استخر بادی طرح بستنی بست وی

Bestway 51144

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: Bestway
  • طول: 160 CM
  • عرض: 160 CM
  • ارتفاع: 38 CM
21%
1,190,000
944,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی طرح بستنی بست وی ترکیبی از بهترین مواد اولیه است که دارای سازگاری و طول عمر می باشد. ساختار این محصول با استحکام بسیار زیاد طراحی شده است که به این صورت در محیط های مختلف به راحتی استفاده می شود. استخر بادی مد نظر با پوست کودکان سازگاری دارد و از مواد غیر سمی ساخته شده است. به همین خاطر است که کودکان مدت زمان طولانی در این محصول مشغول بازی و سرگرمی می شوند و می توانند اوقات خوشی را سپری کنند. با این وجود است که استخر بادی را می توان با خود در مسافرت و گردش به همراه داشت و از داشتن آن لذت برد. محصول در طرح جذاب و زیبا ساخته شده است که می توان با خیالی آسوده آن را مورد استفاده کودکان قرار داد چرا که محصول جذابیت زیادی برای این رده سنی دارد و می تواند بهترین گزینه برای افراد باشد.

استخر بادی طرح بستنی بست وی

استخر بادی مد نظر وزن کمی دارد که در نتیجه به راحتی می توان آن را در مکان های مختلف به همراه داشت و از داشتن آن بهره مند شد. محصول به صورت تاشو در می آید و می تواند حجم کمی داشته باشد. در نتیجه در بسته بندی مربوط به محصول قرار می گیرد و به راحتی در کنار سایر وسایل مورد نیاز برای سفر قرار می گیرد. چنانچه علاقه مند به داشتن استخر بادی مد نظر می باشید می توانید محصول را از طریق سایت فروشگاه سعید اینتکس خریداری کنید.

برند
Bestway
طول
160 CM
عرض
160 CM
ارتفاع
38 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.33 MM
وزن بسته بندی
2.0 KG
ظرفیت
390 L
مناسب برای
2 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...