استخر بادی مستطیلی بزرگ اینتایم

intime yt310s

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: intime
  • طول: 196 CM
  • عرض: 143 CM
  • ارتفاع: 60 CM
7%
3,100,000
2,900,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی مستطیلی بزرگ اینتایم از بزرگترین استخر های بادی طراحی شده از نظر ارتفاع و همچنین نمونه ای از محصولات بسیار با کیفیت و زیبا کمپانی اینتایم بوده که تولید سال جدید است و از کیفیت بدنه خوبی برخوردار می باشد. این استخر بادی به دلیل کیفیت بدنه بسیار عالی و همینطور ابعاد مناسبی که داشته یکی از محصولات محبوب این شرکت در سراسر دنیا بوده و توانسته تا فروش فوق العاده ای را رقم بزند و به یکی از پر فروش ترین و پر طرفدارترین استخر بادی مستطیلی شکل در دنیا تبدیل شود. شایان ذکر است از ویژگی های بسیار خوب این کالا می توان به حجم بسته بندی بسیار کوچک و وزن کم آن اشاره کرد که شما به سادگی می توانید محصول را جابجا و حمل کنید و همچنین راه اندازی این محصول نیز بسیار سریع و ساده بوده و بدین ترتیب شما می توانید با صرف هزینه کم، استخری دوست داشتنی و کاربردی را برای خود و کودکان فراهم کنید.

استخر بادی مستطیلی بزرگ اینتایم

برای تولید این استخر بادی مستطیلی بزرگ اینتایم از جنس پی وی سی درجه یک و عالی استفاده شده که این جنس موادی با انعطاف پذیری بالا می باشند و به خوبی می توانند فشار آب و وزن را تحمل کنند و در برابر پارگی نیز بسیار مقاوم باشند، همچنین این جنس در برابر نور خورشید، رطوبت و عوامل محیطی مقاوم می باشد. این استخر ارتفاعی بیشتر از 50 سانتی متر را داراست که به همین دلیل مناسب استفاده کودکان و بزرگسالان می باشد. لازم به ذکر است در صورت آسیب دیدگی های جزئی، شما می توانید از برچسب های تعمیراتی استفاده نمایید و استخر را با تعمیر کردن همانند روز اول آن استفاده کنید. همچنین شما می توانید محصول خود را برای تعمیر به فروشگاه ارسال کنید تا بررسی ها و تعمیرات لازم انجام شود. جهت خرید این کالا به همراه ضمانت نامه معتبر می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید. 

جنس و کیفیت استخر بادی

در اولین بخش از بررسی استخر بادی مستطیلی بزرگ اینتایم قصد داریم تا در رابطه با جنس و کیفیت این استخر بادی کودک با شما صحبت کنیم که قطعا مهم ترین نکته در خصوص این محصول بوده و خرید شما نیز به همین عامل بستگی خواهد داشت. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این محصول از برند معروف اینتایم عرضه شده است که همواره این شرکت سعی کرده تا محصولات با کیفیت بالا را به دست مشتریان خود برساند. در همین رابطه باید اشاره کنیم که بدنه این استخر بادی از نوع PVC طرح چرم شکل گرفته که با ضخامت بسیار بالایی هم تولید شده است. در واقع ضخیم بودن بدنه اصلی این استخر را می توان مهم ترین ویژگی و خصوصیت این محصول عنوان کرد. هم چنین بخش های کناری و کف این محصول هم از همین جنس PVC به صورت دو لایه طراحی و عرضه شده است که این نکته هم یکی دیگر از ویژگی هایی است که نشان از کیفیت بالای این استخر بادی دارد.

استخر بادی مستطیلی بزرگ اینتایم

ظاهر ساده و زیبای محصول

بحث در خصوص کیفیت این محصول قطعا می تواند یکی از ویژگی های مهمی باشد که در خرید شما اثرگذار است اما در کنار بحث کیفیت ، بحث ظاهری یک محصول هم بسیار مهم است. در واقع شما باید به این مسئله توجه داشته باشید که یک استخر بادی دارای چه ظاهری است و آیا این ظاهر به گونه ای است که عامه پسند بوده و تمام سنین بتوانند از آن استفاده کنند؟ در پاسخ به این سوال نیز باید اشاره کنیم که در رابطه با این محصول شما می توانید یک ظاهر ساده و در عین حال زیبا و جذاب را مشاهده کنید که قطعا یکی از دلایل انتخاب این محصول به شمار می رود. بدنه اصلی این محصول از رنگ یکدست آبی و به صورت ساده طراحی شده است و هیچ گونه رنگ دیگری در بخش بدنه این محصول قابل مشاهده نیست. علاوه بر این ها لبه بالایی این محصول نیز ساختاری یکدست سفید دارد که باعث شده تا این استخر از یکدست بودن نیز خارج شده و جلوه جذاب تری را در اختیار شما قرار دهد. ساختار این کالا هم به صورت سه لایه و یک اندازه شکل گرفته که یکی دیگر از ویژگی های طراحی این استخر بادی به شمار می رود.

راه اندازی آسان استخر بادی

بحث در خصوص راه اندازی این محصول هم یکی دیگر از مواردی است که باید به آن اشاره داشته باشیم. شما می توانید مشاهده کنید که این استخر بر روی بدنه اصلی خود دارای دریچه باد می باشد. ساختار این دریچه باد نیز به گونه ای است که به وسیله یک پمپ باد دستی و یا برقی می توانید به سادگی اقدام به باد کردن این محصول کنید. هم چنین ساختار DUAL LOCK را می توان بر روی این دریچه ها مشاهده کرد به این صورت که به راحتی باد از داخل آن ها خارج نشده و تنها در زمانی که شما دریچه را به صورت کامل باز کنید می توانید باد داخلی محصول را تخلیه کنید. هم چنین فرآیند راه اندازی و باد کردن این محصول هم با توجه به نوع پمپ باد شما متفاوت می باشد و باید سعی کنید تا با در نظر گرفتن نوع پمپ باد خود ، زمان را برای راه اندازی این محصول در نظر بگیرید.

استخر بادی مستطیلی بزرگ اینتایم

نحوه خرید استخر بادی

با در نظر گرفتن ویژگی هایی که در خصوص این استخر زیبا و جذاب در این بخش در اختیار شما قرار دادیم ، هم اکنون شما با علم به ویژگی های این محصول و همین طور خصوصیاتی که دارد ، می توانید به ساده ترین شکل ممکن از طریق فروشگاه سعید اینتکس سفارش این کالا را به ثبت برسانید. در همین رابطه نیز پیشنهاد می کنیم حتما قیمت این محصول را با دیگر فروشگاه ها مقایسه کرده و با ارزان ترین قیمت ممکن این کالای زیبا را خریداری کنید.

برند
intime
طول
196 CM
عرض
143 CM
ارتفاع
60 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.33 MM
وزن بسته بندی
3.2 KG
ظرفیت
480 L
مناسب برای
4 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...