استخر بادی کودک اسب تک شاخ

intex 57113

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 127 CM
  • عرض: 102 CM
  • ارتفاع: 69 CM
16%
1,420,000
1,200,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی کودک اسب تک شاخ از سری زیباترین و جذاب ترین محصولات  بادی شنا برای کودکان به شمار می رود و دارای طراحی بسیاری جالبی است که قطعا توجه بسیاری از کودکان را به خود جلب می کند. این استخر بادی که در فروشگاه اینتکس فروش بالایی را پشت سر گذاشته و همچنین دارای ویژگی های مختلفی بوده که در این فروش بالای آن بی تاثیر نمی باشد. اولین و مهمترین ویژگی ای که در این کالا وجود دارد طراحی ظاهر آن است که به شکل یونیکورن یا یک اسب تک شاخ بوده که با رنگ های مختلفی تزئین شده و ظاهری کارتونی و بسیار جالب داشته که کودکان را تا مدتی سرگرم خود خواهد کرد و اوقات خوش و سرگرمی جذاب را برای آنان فراهم خواهد کرد. این محصول ابعاد مناسبی برای استفاده کودکان داشته و طبق مشخصات درج شده بر روی بسته بندی و همچنین در سایت اینتکس این ابعاد شامل عرض 102 سانتی متر و ارتفاع 69 سانتی متر بوده که ابعاد مناسبی بوده و کودکان به راحتی قادر به بازی با آن هستند و مشکلی در این زمینه برای آن ها وجود نخواهد داشت. لازم به ذکر است این ابعاد برای استفاده در در داخل استخر های پیش ساخته نیز مناسب بوده و شما به راحتی می توانید آن را درون انوع استخر های آماده و پیش ساخته مورد استفاده قرار دهید.

استخر بادی کودک اسب تک شاخ

جنس این کالا از نوعپی وی سی بوده و دوام و کیفیت بالایی دارد. بنابراین استفاده از این جنس در بسیاری از محصولات بادی اینتکس متداول بوده و به همین علت نیازی به نگرانی از آسیب دیدن آن نخواهد بود و از طرف دیگر این جنس خاصیت کششی داشته و باعث می شود تا فشار وزن و ضربه های وارده از سوی کودکان را به خوبی دفع کند. همانطور که مشاهده می کنید این استخر دارای سایبان رنگی فوق العاده جذاب بوده که این سایبان از تابش مستقیم نور خورشید به پوست بدنه کودک جلوگیری خواهد کرد. برای تهیه این استخر بادی می توانید از همین صفحه در نمایندگی اینتکس آن را به صورت تلفنی آن را سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن این محصول را به همراه ضمانت نامه معتبر درب منزل تحویل بگیرید.

شیوه ساخت و طراحی محصول

استخر بادی کودک اسب تک شاخ یکی از محصولات مهیج و جذابی است که اخیرا توسط شرکت اینتکس عرضه شده و می توان آن را جزو محصولات جذاب و خاص عنوان کرد که برای سنین کودک می تواند بهترین انتخاب باشد. در اولین بخش از نقد و بررسی این محصول باید اشاره کنیم که این کالا به چه صورت تولید شده و ویژگی های ظاهری این استخر را در اختیار شما قرار دهیم. شما می توانید مشاهده کنید که این استخر طرحی شبیه به اسب تک شاخ دارد و همین امر قطعا برای کودکان نکته مهمی خواهد بود و در روحیه آن ها تاثیرگذار می باشد. بخش اصلی بدنه این محصول ساختاری گرد دارد و در واقع این گرد بودن محصول باعث شده تا این بخش از محصول را بتوان به عنوان یک استخر استفاده کرد.

هم چنین بخش انتهایی این استخر نیز سایبان این استخر است که با بهره گیری از ساختار رنگین کمانی طراحی و عرضه شده است و همین امر نیز باعث جذابیت دو چندان این محصول شده است. علاوه بر این ها شما می توانید مشاهده کنید که ناحیه جلویی این استخر نیز طرح اسب تک شاخ این کالا را شکل داده است که زیباشدن این محصول را باعث شده است. در کنار این نکات بخش اصلی این استخر نیز از رنگ یکدست سفید طراحی و عرضه شده است که در کنار بخش های رنگی این محصول سبب شده تا یک کالای خاص در اختیار شما قرار داشته باشد.

استخر بادی کودک اسب تک شاخ

جنس و کیفیت بدنه

بحث ظاهری یک استخر بادی مسئله مهمی است که خصوصا برای کودکان مهم می باشد. مسئله مهم تری که عمدتا خانواده ها آن را مورد توجه قرار می دهند ، بحث جنس و کیفیت یک استخر بادی می باشد که شاید مهم تر از بحث ظاهری آن کالا باشد. در خصوص این محصول نیز می توان عنوان کرد که شما یک استخر با دوام و در عین حال زیبا را در اختیار خواهید داشت. شرکت اینتکس سعی کرده تا در طراحی و عرضه این محصول از جنس وینیل طرح چرم استفاده کند که از این حیث شبیه به اکثر تولیدات این کمپانی می باشد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که چرم بودن بخش های اصلی این محصول که از نوع وینیل می باشد نگرانی شما را از بابت کیفیت این کالا تا حدود زیادی رفع کرده است. هم چنین بخش کف این استخر نیز به صورت بادی شکل گرفته که از این نظر هم مقاومت بالایی را از خود به جای گذاشته است.

استخر بادی کودک اسب تک شاخ

شیوه راه اندازی و استفاده از محصول

شما برای استفاده از این کالا نیاز دارید تا آن را به درستی راه اندازی نمایید. برای انجام صحیح این کار هم نیاز به یک عدد پمپ باد دارید تا در سریع ترین زمان ممکن فرآیند راه اندازی این استخر را انجام دهید. در همین خصوص باید اشاره کنیم که بر روی بدنه اصلی این کالا محفظه های بادی قرار دارد که شما با باز کردن این محفظه ها و سپس قرار دادن پمپ باد در داخل این بخش ها ، می توانید به سادگی اقدام به راه اندازی محصول کنید. هم چنین باید اشاره کنیم که بعد از باد کردن بخش اصلی بدنه این محصول ، شما باید کف این استخر را هم به صورت مجزا باد کنید که نقطه قوت این کالا نیز به شمار می رود. مدت زمان راه اندازی این استخر نیز بستگی به نوع پمپ باد شما دارد زیرا فشار این پمپ های باد با هم متفاوت بوده و باید به این مسئله نیز در هنگام خرید پمپ باد توجه کنید.

استخر بادی کودک اسب تک شاخ

خرید استخر بادی

با توجه به توضیحاتی که در بخش های قبلی مشاهده کردید ، قطعا این استخر بادی را می توان یک گزینه فوق العاده در نظر گرفت که برای کودکان یک تا شش سال مناسب خواهد بود. هم چنین در کنار ظاهر زیبای این استخر ، بدنه با کیفیت این کالا هم یکی دیگر از دلایل انتخاب این محصول به شمار می رود. حال با در نظر گرفتن این موارد هم اکنون می توانید خرید و ثبت سفارش این استخر را از سایت فروشگاه سعید اینتکس همراه با کارت گارانتی معتبر و با قیمت ارزان به ثبت برسانید.

برند
INTEX
طول
127 CM
عرض
102 CM
ارتفاع
69 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 MM
وزن بسته بندی
-
ظرفیت
-
مناسب برای
1 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف باد شونده
دارد
برچسب تعمیرات
ندارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...