استخر بادی پنجره دار بست وی

Bestway 51132

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: Bestway
  • طول: 168 CM
  • عرض: 168 CM
  • ارتفاع: 56 CM
19%
2,300,000
1,865,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی پنجره دار بست وی دارای ساختاری خاص و جذاب می باشد که افراد می توانند به راحتی از وجود آن بهره مند شوند. این محصول بی نظیر دارای بدنه ای با ساختار مربع است که بر روی هر یک از دیواره ها پنجره دارد. پنجره در واقع به محلی گفته می شود که با دیواره شفاف طراحی شده است و می توان فضای بیرون را از داخل محصول مشاهده کرد. استخر بادی پنجره دار بست وی محبوبیت خاصی در بین کودکان دارد که نیاز آن ها به تفریحات آبی را نیز پاسخ می دهد. این محصول رنگبندی شاد و تنوع دارد که در نتیجه می تواند جذابیت خود را بیش تر به نمایش بگذارد.

استخر بادی پنجره دار بست وی

استخر بادی در بخش کف از ساختار باد شو بهره مند است تا در داخل محصول راحتی خاصی شامل افراد شود و بتوانند بدون ایجاد خستگی و کسل بودن ساعات طولانی مشغول بازی و سرگرمی شوند. بدنه برای استفاده در روز های گرم تابستان و در معرض تابش آفتاب سازگاری دارد و دچار مشکل نخواهد شد. در نتیجه نوعی عایق در برابر این عوامل است که می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد. ظرفیت آب داخل بدنه نیز مناسب می باشد و به روش های مختلف می توان آن را پر نمود. جهت تمایل به خرید این استخر بادی می توان به نمایندگی سعید اینتکس مراجعه کرد و محصول را با قیمت مناسب سفارش داد و آن را برای کودکان به عنوان هدیه در نظر گرفت.

برند
Bestway
طول
168 CM
عرض
168 CM
ارتفاع
56 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
-
وزن بسته بندی
-
ظرفیت
565 L
مناسب برای
3 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...