استخر بادی طرح دونات آبی رنگ

210135

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: -
  • طول: 210 CM
  • عرض: 135 CM
  • ارتفاع: 55 CM
13%
2,750,000
2,400,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی طرح دونات آبی رنگ یکی از استخر های بادی تولید شده بزرگ برای تفریحات آبی کودکان بوده که به تازگی تولید و عرضه شده است. این استخر بادی در واقع یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در فضای باز و بسته می باشد که برای تمامی سنین به منظور تفریحات آبی و آفتاب گرفتن در داخل آب جزوء بهترین گزینه ها خواهد بود. طراحی و ساختار بدنه اصلی به صورت مستطیلی بوده و از دیواره سه لایه با دریچه باد های مجزا برخوردار است. پس بنابراین هنگام باد زدن می بایست از هر سه دریچه آن استفاده کنید. لازم به ذکر است در قسمت کف این استخر بادی با عمق زیاد یک دریچه تخلیه آب نیز تعبیه شده تا به راحتی آب درون این محصول را تخلیه کنید. جنس بدنه اصلی از PVC وینیل بوده که در برابر دما و فشار آب و همچنین نور مستقیم آفتاب بسیار مقاوم است و به همین دلیل با خیالی راحت امکان استفاده در فضای باز را خواهد داشت.

جنس بدنه ای که با وجود ضخامت عالی از انعطاف بالایی نیز بهره مند است تا به راحتی در حجم و اندازه های کوچکی قابل جمع شدن باشد از همین رو قابل حمل توسط انواع وسیله های نقلیه خواهد بود. برای راه اندازی این استخر نیاز به پمپ باد مخصوص محصولات بادیست که این پمپ باد را می توان به راحتی از فروشگاه اینتکس و پس از مشاوره گرفتن از همکاران ما تهیه کرد. استفاده از پمپ های باد برقی بهترین گزینه برای راه اندازی این استخر در کمترین زمان ممکن خواهد بود. برای خرید این محصول نیز کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول مورد نظر را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

طراحی و نحوه تولید محصول

در بخش نخست از بررسی تخصصی استخر بادی طرح دونات آبی رنگ قصد داریم تا با شما عزیزان در خصوص نحوه طراحی و تولید این استخر بادی صحبت کنیم. قطعا این مسئله بسیار مهم است که شما در خصوص بخش بدنه اصلی این محصول اطلاعاتی در اختیار داشته باشید تا با علم به این ویژگی ها بتوانید خرید خود را انجام دهید. به همین دلیل نیز باید اشاره داشته باشیم که از نظر آرگونومی ساخت ، این استخر ساختاری مستطیلی دارد که این امر باعث شده تا شما بتوانید به راحتی آن را در هر فضا و مکانی راه اندازی نمایید. البته در خصوص ابعاد این استخر در بخش های بعدی با شما صحبت خواهیم کرد اما ساختار مستطیلی این استخر نسبت به مدل های گرد این محصولات باعث می شود تا راه اندازی این استخرها راحت تر شود.

این محصول بر روی بدنه اصلی خود دارای یک سری طرح دونات می باشد که باعث شده تا جذابیت این محصول بیشتر شود. در واقع طرح دونات های مختلف بر روی بدنه این محصول باعث شده تا این کالا از سادگی خارج شود و جلوه ای فوق العاده را به دست آورد. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که بدنه اصلی این محصول نیز آبی رنگ است و ناحیه خارجی و داخلی این استخر نیز هم رنگ بوده است. هم چنین ناحیه بالایی این محصول نیز مقداری تیره تر است که باعث شده تا ساختار این استخر بیش از پیش منحصر به فرد شود. هم چنین لایه های موجود بر روی این استخر نیز به گونه ای شکل گرفته است که هم اندازه یکدیگر بوده و با کیفیت بسیار عالی تولید شده است.

استخر بادی طرح دونات آبی رنگ

ابعاد و اندازه های کالا

یکی دیگر از مسائل مهمی که باید در ارتباط با این محصول به آن اشاره کنیم بحث ابعاد و اندازه های این استخر است. شما باید به این نکته توجه داشته باشید که طول این استخر 210 سانتی متر بوده و عرض آن نیز 135 سانتی متر می باشد. این ابعاد باعث شده تا کودک شما یک فضای ایده آل و بزرگ را در اختیار داشته باشد و با خیالی راحت بتوانید از این محصول استفاده کنید. ارتفاع این استخر نیز 55 سانتی متر می باشد که قطعا یک استخر ایده آل حتی برای سنین بزرگسال نیز به شمار می رود. آخرین مسئله در این بخش نیز بحث وزن این استخر است که تنها 3 کیلو گرم وزن داشته و به ساده ترین شکل ممکن می توانید آن را حمل و نقل کرده و از خصوصیات خوب این استخر استفاده نمایید.

استخر بادی طرح دونات آبی رنگ

نحوه استفاده درست از محصول

در ارتباط با نحوه صحیح استفاده از این محصولات باید اشاره داشته باشیم که این محصول ساختاری بادی دارد و همین امر باعث شده تا شما باید یک سری نکات را رعایت کنید تا محصول دور از آسیب های احتمالی باشد. در همین راستا باید اشاره کنیم که هر گونه جسم نوک تیز را باید از کنار این استخر دور کنید. این اجسام ممکن است در برخورد با استخر بدنه آن را سوراخ کرده و آسیب های جبران ناپذیری را به این محصول شما وارد کنند. نزدیک کردن اجسام داغ هم یکی دیگر از مواردی است که باید رعایت کنید تا به هیچ عنوان این وسایل داغ به بدنه اصلی این استخر نزدیک نشوند. هم چنین بهتر است که به فرزند خود هم بیاموزید تا از ضربه زدن به این محصول به طور جدی جلوگیری کند. با توجه به این ویژگی ها و با رعایت این موارد استفاده از این محصول برای شما همیشه ساده و آسان خواهد بود.

استخر بادی طرح دونات آبی رنگ

خرید و ثبت سفارش استخر بادی

در این مطلب سعی کردیم تا تمامی خصوصیات خوب این محصول زیبا را در اختیار شما قرار دهیم. در همین خصوص حال شما می توانید با آگاهی کامل دست به خرید و ثبت سفارش این استخر زیبا از طریق سایت فروشگاه سعید اینتکس بزنید. هم چنین این کالا همراه با یک عدد کارت گارانتی معتبر نیز به دست شما خواهد رسید که این مورد هم در اطمینان خاطر شما عزیزان بسیار اثرگذار خواهد بود.

برند
-
طول
210 CM
عرض
135 CM
ارتفاع
55 CM
جنس بدنه
وینیل
ضخامت جنس
0.31 MM
وزن بسته بندی
3 KG
ظرفیت
-
مناسب برای
3 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
کف باد شونده
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...