استخر بادی عمیق اینتکس مدل 56495

intex 56495

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 185 CM
  • عرض: 180 CM
  • ارتفاع: 53 CM
10%
2,750,000
2,490,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی ستاره ای چند لایه محصولی شیک و کودک پسند با رنگ آمیزی بسیار شاد که بیشتر از رنگ آبی در آن به کار رفته برای استفاده تمامی سنین ساخته شده است. طراحی این کالا می تواند نظر هر شخصی را نسبت به خودش جلب کند و موجبات سرگرمی آنان را برای ساعت های طولانی فراهم می کند. این محصول توسط شرکت اینتکس ساخته شده و به تازگی وارد بازار رقابت با نمونه های جدید از برند های دیگر شده و توانسته به راحتی از آن ها پیشی بگیرد. جنس رویه ی این استخر از  PVC چند لایه با روکش طرح چرم بوده که این پی وی سی به کار رفته در ساخت محصول بسیار مقاومت بالایی داشته و روکشی طرح چرمی و درجه یک دارد که مقاومت آن را دو چندان می کند.

این کالا در برابر دمای بالا آب و شرایط جوی مختلف عملکرد بسیار خوبی از خودش به جای میگذارد و لازم به ذکر است این استخر به دلیل داشتن حجم و ابعاد مناسب می تواند تا چند کودک را در درون خود جای دهد و همچنین این محصول قابل استفاده به عنوان استخر توپ نیز خواهد بود، پس از این استخر می توان هم به عنوان استخر آبی در فصول گرم سال و همچنین در فصول پاییز و زمستان در منزل استفاده کرد. این استخر بادی تفریحی سالم و بسیار مناسب برای فرزندان شما می باشد تا از بازی های اینترنتی و فضاهای مجازی دور باشند و آشنایی آنان را با تفریحات آبی لذت بخش تر می نماید استخر بادی اینتکس بهترین هدیه برای فرزندان شما می باشد. برای خرید این محصول و یا محصول های دیگر از شرکت اینتکس ، تنها کافیست با برقراری تماس با یکی از شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید و محصول مورد نظرتان را خریداری کنید. تمامی محصولات در این سایت با ضمانت اصالت کالا و نازل ترین قیمت به فروش میرسند.


استخر بادی ستاره ای چند لایه یکی از استخرهای جدید و دوست داشتنی بوده که تاکنون توانسته مشتریان بسیاری را به سوی خود جلب کند. این کالا با دارا بودن طراحی جدید در سال جدید و با سادگی به شکیل تر کردن استخر های خود به تولید محصولاتی دوست داشتنی پرداخته است که می تواند برای استفاده در منزل و یا فضای خارجی کاملا مناسب باشد. شرکت سازنده این استخر بادی، کمپانی بزرگ اینتکس می باشد که توانسته این استخر را با استفاده از بهترین مواد و ابزار و با به کارگیری طراحان حرفه ای و با تجربه استخر های بادی با کیفیت و با دوام را تولید کند. علاوه بر این ها کف این استخر هم به صورت بادی و شیار دار بوده و ساخته شده از رنگ یک دست سفید می باشد که در حین استفاده از آن نرمی و لطافت خاصی داشته است.

استخر بادی ستاره ای چند لایه

یکی از نمونه استخر های بادی با دوام و با کیفیت شرکت اینتکس، استخر بادی طرح ستاره چند لایه فوق می باشد که دارای ساختاری ستاره ای شکل بوده و همچنین شرکت اینتکس این استخر را با ساختار چهار لایه ایجاد کرده که موجب شده تا با افزایش ارتفاع استخر بادی، کیفیت در دیواره ها نیز به شدت افزایش یابد. لازم به ذکر است شما می توانید برای باد شدن هرچه سریع تر این استخر بادی از پمپ های باد استفاده نمایید (قابل خرید بصورت جداگانه از فروشگاه سعید اینتکس) و در کمترین زمان ممکن این کالا را راه اندازی نمایید. این محصول مناسب برای استفاده چند کودک به صورت همزمان بوده و به دلیل داشتن طراحی و رنگبندی جذاب، مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. این محصول بی نظیر را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نموده و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

ظاهر زیبا و جذاب استخر

استخر بادی ستاره ای چند لایه محصولی است که قطعا از نظر ظاهر آن را می توان در دسته محبوب ترین محصولات جای داد. ساختار این استخر بادی همان طور که در تصویر مشخص است به صورت یک ستاره می باشد که به صورت پنج ضلعی طراحی و عرضه شده و همین مورد نیز از خصوصیات خوب این استخر بادی به شمار می رود. در واقع عمدتا استخرهای موجود در بازار ظاهرهای ساده ای دارند و به صورت گرد و یا مستطیلی طراحی و عرضه شده اند اما این بار این محصول از نظر ظاهر یک تنوع اساسی را عرضه کرده است که خیلی از افراد به همین دلیل دست به خرید و ثبت سفارش این استخر می زنند. هم چنین در کنار ساختار و ظاهر زیبای این محصول ، باید به رنگ بندی این استخر هم اشاره کنیم.

از نظر رنگ بندی شما می توانید مشاهده کنید که شرکت اینتکس این استخر را در دو رنگ مختلف نارنجی و آبی ارائه داده است که می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از این دو رنگ را برای خرید انتخاب کنید. هم چنین بدنه اصلی این استخر ساختار شفافی دارد که در کنار رنگ اصلی بدنه این محصول باعث شده تا زیبایی این استخر دو چندان شود. علاوه بر این ها بدنه اصلی این محصول نیز ساختاری سه لایه دارد و این سه لایه بودن محصول نیز باعث شده تا ارتفاع این کالا نیز بیشتر شود.

استخر بادی ستاره ای چند لایه

بدنه مقاوم و با کیفیت

از نظر جنس و کیفیت نیز باید اشاره کنیم که این استخر ساختاری سه لایه و مقاوم دارد که این مسئله سبب شده تا شما با یک محصول بادوام و زیبا سر و کار داشته باشید. در واقع از نظر جنس و کیفیت باید اشاره کنیم که ساختار این محصول از جنس PVC طرح چرم ساخته شده است که این نوع جنس در اکثر استخرهای بادی نیز به کار برده شده و به عبارتی دیگر آزمایش خود را پس داده است. هم چنین بخش کف این استخر هم که یکی دیگر از بخش های مهم این محصول به شمار می رود ، از نوع PVC بادی طراحی شده که این نکته نیز باعث شده تا کودکان هم بتوانند با خیالی راحت به دلیل بادی بودن این بخش از آن استفاده کرده و لذت ببرند. تمامی این موارد در کنار ضخامت بدنه بالای این استخر نیز نشان از عالی بودن این محصول دارد.

استخر بادی ستاره ای چند لایه

شیوه صحیح استفاده از محصول

بحث در خصوص نوع استفاده صحیح از این محصول مسئله مهمی است که باید حتما به آن توجه کنید. در واقع اگر می خواهید که محصولی ایده آل را سالیان سال در اختیار داشته باشید ، باید به درستی از ان استفاده نمایید. در همین خصوص نیز باید در رابطه با این استخر به این نکته اشاره کنیم که تمام بخش های این محصول بادی می باشد و این امر باعث شده تا شما مراقبت بیشتری از این کالا انجام دهید. در واقع باید به این مسئله توجه داشته باشید که از وارد کردن هر گونه فشار به بخش های مختلف این محصول جلوگیری کنید. هم چنین اشیا و اجسام نوک تیز را هم باید از کنار این استخر به صورت کامل دور کنید تا دچار آسیب نشود. در کنار این موارد نیز عدم راه اندازی این محصول بر روی یک سطح شیب دار نیز از دیگر مواردی است که باید رعایت کنید.

استخر بادی ستاره ای چند لایه

خرید و ثبت سفارش

در این مطلب سعی کردیم تا در خصوص این استخر و ویژگی های ان به صورت کامل با شما صحبت کنیم. حال شما آگاهی کامل در خصوص این استخر بادی را در اختیار دارید. با توجه به این موارد پیشنهاد می کنیم که هم اکنون اگر قصد خرید این محصول را دارید ، با قیمت عالی و ارزانی که فروشگاه سعید اینتکس ، نمایندگی محصولات بادی در کرج عرضه کرده است آن را تهیه کرده و در سراسر کشور در اسرع وقت این محصول زیبا را در اختیار داشته باشید.

برند
INTEX
طول
185 CM
عرض
180 CM
ارتفاع
53 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.33 MM
وزن بسته بندی
4 KG
ظرفیت
460 L
مناسب برای
3 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف باد شونده
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...