استخر بادی کودک اینتکس مدل ماشین ها

intex 57478

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 272 CM
  • عرض: 165 CM
  • ارتفاع: 56 CM
976,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی کودک اینتکس مدل ماشین ها یکی دیگر از جذاب ترین انواع استخر بادی مستطیل شکل سایز بزرگ بوده که توسط برند اینتکس طراحی و با قیمت مناسب روانه بازار شده است. این محصول برای گروه سنی کودکان ساخته شده است و از آن جایی که طرح انیمیشن ماشین ها بر روی آن چاپ شده است می توان آن را مناسب کودکان پسر در نظر گرفت. ظاهر این محصول منحصر به فرد است و از دیواره هایی با ابعاد مناسب تشکیل شده است. به همین خاطر است که می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود و از آن لذت برد. محصول برای انواع تفریحات آبی کودکان ساخته شده است و مورد استفاده قرار می گیرد.

استخر بادی کودک اینتکس مدل ماشین ها

بیش ترین کاربرد استخر بادی در فصل تابستان است و زمانی که کودکان دارای اوقات فراغت بیش تری می باشند. استخر بادی کودک اینتکس مدل ماشین ها در محیط هایی مانند باغ و ویلا و یا حیاط های بزرگ نصب می شود و مورد استفاده قرار می گیرد. ابعاد آن به گونه ای است که کودکان به همراه دوستان خود قادر به استفاده از محصول می باشند و می توانند لذت داشتن انواع تفریحات آبی را به دست آورند. استخر بادی پسرانه با برند اینتکس ساخته شده است که می توان با خیالی آسوده از نظر کیفیت و دوام آن را خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد. قسمت دیواره های استخر و قسمت کف استخر از چهار لایه پی وی سی ضخیم ساخته شده است تا فشار وارده 750 کیلوگرمی آب را به سادگی تحمل کند. به دلیل ساختار بسیار خوب و مستحکمی که این کالا دارد می توان آن را به سادگی بر روی شن و شرایط به نسبت نا مساعدی نیز استفاده کنید چراکه مقاومت کرده و دشوار مشکل نمی شود. اگر شما قصد انتخاب و خرید استخر بادی کودک اینتکس مدل ماشین ها را دارید می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشکاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

استخر بادی کودک اینتکس مدل ماشین ها محبوبیت زیادی در بین کودکان پسر دارد. چرا که انیمیشن ماشین ها متناسب با روحیات آن ها ساخته شده است و در نتیجه می تواند برای آن ها مورد استفاده قرار گیرد. استخر بادی کودک مدل ماشین ها را می توان با قیمت ارزان خریداری کرد و بهترین موقعیت را برای فرزندان خود ایجاد نمود. این استخر بادی دارای کیفیت بالا می باشد که در زمان خرید با قیمت مناسب می توان از آن بهره مند شد. محصول مورد نظر پر فروش ترین و پر طرفدار ترین محصول بادی است که برای مسافرت و گردش از آن استفاده می شود و از بدنه ای بزرگ و جادار برخوردار می باشد. به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام نمود. ساختار محصول به شکل مستطیل می باشد که قادر به جای گیری در موقعیت های مختلف است و فضای کمی را اشغال می کند. به همین خاطر در حمام های بزرگ نیز قابلیت استفاده شدن دارد و می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود. استخر بادی برای رده سنی کودک ساخته شده است و از بدنه ای مقاوم و با استحکام برخوردار می باشد. کسانی که به سمت داشتن این محصول جذب می شوند قادر به بهره مندی از کیفیت بالا در مقابل قیمت ارزان خواهند بود.

استخر بادی کودک اینتکس مدل ماشین ها

مزیت های محصول

در واقع خرید و استفاده از هر محصولی مزیت های مختلف را در پی دارد که می توان به داشتن آن دست پیدا کرد و محصول را برای خود در نظر گرفت. این استخر بادی نیز مزیت های بسیاری دارد و از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد. به همین خاطر است که افراد آن را برای فرزندان خود در نظر خواهند گرفت. مهم ترین مزیت موجود در این استخر بادی مقاومت بدنه نسبت به تفریحات مهیج کودکان می باشد. به طوری که می توانند به راحتی ساعات خوشی را سپری کنند و بدنه را دچار مشکل نیز نسازند. از این رو می توان برای خود و سایر کودکان آن را سفارش داد و از وجود آن لذت برد. بدنه از جنس پلاستیک فشرده پی وی سی است که در بخش کف دو لایه شده است و ضخیم تر می شود تا مقاومت بیش تری ایجاد گردد. بر روی دیواره های محصول نیز طرح های متنوعی چاپ شده است که می توان بدنه را با طراحی فانتزی در اختیار کودکان قرار داد. سازگاری بدنه برای استفاده از آن بر روی سطوح مختلف نیز مهم و قابل توجه می باشد که در نتیجه می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد و محصول را سفارش داد.

راه اندازی سریع

این محصول بادی برای راه اندازی نیاز به پمپ باد دارد تا به سرعت بدنه راه اندازی شود و برای استفاده آماده گردد. این محصول فاقد پمپ باد می باشد اما برای راه اندازی آن باید به صورت جداگانه پمپ باد را تهیه نمود. دارندگان محصولات بادی می بایست یک پمپ باد دستی به همراه داشته باشند تا در صورت نیاز به راه اندازی هر یک از وسایل خود به سرعت این کار را انجام دهند.

خرید استخر بادی کودک اینتکس مدل ماشین ها

قابل استفاده بزرگسالان

این استخر بادی علاوه بر این که برای استفاده گروهی کودکان ساخته شده است برای استفاده بزرگسالان نیز در نظر گرفته می شود و برای آن ها ساعات خوشی را ایجاد می سازد. این محصول بی نظیر سازگاری لازم برای قرار گیری بزرگسالان در داخل خود را نیز دارد و می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد.

خرید آسان

ارزان ترین محصولات بادی از جمله استخر بادی در نمایندگی سعید اینتکس به فروش می رسد که برای خرید می توان به آن مراجعه کرد.

برند
INTEX
طول
272 CM
عرض
165 CM
ارتفاع
56 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.33 MM
وزن بسته بندی
-
ظرفیت
749 L
مناسب برای
5 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...