استخر بادی طرح دار بزرگ بست وی bestway 54121

Bestway 54121

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: Bestway
  • طول: 305 CM
  • عرض: 183 CM
  • ارتفاع: 56 CM
1,450,000
2,300,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی طرح دار بزرگ بست وی bestway 54121 ظاهری زیبا و خاص دارد و از ابعادی تشکیل شده است که برای ایجاد محیطی بزرگ و تفریحی برای افراد مورد استفاده قرار می گیرد. این استخر بادی امکان داشتن تفریحات آبی به صورت دست جمعی برای کودکان را مهیا می سازد و سعی دارد که ایمنی آن ها را نیز مهیا نماید. در نتیجه بدنه ای منحصر به فرد دارد و از ترکیب رنگ به خصوص برخوردار است. استخر بادی کودک دیواره های محکمی دارد و از ارتفاع مناسب با توجه به جثه کودکان بهره مند می باشد. به طوری که در داخل آن احساس امنیت و آرامش برقرار است و در نتیجه بیش ترین میزان کاربرد و موقعیت مناسب را فراهم می سازد. طول این محصول بزرگ است و فضای بزرگی ایجاد می کند که به میزان سه متر است و عرض یک متر و هشتاد و سه سانت را شامل می شود. 

تشکیل این بدنه بزرگ سبب شده است که افراد به راحتی بتوانند کودکان را در داخل آن جای دهند و محیطی جا دار و بزرگ را برای تفریحات آن ها ایجاد سازند. طراحی بدنه جذاب و رنگارنگ بوده است که با توجه به کیفیت بالا و مرغوب می توان این طراحی را ثابت و بدون تغییر در نظر داشت. دیواره بادی و لایه ای است که ضخامت زیادی دارد به طوری که استحکام بدنه ناشی از آن است و می توان در داخل محصول بهترین اوقات را سپری کرد. کف محصول از جنس پی وی سی برزنتی و چند لایه می باشد تا با قرار گیری بر روی سطوح مختلف و یا پر شدن از آب و قرار گیری کودکان به طور دست جمعی در داخل آن بدنه دچار آسیب نشود و بتوان از وجود آن در طی سال های زیاد بهره مند شد. چنانچه تمایل به خرید استخر بادی طرح دار بزرگ بست وی bestway 54121 را دارید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

برند
Bestway
طول
305 CM
عرض
183 CM
ارتفاع
56 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.33 MM
وزن بسته بندی
8 KG
ظرفیت
1161 L
مناسب برای
6 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...