استخر بادی کودک اینتکس طرح وال

intex 57440

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 201 CM
  • عرض: 196 CM
  • ارتفاع: 91 CM
666,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی کودک اینتکس طرح وال یک محصول مهیج و زیباست که طراحی آن به گونه ای شکل گرفته تا کودکان بتوانند به بهترین شکل ممکن از ان استفاده کرده و لحظات شاد و مفرحی را برای خود خلق کنند. اگر به تصاویر این محصول نگاه کنید متوجه خواهید شد که ساختار این استخر دقیقا با بهره گیری از طرح وال به زیبایی هر چه تمام تر شکل گرفته است که قطعا این طراحی نقطه قوت این محصول نیز به شمار می رود. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که این محصول دارای آبپاش بادی می باشد که این مزیت قطعا در کمتر استخری دیده می شود. در کنار این موارد رنگی بودن بدنه این استخر و طرح موجود بر روی آن نیز بر زیبایی های این محصول افزوده است.

استخر بادی کودک اینتکس طرح وال

علاوه بر این موارد قطعا بحث کیفیت این کالا هم یکی دیگر از خصوصیات خوب این کالاست که باید به آن اشاره داشته باشیم. شما می توانید مشاهده کنید که این استخر از نوع وینیل طراحی شده که با ضخامت فوق العاده ای می توانید آن را در اختیار داشته باشید. هم چنین برای راه اندازی این کالا نیز باید یک عدد پمپ باد به صورت مجزا خریداری کنید تا در سریع ترین زمان ممکن فرآیند راه اندازی این استخر بادی انجام شود. برای راه اندازی بخش آبپاش بادی این محصول هم باید به صورت مجزا این بخش را به یک شلنگ آب وصل کنید. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این کالا از طریق سایت فروشگاه سعید اینتکس برای شما عزیزان فراهم می باشد.

استخر بادی کودک اینتکس طرح وال پر فروش ترین استخر بادی در حال حاضر است که شرکت اینتکس طراحی و تولید آن را انجام داده است . این محصول در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و فضایی مهیج و مورد پسند برای کودکان تشکیل می دهد. استخر بادی کودک اینتکس دارای آبپاش نیز بوده است و محبوبیت بیش تری ایجاد می سازد. به همین خاطر است که افراد می توانند از داشتن آن نهایت استفاده را داشته باشند و از وجود آن لذت ببرند. استخر بادی محصولی برای آبتنی و آب بازی است که تمایل به داشتن آن در فصول گرم سال بیش تر می شود. از این رو افراد می توانند نسبت به داشتن آن برای فرزندان خود اقدام کنند و به روش های مختلف آن را سفارش دهند. برای خرید آسان و ارزان این محصول امکان خرید حضوری و غیر حضوری وجود دارد که افراد می توانند به راحتی آن را به دست آورند و خریدی به صرفه داشته باشند. هر کس بنا به موقعیت خود این روش های خرید را انتخاب می کند و در زمان نیاز محصول را به دست می آورد. استخر بادی کودک اینتکس طرح وال می باشد و از ساختاری فانتزی برخوردار است. بنابراین می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود.

خرید استخر بادی کودک اینتکس طرح وال

یک حمام منحصر به فرد

از این استخر بادی می توان به عنوان یک حمام نیز استفاده کرد و از داشتن آن لذت برد. بدنه دارای مقاومت در برابر شرایط استفاده مختلف می باشد و از دیواره هایی ضخیم تشکیل شده است که نسبت به آب گرم نیز مقاومت دارد. آبپاش موجود در محصول به عنوان یک دوش آب گرم عمل می کند و می توان در محیط ایجاد شده فرزند خود را حمام کرد. استخر بادی مد نظر طراحی ویژه و خاص دارد و از جذابیت زیادی برخوردار می باشد. به همین خاطر است که می توان به راحتی و به روش های مختلف از آن استفاده کرد. فضای ایجاد شده در داخل استخر بادی ایمنی کامل برای حمام کردن کودکان را فراهم می کند و در نتیجه قادر به بهره مندی آن ها به روش های مختلف می شود. به این ترتیب علاقه مندان می توانند این محصول خاص را در فضا های مختلف مورد استفاده قرار دهند و به صورت های گوناگون از آن بهره مند شوند. داشتن استخر بادی مد نظر کمک به بهبود رابطه کودکان با آب می نماید.

طراحی رنگی بدنه

استفاده از رنگ های متنوع و مختلف در طراحی این استخر بادی کمک کرده است که افراد با خیالی آسوده قادر به داشتن این محصول باشند و بتوانند آن را در محیط مورد استفاده قرار دهند. بدنه از رنگ های شاد تشکیل شده است که در روحیه کودکان نقش دارد و سبب شادی آن ها می شود. به دلیل وجود چنین رنگ هایی کودکان با رغبت بیش تر به سمت استفاده از این محصول جذب می شوند و با خیالی آسوده تمایل به استفاده از آن دارند. در نتیجه می توان آن را برای تمامی کودکان سفارش داد.

استخر بادی کودک اینتکس طرح وال

هدیه دادن استخر بادی

داشتن موقعیت آب بازی و آبتنی برای تمامی کودکان هیجان انگیز است و دارا بودن استخر بادی می تواند آن ها را در محیطی مناسب قرار دهد. به همین خاطر اگر به دنبال یک هدیه مناسب برای کودکان می باشید پیشنهاد می شود که استخر بادی را خریداری کنید و موجب شوق و اشتیاق زیاد آن ها شوید. این استخر ها ایمن ترین محیط برای آبتنی می باشند که افراد نسبت به خرید آن اقدام می نمایند.

خرید بهترین استخر بادی

ارزان ترین و بهترین استخر بادی در فروشگاه اینتکس به فروش می رسد که افراد برای خرید به آن مراجعه می نمایند.

برند
INTEX
طول
201 CM
عرض
196 CM
ارتفاع
91 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
-
وزن بسته بندی
4.4 KG
ظرفیت
-
مناسب برای
2 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...