استخر بادی مستطیلی با طراحی کودکانه

11585

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: -
  • طول: 115 CM
  • عرض: 85 CM
  • ارتفاع: 35 CM
11%
950,000
850,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی مستطیلی با طراحی کودکانه یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات کمپانی اینتکس بوده که با طرح های جدید و زیبایی روی بدنه روانه بازار شده است. یکی از محبوب ترین استخرهای بادی که تا به امروز فروش خوبی در میان تمامی مشتریان داشته این مدل جدید از استخر بادی بوده که با ابعاد استاندارد و قیمت بسیار خوبی که داشته توانسته نظر بسیاری از افراد را به سوی خود جلب کند. این استخر بادی جنس بدنه ای داشته که می تواند وزن بالا را نیز به سادگی تحمل کند، این کالا از جنس وینیل درجه یک و عالی می باشد که دارای ضخامت قابل قبولی نیز در تمامی قسمت ها است.

 البته لازم به ذکر است که بخش های مختلف بدنه این کالا به صورت کاملا دقیق و محکم به یکدیگر متصل شده اند که منجر به افزایش طول عمر محصول، کارایی بالا و کیفیت عالی آن شده است. لازم به ذکر است مهمترین قسمت این استخر بادی قسمت کفی آن بوده چرا که قسمت کفی این استخر بادی از وینیل چند لایه بادی بوده زیرا این امر باعث شده تا کودکان دارای نشیمنگاهی نرم و راحت باشند و همچنین این دو لایه بودن نیز یک جور ایمنی به حساب می آید تا هنگامی که کودکان در داخل استخر زمین می خورند و بازی می کنند، به هیچ عنوان دچار آسیب دیدگی نشوند و از صدمه وارد شدن به آن ها نیز جلو گیری کند. این محصول می تواند یک هدیه بسیار مناسب برای کودکان در فصل تابستان به حساب بیاید که این باعث شده آن ها به تحرک وادار شوند و با ایمنی کامل درون این استخر مشغول به بازی و آب تنی شوند. شنا در این استخر بادی باعث شادابی و نشاط کودکان شما عزیزان می شود و شما می توانید این محصول را از نمایندگی اینتکس خریداری کنید و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

ظاهر بدنه و طراحی استخر

همان طور که در بخش توضیحات این محصول نیز اشاره داشتیم ، استخر بادی مستطیلی با طراحی کودکانه یک استخر فوق العاده زیبا و جذاب است که با در نظر گرفتن ظاهر فوق العاده و همین طور جنس و کیفیت خوبی که دارد باعث شده تا فروش بالایی را هم نصیب خود کند. در همین رابطه نیز باید اشاره داشته باشیم که این استخر از رنگ آبی آسمانی در بخش بیرونی و داخلی خود بهره می برد که این رنگ قطعا یک رنگ شاد و زیبا برای کودکان به شمار می رود. علاوه بر این ها لبه بالایی این محصول هم از طیف تیره تر رنگ آبی تشکیل شده است که این محصول را یک استخر کامل با رنگ آبی کرده است. در این میان بخش بیرونی این محصول و طرح های موجود بر روی آن است که سبب زیباتر شدن هر چه بیشتر این کالا شده است. در همین راستا باید اشاره داشته باشیم که شما می توانید طرح چندین اسباب بازی و در واقع شهر بازی را بر روی بدنه این استخر مشاهده کنید که قطعا در دیگر استخرها این طرح دیده نمی شود و یک طراحی جذاب و جدید به شمار می رود. از نظر ساختار هم این استخر بدنه ای دو لایه دارد و به شکل مستطیلی طراحی و عرضه شده که از این حیث مزیت بزرگی نسبت به دیگر استخرها می باشد.

استخر بادی مستطیلی با طراحی کودکانه

جنس و کیفیت استخر

در کنار بحث زیبایی و جذابیت این محصول که در خرید نیز بسیار اثرگذار است ، نکته مهم دیگری که باید به آن اشاره کنیم بحث جنس و کیفیت این استخر بادی است که قطعا می تواند در خرید و یا عدم خرید این کالا بسیار موثر باشد. در واقع شما باید با علم به جنس و کیفیت این استخر خرید خود را نهایی کنید. در همین رابطه و با توجه به این که این محصول از یک برند معتبر تولید نشده است ، اما با این حال کیفیت بسیار بالایی دارد که حتی می توان آن را از محصولات اینتکس و بست وی هم مقاوم تر و با کیفیت تر دانست. شما باید توجه داشته باشید که از بدنه ای با جنس PVC طرح چرم طراحی و عرضه شده است. هم چنین بخش های کناری این استخر نیز از PVC طرح دار و رنگی و همین طور کف این استخر هم از نوع PVC دو لایه بادی شکل گرفته است که این عامل در مقایسه با استخرهای ساده ، مهم ترین مزیت این استخر به شمار می رود.

استخر بادی مستطیلی با طراحی کودکانه

مراقبت صحیح از محصول

در بخش های قبلی سعی کردیم تا بحث ظاهری و کیفیت این استخر را به بهترین شکل ممکن به شما بازگو کنیم. حال در این بخش نیز باید اشاره داشته باشیم که به چه صورت از این محصول مراقبت کنید تا این کالا همیشه سالم و سلامت در اختیار شما باشد و بدون نگرانی از این حیث بتوانید استفاده از این محصول را سالیان سال انجام دهید. همان طور که می دانید این استخر ساختاری بادی دارد و این مسئله باعث شده تا مقداری حساسیت در خصوص آسیب دیدگی آن وجود داشته باشد. برای همین مورد نیز باید اشاره کنیم که بهتر است محصول را در یک سطح صاف و هموار راه اندازی کنید. هم چنین بیش از اندازه باد به این استخر وارد نکرده و سعی کنید تا تمامی وسایل و اجسام نوک تیز را هم از این محصول دور کنید. با رعایت این نکات ساده در کنار عدم ضربه زدن و نزدیک کردن وسایل داغ به این محصول ، شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی از این استخر بادی زیبا استفاده کرده و لذت ببرید.

استخر بادی مستطیلی با طراحی کودکانه

شیوه خرید و ثبت سفارش استخر

قطعا تا به این جای کار شما در خصوص ویژگی های فوق العاده این استخر بادی زیبا اطمینان حاصل کرده اید. با توجه به این موارد و با علم به فضایی که در اختیار دارید ، هم اکنون امکان خرید و سفارش این استخر بادی کودک زیبا برای شما فراهم می باشد. در این رابطه نیز فروشگاه سعید اینتکس ، نمایندگی محصولات بادی در کرج سعی کرده تا این کالا را با کمترین قیمت و همین طور همراه با کارت گارانتی معتبر به دست شما عزیزان برساند که قطعا این مسئله مزیت بزرگ این استخر بادی به شمار رفته و بدون نگرانی می توانید خرید این کالا را به ثبت برسانید. در اسرع وقت این محصول در سراسر کشور به دست شما عزیزان خواهد رسید.

برند
-
طول
115 CM
عرض
85 CM
ارتفاع
35 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
-
وزن بسته بندی
1 KG
ظرفیت
-
مناسب برای
3 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...