استخر بادی کودکانه جدید آبی

کد 12090

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: -
  • طول: 120 CM
  • عرض: 90 CM
  • ارتفاع: 36 CM
6%
916,000
870,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی کودکانه جدید آبی با طراحی ساده یکی از شیک ترین و مناسب ترین استخر های بادی برای بازی کودک با کیفیت و جنس بسیار مناسب بوده که از طرح و رنگ بسیار جذابی بهره می برد. این کالا دارای طراحی ساخت مربعی و بصورت دو طبقه به هم متصل است که از رنگ بدنه آبی آرامش بخش بهره می برد. این استخر بادی مستطیلی با رنگ آبی آرامش بخش و طرح بسیار شیک و ساده تولید شده که از سری استخر های بادی ساده کودکان بوده و از طراحی دو طبقه ای بهره می برد و با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد. این استخر محصولی ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم رنگی درجه یک بوده که سادگی و زیبایی این استخر بادی را بیشتر نموده است. این محصول بسیار مناسب برای تفریحات آبی کودکان و بخصوص تفریحات توپی نیز بوده که قابل استفاده در هر مکان و جایگاهی خواهد بود.

 لازم به ذکر است از ویژگی های خوب این کالا می توان به داشتن کف بادی آن اشاره کرد، قسمتی که می تواند تاثیر زیادی را در لذت بردن بیشتر فرزندانتان در هنگام استفاده از این کالا داشته باشد و از خسته شدن آن ها در هنگام بازی کردن طولانی مدت جلوگیری کند. این استخر بادی قابل استفاده به عنوان استخر توپ و همچنین وان بادی در حمام نیز خواهد بود. سبک بودن و حجم بسته بندی کوچکی که این محصول دارد می تواند به شما این اجازه را دهد تا به سادگی آن را در حجم کوچکی بسته بندی کنید و حتی در سفر ها نیز آن را به همراه داشته باشید. این محصول پر کاربرد از ایمنی بسیار خوبی برخوردار بوده که می تواند از آسیب های احتمالی کودکان در هنگام بازی جلوگیری کند. جهت خرید این محصول به همراه ضمانت نامه معتبر می توانید به سایت اینتکس مراجعه کنید.استخر بادی کودکانه جدید آبی

شیوه طراحی و ساخت محصول

نخستین بخش از نقد و بررسی استخر بادی کودکانه جدید آبی را به بحث در خصوص ظاهر این کالا اختصاص داده ایم. شما می توانید مشاهده کنید که این محصول ساختاری مستطیلی دارد و این ساختار باعث شده تا جذابیت این کالا بسیار زیاد شود. در واقع ساختار اصلی بدنه این محصول به صورت دو لایه شکل گرفته است که این دو لایه هم اندازه هم بوده و بدنه اصلی این استخر را تشکیل داده است. هم چنین از نظر رنگ بندی نیز این استخر با رنگ یکدست آبی شکل گرفته است که در واقع این رنگ تشکیل دهنده بخش بیرونی و بخش های داخلی این استخر می باشد. البته طیف رنگ آبی این محصول در بخش لبه اصلی . بخش بیرونی این کالا با هم تفاوت دارد که از این نظر باعث شده تا تفاوتی را شاهد باشیم.

در کنار این موارد شما می توانید مشاهده کنید که بر روی بخش بیرونی این استخر نیز تصاویر حیوانات مختلفی وجود دارد که این مسئله هم در جذابیت دو چندان این محصول برای کودکان اثرگذار است. در واقع تصاویر گربه های سفید رنگ ، طرح اردک و همین طور ماهی های آبی رنگ بر روی این استخر قطعا باعث شده تا شما یک کالای دیدنی و خاص را در اختیار فرزند خود قرار دهید.

استخر بادی کودکانه جدید آبی

نحوه راه اندازی صحیح استخر

سوال در خصوص نحوه راه اندازی این محصول نیز بسیار زیاد است و خیلی از افراد دوست دارند تا به بهترین شکل ممکن دست به راه اندازی و استفاده از این استخر بزنند. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که شما برای راه اندازه ساده تر این استخر نیاز دارید تا یک عدد پمپ باد به صورت مجزا خریداری کنید. در واقع خرید و تهیه پمپ باد باعث خواهد شد که سرعت راه اندازی این کالا افزایش پیدا کند. پس از تهیه پمپ باد نیز شما می توانید مشاهده کنید که بر روی بدنه اصلی این استخر یک عدد دریچه باد وجود دارد که از طریق این دریچه باد امکان باد کردن این استخر به ساده ترین شکل ممکن برای شما فراهم است. البته باید دقت داشته باشید که بخش کف این استخر نیز به صورت بادی می باشد و شما باید این بخش را هم باد کنید که در واقع این ناحیه نیز دارای یک دریچه باد مجزا بوده و باد کردن آن نیز به سادگی انجام خواهد شد.

استخر بادی کودکانه جدید آبی

ابعاد و اندازه های محصول

در بخش های قبلی در خصوص نحوه باد کردن این محصول و همین طور طراحی ظاهری این استخر به صورت کامل با شما صحبت کردیم. حال این سوال پیش خواهد آمد که این استخر دارای چه ابعاد و اندازه هایی است؟ در پاسخ به این سوال نیز باید اشاره کنیم که این استخر در طول 120 سانتی متر و عرض 90 سانتی متر ارائه شده است. هم چنین پس از راه اندازی ارتفاع این محصول نیز 36 سانتی متر خواهد بود که قطعا برای کودکان و بازی و تفریح آن ها در داخل منزل ایده آل خواهد بود و فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد. هم چنین وزن این استخر نیز تنها 1 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک وزن بودن این کالا و پرتابل بودن آن دارد.

استخر بادی کودکانه جدید آبی

شیوه خرید و ثبت سفارش

با توجه به ویژگی های فوق العاده این محصول شما در این مطلب به صورت کامل با استخر بادی کودکانه جدید آبی آشنا شدید. حال شما با در نظر گرفتن این موارد می توانید خرید و ثبت سفارش این محصول زیبا را از طریق سایت فروشگاه سعید اینتکس به ثبت برسانید. قیمت ارزان این محصول در کنار ارائه خدمات پس از فروش و همین طور کارت گارانتی معتبر سعید اینتکس باعث شده تا تهیه این محصول با اطمینان خاطر شما عزیزان انجام شود.

برند
-
طول
120 CM
عرض
90 CM
ارتفاع
36 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 MM
وزن بسته بندی
-
ظرفیت
-
مناسب برای
3 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
کف باد شونده
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...