استخر بادی کودک اینتکس طرح پو

intex 57494

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 191 CM
  • عرض: 178 CM
  • ارتفاع: 61 CM
386,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی کودک اینتکس طرح پو یکی دیگر از زیباترین و بادوام ترین استخر بادی های تولید شده توسط برند اینتکس برای رده سنی کودک به شمار رفته که ظاهری جذاب و دوست داشتنی آن در کنار طول عمر بالای محصول از دلایل اصلی فروش قابل توجه آن به شمار می رود. از این کالا می توانید در منزل حیاط و یا مسافرتی استفاده کنید. باد کردن و راه اندازی آن نیز در مدت زمان کمتر از چند دقیقه انجام شده و آماده استفاده می شود. عمق این استخر 61 سانتی متر بوده و با ابعاد مناسبی که دارد می تواند مناسب استفاده در حمام های بزرگ نیز باشد. استخر بادی طرح پو از محصولات جدید اینتکس می باشد که با طراحی شش ضلعی همراه شده است. طول این کالا 191 سانتی متر و عرض آن نیز 178 سانتی متر می باشد. رنگ لبه بالایی و دیواره های آن زرد رنگ و قسمت کف باد شو آن نیز آبی رنگ می باشد. به علاوه دیواره بیرونی استخر با طرح شخصیت های کارتون پو همراه شده است که زیبایی بسیاری را به این محصول بخشیده است.

این استخر بادی مناسب بازی و تفریحات آبی چند کودک با سنین بالای 6 سال به طور همزمان بوده و قابل استفاده در شرایط مختلف همچون درون منزل یا بیرون منزل می باشد. ساخته شده از جنس PVC به همراه برچسب تعمیرات . بدون شک این محصولات بسیار دوست داشتنی می تواند هدیه ای بسیار عالی برای کودکان باشد که می توانید در فصول گرم سال که در پیش رو قرار دارد ، بستر های آبی خنک و با طراوت را برای آن ها ایجاد کنید  این استخر بادی در دو طرح ساخته شده است که شباهت بسیار زیادی به یکدیگر داشته و می توانید در هنگام خرید ، استخر خود را مشخص و سپس سفارش دهید . با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید جهت خرید این استخر بادی اقدام نمایید.

استخر بادی کودک اینتکس طرح پو فانتزی ترین محصولی است که امروزه مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است و جزو محصولات پر فروش می باشد. استخر بادی کودک را می توان با دیواره های فانتزی مورد پسند قرار داد و تحت تاثیر ساختار متورم و بادی آن قرار گرفت. ساختار استخر بادی به شکل ستاره می باشد و از شکلی موزون تشکیل شده است. اما دیواره های آن دارای طرح چاپی انیمیشن پو می باشد که به نوبه خود از زیبایی ظاهری برخوردار می باشد. طرح ارائه شده در این محصول محبوبیت زیادی در بین رده سنی کودک دارد و می تواند آن ها را به راحتی تحت تاثیر قرار دهد. به دلیل محبوبیت زیادی که در این استخر بادی به وجود آمده است محصول محصولی پر فروش شده است که هم دارای قیمت مناسب می باشد و هم می توان به راحتی خرید محصول را انجام داد. از این رو مزیت استفاده از این محصول بی نظیر وجود دارد و افراد در هر موقعیت می توانند نسبت به خرید آن اقدام نمایند. استفاده از این سبک از محصولات برای کودکان در فصول گرم سال لازم و ضروری است و موجب ایجاد هیجان زیاد در آن ها می شود. از این رو خرید استخر بادی کودک اینتکس طرح پو به افراد توصیه می شود.

استخر بادی کودک اینتکس طرح پو

مناسب کودکان بالایی 6 سال

به دلیل داشتن ابعاد بزرگ و جادار این استخر بادی کودکان در سنین بالای 6 سال قادر به استفاده از آن می باشند و اوقات خوشی را به دست می آورند. این محصول از کیفیت بالا برخوردار می باشد که قادر به گنجایش تعدادی از کودکان به طور همزان در داخل خود می باشد. به این ترتیب افراد می توانند موقعیت خوبی را به دست آورند و از مزیت داشتن این موقعیت بهره مند شوند. کودکان بالای 6 سال ساعت ها در داخل استخر بادی مشغول بازی و آبتنی می شوند و بهترین موقعیت را به دست خواهند آورد. همچنین بدنه نیز دچار مشکل نمی شود و دارای مقاومت و سازگاری لازم و کافی برای داشتن انواع تفریحات آبی می باشد. ساختار بدنه به شکل ستاره است اما محیطی که افراد در داخل آن قرار می گیرند و مشغول آبتنی می شوند به صورت گرد می باشد و راحت ترین حالت ممکن برای قرار گیری کودکان است. از این رو بی نظیر و منحصر به فرد آماده استفاده تعدادی از کودکان در سنین بالای 6 سال می باشد.

باد شدن جداگانه بخش های محصول

مزیت این استخر بادی که حائز اهمیت نیز می باشد این است که هر یک از بخش های استخر بادی دارای دریچه مجزا می باشد که برای باد کردن بدنه در نظر گرفته می شود. استخر بادی دارای دیواره بادی و  محکم است که در نتیجه با اتصال پمپ باد به دریچه باد شروع به راه اندازی می کند. علاوه بر این موارد بخش کف محصول که از ساختار بادی تشکیل شده است به صورت مجزا راه اندازی می شود و می توان نسبت به راه اندازی آسان و سریع محصول اقدام نمود. این استخر بادی را می توان در محیط های مختلف راه اندازی کرد و برای تفریحات کودکان در نظر گرفت.

خرید استخر بادی کودک اینتکس طرح پو

طرح چاپی دیواره

چاپ طرح انیمیشن پو بر روی دیواره استخر بادی به زیبا ترین شکل ممکن صورت گرفته است و می توان از آن برای جذب کودکان استفاده کرد. این طرح چاپی ثابت و بدون تغییر است و دچار رنگ پریدگی نیز نخواهد شد. در صورت استفاده در معرض اشعه آفتاب نیز طرح رویه محصول تغییر نمی کند و می تواند با طول عمر بالا باقی بماند.

خرید 

خرید استخر بادی کودک اینتکس طرح پو تنها از نمایندگی اینتکس امکان پذیر است.

برند
INTEX
طول
191 CM
عرض
178 CM
ارتفاع
61 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.35 MM
وزن بسته بندی
4.5 KG
ظرفیت
541 L
مناسب برای
6 سال به بالا
دریچه تخلیه آب.
دارد
کف باد شونده
ندارد
برچسپ تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...