122 به مشخصات ( طول : 251 سانتی متر ، عرض : 168 سانتی متر و ارتفاع : 102 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده بیش از یک کودک فراهم می آورد . لازم به ذکر است که ابعاد این محصول در حالت بسته بندی کوچک می باشد و از همین رو به راحتی قابل جا به جایی است . با توجه به این نکات این استخر بادی می تواند بهترین گزینه برای به همراه داشتن در مسافرت ها باشد . وزن این استخر بادی کودک بالغ بر 5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد . همچنین ظرفیت آب این محصول 636 لیتر می باشد که برای پر کردن از شیلنگ آب و برای خالی کردن استخر از آب می توانید از محفظه خروج آبی که بر روی بدنه آن تعبیه شده است استفاده نمایید .

انتخاب و خرید استخر بادی

استخر بادی بست وی مدل 54122 یک محصول استاندارد و باکیفیت بوده که برای راه اندازی تنها نیاز به پمپ باد مخصوص لوازم بادی داشته و شما می توانید در محیط منزل و یا در زمان سفر برای استفاده فرزند خود این استخر بادی را در نظر بگیرید. برای خرید این استخر بادی می توانید به صورت اینترنتی اقدام کرده و وب سایت سعید اینتکس امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین را برای شما فراهم اورده است. از سوی دیگر از قصد خرید به صورت حضوری را نیز دارید با استفاده از نشانی های در شده داخل وب سایت می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده تا محصول را با گارانتی رسمی سعید اینتکس دریافت نمایید.

برند
BESTWAY
طول
253 CM
عرض
168 CM
ارتفاع
102 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.27 MM
وزن بسته بندی
4.350 KG
ظرفیت
636 L
مناسب برای
3 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
آرش ادهمی

عالی ولی با کیفیت

211 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...