استخر بادی طرح توت فرنگی بست وی

Bestway 51145

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: Bestway
  • طول: 160 CM
  • عرض: 160 CM
  • ارتفاع: 38 CM
21%
1,190,000
944,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی طرح توت فرنگی بست وی ترکیبی از بهترین رنگ ها می باشد که طراحی شادی را ایجاد کرده است. رنگبندی که محصول را مشابه با توت فرنگی کرده است باعث می شود محبوبیت زیادی در بین کودکان پیدا کند و بهترین موقعیت را برای استفاده کودکان ایجاد سازد. با این وجود است که استخر بادی مد نظر به صورت پر فروش تبدیل شده است که می توان نسبت به خرید آن اقدام نمود. استخر بادی طرح توت فرنگی بست وی محصولی اصل و اورجینال است که با سازگاری زیاد در محیط قرار می گیرد و مورد استفاده قرار می گیرد. دیواره های تشکیل دهنده محصول به صورت لایه ای است که مقاومت زیادی را ایجاد می کند و می تواند استحکام بدنه را شامل شود.

استخر بادی طرح توت فرنگی بست وی

چنین دیواره ای در واقع ساختاری طبی دارد که افراد می توانند به آن تکیه داده و آرامش خود را حفظ کنند. رنگ دیواره ها ثابت و بدون تغییر است و در گذر زمان تغییر نخواهد کرد. در زمان استفاده از محصول در معرض تابش خورشید بدنه دچار آفتاب سوختگی نیز نخواهد شد و در نتیجه می توان نسبت به استفاده مداوم از آن اقدام کرد. این استخر بادی محصولی بزرگ و جادار است که برای استفاده در فصول گرم سال ساخته شده است همچنین می توان در منزل نیز از آن به عنوان یک استخر توپ استفاده نمود. جهت خرید محصول به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید و محصول را با قیمت مناسب سفارش دهید.

برند
Bestway
طول
160 CM
عرض
160 CM
ارتفاع
38 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.33 MM
وزن بسته بندی
2.0 KG
ظرفیت
390 L
مناسب برای
2 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...