استخر بادی دریایی بست وی

Bestway 51124

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: Bestway
  • طول: 112 CM
  • عرض: -
  • ارتفاع: 20 CM
15%
550,000
470,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی دریایی بست وی نوعی از استخر های پر فروش و پر طرفدار است که برای استفاده کودکان در مدت زمان طولانی طراحی و تولید شده است. ساختار این استخر بادی منحصر به فرد است به طوری که می تواند کودکان را به همراه دوستان خود در داخل خود جای دهد. از این رو محصولی بزرگ و جادار می باشد و می توان آن را در محیطی بزرگ راه اندازی کرد. باد کردن بدنه محصول به وسیله پمپ باد انجام می گیرد که با توجه به داشتن دیواره لایه ای و وجود دریچه های هوای مجزا راه اندازی به مراتب آسان تر و راحت تر از سایر محصولات بادی می شود. این محصول دارای یک عدد توپ و حلقه هم می باشد که از مزیت های این استخر بادی به شمار می رود.

استخر بادی دریایی بست وی

استخر بادی دارای دیواره های طرح دار است و طرح رویه آن از موجودات دریایی می باشد. به همین خاطر نام استخر بادی دریایی بست وی بر روی این محصول گذاشته شده است و می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد. استخر بادی مد نظر مقاومت بالایی دارد و در زمان استفاده سازگاری بالایی از خود نشان می دهد. به همین خاطر است که می توان در مدت زمان طولانی و در عمر زیاد از داشتن آن بهره مند شد و به لذت داشتن یک تفریح آبی منحصر به فرد دست پیدا کرد. استخر بادی سبک و قابل حمل است و می تواند در کنار افراد به مسافرت و گردش هدایت شود. به منظور خرید آسان این محصول می توان به سایت فروشگاه اینتکس مراجعه کرد و استخر بادی را با قیمت مناسب سفارش داد.

برند
Bestway
طول
112 CM
عرض
-
ارتفاع
20 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
-
وزن بسته بندی
0.9 KG
ظرفیت
137 L
مناسب برای
2 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...