استخر بادی سرسره دار طرح اژدها

intex 57163

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 196 CM
  • عرض: 170 CM
  • ارتفاع: 107 CM
19%
2,246,000
1,826,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی سرسره دار طرح اژدها از سری محصولات مهیجی است که قطعا می تواند باعث شود که کودک شما ساعت های بسیار زیادی به تفریح و بازی با این وسیله مشغول باشد. خصوصیات فوق العاده ای که این محصول داراست باعث شده تا یک کالای کامل و در عین حال لوکس را مشاهده کنید که تمام نیاز های کودک شما را می تواند به بهترین شکل ممکن پاسخگو باشد. در همین رابطه قصد داریم تا در این مطلب ویژگی های فوق العاده این محصول را به بهترین شکل ممکن برای شما شرح دهیم.

استخر بادی سرسره دار طرح اژدها

در ابتدا باید اشاره کنیم که ساختار بدنه اصلی این محصول به گونه ای طراحی شده است که کودک حس فوق العاده ای را می تواند درون این محصول تجربه کند زیرا وسایل بازی گوناگونی را این کالا به صورت یکجا در اختیار شما قرار خواهد داد. طراحی شبیه به اژدهای این محصول نیز یکی دیگر از جذابیت های مهم این استخر به شمار می رود که برای کودکان نیز هیجان انگیز خواهد بود. شما می توانید مشاهده کنید که این محصول دارای یک عدد سرسره بادی نیز می باشد که وجود این سرسره باعث شده تا تفریح کودکان شما هیجان انگیز تر شود. این محصول دارای یک سری اسباب بازی بادی هم می باشد که هر یک از این موارد متصل به بدنه خواهند بود.

استخر بادی سرسره دار طرح اژدها

در کنار این موارد وجود آبپاش بادی در کنار این کالا نیز یکی دیگر از خصوصیات مهم این استخر بادی به شمار می رود. هم چنین باید اشاره کنیم که برای راه اندازی این محصول شما نیاز خواهید داشت که یک عدد پمپ باد برقی و یا دستی را خریداری کرده تا به وسیله آن و از طریق دریچه های باد موجود بر روی این محصول به ساده ترین شکل ممکن اقدام به راه اندازی و باد کردن این محصول کنید که این مورد هم از مزایای خوب این استخر بادی به شمار می رود. با توجه به این موارد هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این محصول از فروشگاه سعید اینتکس برای شما فراهم خواهد بود.

شیوه طراحی و ساخت محصول

اولین خصوصیت خوبی که این استخر داراست بحث شیوه طراحی و ساختار این محصول است که به بهترین شکل ممکن به وجود امده و همین امر نیز باعث شده تا بتوانید با خیالی راحت و آسوده دست به انتخاب این کالا بزنید. در همین رابطه باید اشاره کنیم که طراحی استخر بادی سرسره دار طرح اژدها با بهره گیری از طرح اژدها شکل گرفته و همین ویژگی باعث شده تا شما بتوانید یک محصول بسیار زیبا را در اختیار داشته باشید. بهره مندی از رنگ های شاد و جذاب نظیر قرمز ، نارنجی ، بنفش ، زرد و سبز در طراحی این محصول باعث شده تا کودک با روحیه فراوان این محصول را در اختیار داشته باشد. هم چنین وجود طراحی گرد کف این استخر نیز باعث شده تا کودک بتواند فضای ایده آلی را برای بازی در اختیار داشته باشد. در بخش های بعدی به امکانات این محصول اشاره خواهیم کرد.

استخر بادی سرسره دار طرح اژدها

امکانات استخر بادی

در ارتباط با امکانات این استخر نیز باید اشاره داشته باشیم که شما می توانید یک عدد سرسره بادی را درون این استخر مشاهده نمایید. هم چنین در بخش جلویی این محصول نیز یک عدد اسباب بازی بادی نیز وجود دارد که کودک می تواند به بهترین شکل ممکن حلقه را درون این بخش از استخر قرار دهد. هم چنین باید اشاره کنیم که بخش کناری این استخر نیز دارای یک عدد آبپاش بادی می باشد که وجود این آبپاش باعث مهیج تر شدن بازی کودکان شده است. تمامی این امکانات در کنار ظاهر فوق العاده زیبای این محصول باعث شده تا با اطمینان خاطر بتوانید دست به خرید و ثبت سفارش این محصول بزنید.

راه اندازی استخر

راه اندازی این استخر با توجه به ابعاد و امکاناتی که دارد قطعا طول خواهد کشید و شما باید سعی کنید تا زمان کافی برای راه اندازی صحیح این استخر را در نظر بگیرید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول را شما باید در ابتدا از داخل باکس خود خارج کنید. پس از این کار نیز شما باید سعی کنید تا یک عدد پمپ باد به صورت مجزا تهیه کنید تا به راحتی بتوانید دست به راه اندازی این محصول بزنید. اگر قصد دارید تا سریع تر این محصول راه اندازی شود بهتر است که یک پمپ باد برقی تهیه نمایید. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که در هنگام باد کردن این محصول نیز شما باید سعی کنید تا بیش از اندازه باد داخل این محصول نکنید تا در معرض آسیب قرار بگیرد. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که شما باید به صورت تک تک تمام اجزای این محصول را به اندازه کافی باد کرده و سپس محصول را در اختیار فرزند خود قرار دهید.

استخر بادی سرسره دار طرح اژدها

شیوه خرید و ثبت سفارش

با در نظر گرفتن امکانات این استخر و همین طور جنس و کیفیت فوق العاده این محصول ، شما می توانید این استخر زیبا و با کیفیت را هم اکنون با قیمت عالی از سایت فروشگاه سعید اینتکس تهیه کرده و در اختیار داشته باشید. این محصول همراه با کارت گارانتی معتبر سعید اینتکس عرضه شده است که خیال مشتریان از این نظر راحت خواهد بود.

برند
INTEX
طول
196 CM
عرض
170 CM
ارتفاع
107 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 MM
وزن بسته بندی
-
ظرفیت
234 L
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف باد شونده
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...