استخر بادی طرح ماهی با رنگ آبی

150110

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: -
  • طول: 150 CM
  • عرض: 110 CM
  • ارتفاع: 55 CM
19%
2,400,000
1,950,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی طرح ماهی با رنگ آبی یکی دیگر از تولیداتی است که به زیبایی هر چه تمام تر تولید شده و کودکان با دیدن آن قطعا روحیه بالایی را کسب خواهند کرد. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا به صورت سه لایه طراحی شده که این لایه ها بر روی هم قرار گرفته و ساختار کلی این محصول را تشکیل داده اند. همچنین طرح و نقش چندین ماهی و حیوانات دریایی دیگر هم با ابعاد گوناگون و در فواصل مختلف بر روی این محصول دیده می شود که همین ویزگی باعث هر چه زیباتر شدن این استخر گردیده است. در رابطه با راه اندازی این کالا نیز باید عنوان کرد که این استخر بادی به وسیله یک عدد پمپ باد و در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می شود که با خیال راحت می توانید این کار را انجام دهید و البته لازم به ذکر است شما باید پمپ باد مخصوص راه اندازی این استخر بادی را بصورت جداگانه از فروشگاه اینتکس خریداری کنید. همچنین از این محصول در داخل منازل، حیاط و یا هر محل دیگری می شود به سادگی استفاده کرد و لذت داشتن این کالا را تجربه نمود. این استخر دارای کف بادی نیز بوده که امنیت لازم را برای کودکان شما به ارمغان آورده و آن ها می توانند بدون احساس خستگی و اذیت ساعت ها درداخل این محصول به بازی و سرگرمی مشغول باشند. شما عزیزان می توانید از این محصول به عنوان استخر توپ نیز استفاده کنید و با توجه به ویژگی های این استخر بادی امکانی ایجاد شده تا درفضاهای باز و مسافرت یک نمونه ایده ال برای تفریح کودکان باشد کند و همچنین این استخر در سایز های مختلف ساخته شده تا شما عزیزان با توجه به نیاز خود این محصول را خریداری نمایید. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این استخر بادی را با قیمتی بسیار مناسب و ضمانت نامه معتبر خریداری کنید.

استخر بادی طرح ماهی با رنگ آبی ساختاری مستطیل شکل و عمق نسبتا زیاد به بازار عرضه شده است. این اسخر بادی بر خلاف نمونه های مشابه دیگر دارای ارتفاعی بلندی است. از این محصول برای مکان های متنوع می توانید استفاده کنید. این محصول علاوه بر استفاده به عنوان استخر آب می توان به عنوان استخر توپ نیز در هر مکان و جایگاهی مورد استفاده قرار گیرد. البته یکی دیگر از ویژگی هایی که این کالا داشته کاربرد های مختلف آن بوده که باعث می شود تا از این کالا در هر فضایی به منظور های مختلف استفاده کنیم. لازم به ذکر است این محصول با وجود ابعاد بزرگ خود از وزن و حجم کمی برخوردار بوده تا به راحتی امکان حمل و راه اندازی در هر مکانی را فراهم کند. این کالا دارای ویژگی های ساده اما کاربردی در خود بوده که در ادامه برای آشنایی دقیق تر با این ویژگی ها به توضیحات کامل آن خواهیم پرداخت. 

وجود دریچه آب مجزا 

طراحی و ساخت استخر بادی به صورت مستطیلی بوده که از ساختار بدنه سه لایه همانند دیگر محصولات شبیه بخود بهره مند می باشد. کیفیت ساخت این محصول به دلیل طراحی مناسب خود بسیار بالا می باشد تا اطمینان بالایی به مصرف کنندگان خود بدهد. همانطور که در تصویر قابل مشاهده است دیواره این استخر از سه قسمت مجزا برخوردار بوده که هر کدام به وسیله دریچه باد جداگانه ای باد و راه اندازی می شوند. قسمت کفی استخر نیز به شکل بادی و راحت ساخته شده تا کودکان شما در برابر آسیب های احتمالی در امان باشند. طراحی بدنه و رنگ بسیار زیبا و کودک پسندانه این محصول موجب شده تا بیشتر این کالا برای کودکان گزینه مناسب و ایده آلی باشد.

قابلیت استفاده از محصول در فضای باز

نکات بسیار مهمی در زمان خرید توجه مشتریان به کیفیت جنس بدنه محصول جلب می نماید، زیرا در صورت کیفیت بالای جنس بدنه که دیگر دغدغه ای بابت طول عمر آن نخواهند داشت. بدین ترتیب لازم به ذکر است بدنه این کالا ساخته شده از جنس PVC با رویه کاملا طرح چرم و درجه یک بوده که از مقاومت خوبی در برابر دمای مختلف آب برخوردار می باشد و همچنین این بدنه توانایی بالایی در برابر اشعه و گرمای نور آفتاب خواهد داشت به همین دلیل با خیالی آسوده می توان در فضای باز نیز از این استخر بادی استفاده نمود پس با استفاده از این جنس طول عمر استخر بادی افزایش یافته، به طوریکه می توان از آن ها به صورت طولانی مدت و در محیط های باز استفاده کرد، زیرا تابش مستقیم نور خورشید و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیر بر طول عمر محصول ندارد.

چگونگی راه اندازی محصول

شما برای راه اندازی این استخر بادی به تنها وسیله ای که نیاز دارید یک عدد پمپ باد بوده که برای خرید آن می توانید به سایت اینتکس مراجعه کرده و از انواع پمپ ها دیدن فرمایید و هر کدام از آن ها که مد نظرتان بود را خریداری نمایید. پس از تهیه پمپ مخصوص باید استخر را از بسته بندی خود خارج کرده و روی سطح کاملا صاف پهن کنید و سپس درب دریچه هوای استخر را باز کنید و سری پمپ را در آن قسمت بگذارید. حال تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که صبر کنید تا استخر به اندازه کافی باد شود. 

نحوه سفارش

استخر بادی طرح ماهی با رنگ آبی یکی از محصولات جدید و دوست داشتنی به شمار می رود که می تواند یک جایگزین بسیار مناسب برای بازی های کامپیوتری برای کودکان باشد و آن ها را وادار به تحرک و تفریح کند. در فصل تابستان می توان از این استخر بادی در حیاط منزل و یا پشت بام ها نیز استفاده کرد. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس به همراه ضمانت نامه معتبر خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

برند
-
طول
150 CM
عرض
110 CM
ارتفاع
55 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.34 MM
وزن بسته بندی
3 KG
ظرفیت
-
مناسب برای
3 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
کف باد شونده
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...