استخر بادی مربعی سایبان دار بست وی

bestway 52192

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: bestway
  • طول: 147 CM
  • عرض: 147 CM
  • ارتفاع: 122 CM
876,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی مربعی سایبان دار بست وی یکی دیگر از جدیدترین انواع استخر بادی تولید شده توسط برند بست وی برای رده سنی کودک بوده که با توجه به قیمت مناسب و کیفیت بدنه بالا توانسته نظر مثبت مصرف کنندگان را به خود جلب کند. این محصول از سری استخر های بادی تفریحی برای سنین کودکان و خردسالان بوده که ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم و بدنه طرح دار می باشد. این استخر یکی از استاندارد ترین استخر های بادی بوده که امکان استفاده به عنوان استخر توپ را فراهم خواهد کرد. سایبان همراه این کالا نیز قابلیت نصب و جدا شدن به صورت مجزا داشته و توسط چند دریچه باد مجزا توسط پمپ های باد مختلف قابل راه اندازی خواهد بود.

استخر بادی مربعی سایبان دار بست ویداشتن وزن و حجم کم از دیگر ویژگی های این کالا بوده که امکان استفاده در مسافرت ها را نیز به مصرف کنندگان خواهد داد. این استخر بادی کودک را از مرغوب ترین نوع وینیل طرح دار طراحی و تولید شده است. برای تولید کف محصول از بهترین نوع وینیل دولایه استفاده می کنند. زیرا این بخش وزن و فشار بالایی را تحمل کرده و همواره با سطح زمین در تماس خواهد بود. از این استخر بادی مقاوم با بدنه کاملا بادوام می توانید در تمامی فضاهای سرپوشیده و باز با اسودگی خاطر استفاده کنید. زیرا تابش مستقیم نور خورشید به بدنه استخر بادی کودک و تغییرات شرایط آب و هوایی موجب افت کیفیت بدنه محصول نخواهد شد. اگر شما نیز می خواهید استخر بادی مربعی سایبان دار بست وی را با مناسب ترین قیمت و کیفیت و گارانتی معتبر برای فرزند خود تهیه کنید تنها کافی بوده به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

استخر بادی مربعی سایبان دار بست وی محصولی کامل برای استفاده رده سنی کودک است که از ابعاد مناسب و منحصر به فرد تشکیل شده است. این استخر بادی در موقعیت های مختلف نصب و راه اندازی می شود و قادر به بهره مندی کودکان در هر موقعیتی می باشد. برای خرید این استخر بادی باید به مکان های معتبر مراجعه کرد تا کیفیت اصل را خریداری نمود و طول عمر بالا را نیز به دست آورد. استخر بادی مد نظر دارای سایبان جدا می باشد که در صورت تمایل می توان آن را به روی بدنه متصل کرد و یا آن را جداساخت. به همین خاطر است که هم در محیط های بسته و هم در فضای باز قادر به بهره برداری می باشد. استخر بادی مد نظر به دلیل داشتن ساختار مربع می تواند در فضایی کوچک مورد استفاده قرار گیرد و در واقع فضای کمی را اشغال نماید. با این وجود است که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است که می توان با خیالی اسوده ان را سفارش داد و از مزیت های آن بهره مند شد. محصول مورد نظر ترکیبی از رنگ های شاد و متنوع است که به نوبه خود در میزان تمایل کودکان به بازی در استخر بادی نقش دارد.

استخر بادی مربعی سایبان دار بست وی

مکان های استفاده از استخر بادی

همان طور که اشاره شد از این استخر بادی در فضای بسته و فضای باز استفاده می شود و در واقع موقعیت به وجود آمده توسط آن منحصر به فرد است. به طوری که افراد بر اساس شرایط و علاقه خود از داشتن آن لذت می برند. چرا که استخر بادی برای هر گونه استفاده سازگاری های لازم را دارد و می تواند به راحتی مورد استفاده آسان قرار گیرد. استخر بادی مد نظر دارای سایبانی است که به صورت جداگانه استفاده می شود. این سایبان می تواند در روز های گرم و آفتابی تابستان و در فضای باز افراد را در امان نگه دارد. به طوری که بر روی بدنه استخر بادی قرار می گیرد و متصل خواهد شد. در نتیجه می تواند از برخورد اشعه آفتاب به پوست کودکان جلوگیری نماید و برای آن ها بهترین موقعیت را ایجاد سازد. با وجود سایبان متحرک افراد می توانند در زمان نبود آفتاب به این صورت از محصول استفاده نمایند و از داشتن آن بهره مند شوند. استخر بادی به این صورت در فضا های بسته نیز مورد استفاده قرار می گیرد و بهترین موقعیت را ایجاد می نماید.

استفاده به عنوان استخر توپ

به دلیل قابلیت جداسازی سایبان استخر بادی افراد می توانند در صورت تمایل از محصول به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرده و از آن بهره مند شوند. این نوع کاربرد برای استخر بادی منحصر به فرد است و سبب شوق و اشتیاق کودکان می شود. کودکان در این فضا جنب و جوش بسیار زیادی دارند و می توانند انرژی خود را به بهترین شکل تخلیه نمایند. با وجود چنین شرایط استخر توپ در فضای باز و یا در منزل ایجاد می شود و موجب اشتیاق کودکان می گردد.

خرید استخر بادی مربعی سایبان دار بست وی

دارای دریچه باد متعدد

به منظور راحتی در زمان راه اندازی استخر بادی در طراحی بدنه دریچه های باد متعددی ایجاد شده است که می توان به این صورت راحت ترین حالت ممکن را برای راه اندازی محصول انجام داد. دریچه ها محل ارتباط با پمپ باد می باشند که در نتیجه باد کردن محصول را آسان می سازد. هریک از بخش های محصول به صورت مجزا راه اندازی می شود و دخالتی در دیگر بخش ها ندارد.

خرید استخر بادی

محصول مورد نظر دارای مزیت های گفته شده است که در صورت تمایل می توان آن را از نمایندگی اینتکس خریداری کرد.

برند
bestway
طول
147 CM
عرض
147 CM
ارتفاع
122 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.32 MM
وزن بسته بندی
-
ظرفیت
265 L
مناسب برای
1 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...