استخر بادی کودک بست وی مدل توپ و حلقه

bestway 51120

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: bestway
  • طول: 138 CM
  • عرض: 138 CM
  • ارتفاع: 51 CM
206,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی کودک بست وی مدل توپ و حلقه یکی دیگر از جذاب ترین و در عین حال کاربردی ترین انواع استخر بادی برای کودکان بالاتر از 2 سال بوده که توسط کارخانه بست وی طراحی و روانه بازار شده است. ساختار اصلی بدنه محصول کاملا گرد بوده که دیواره آن از سه لایه تشکیل شده و هر یک از این لایه ها از طریق یک دریچه باد اختصاصی به راحتی راه اندازی می شوند. در داخل بسته بندی این استخر بادی نیز یک عدد توپ بادی سایز متوسط و همچنین یک عدد حلقه شنا بادی قرار داده شده تا کورک به راحتی به تفریح بپردازد. 

استخر بادی کودک بست وی مدل توپ و حلقه

جنس بدنه این استخر بادی نیز از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی طراحی و تولید شده تا بتوانید این محصول را در تمامی محیط های باز و سرپوشیده برای فرزند خود راه اندازی کنید. در نظر داشته به دلیل جنس بدنه این محصول قرار داشتن آن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و وزش باد و یا دماهای مختلف آب تاثیری بر کیفیت بدنه آن ندارد. این محصول برای رده سنی کودک طراحی شده به همین دلیل بوده که بدنه اصلی و خارجی محصول طراحی برگرفته از آکواریوم با یک رنگبندی شاد داشته تا مورد استقبال این رده سنی از مصرف کنندگان واقع گردد. از این محصول به عنوان استخر توپ بادی و همچنین وان حمام بادی می توانید استفاده کنید. برای خرید استخر بادی کودک بست وی مدل توپ و حلقه می توانید بهفروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

استخر بادی کودک بست وی مدل توپ و حلقه از سری محصولات جذابی است که با ترکیب رنگ به خصوص و زیبا طراحی و تولید شده است. این محصول را می توان با خیالی آسوده در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار داد و از داشتن آن لذت برد. چرا که محصول برای هر گونه استفاده در محل های مختلف دارای سازگاری می باشد و می تواند بهترین موقعیت را برای استفاده کودکان ایجاد سازد. این محصول به دلیل داشتن طراحی فانتزی مناسب کودکان بوده است و محصولی متناسب با سلیقه آن ها می باشد. به این ترتیب می توان آن را برای رده سنی کودک در نظر داشت و افراد را سرگرم نمود. در داخل این محصول موقعیت برای تفریحات آبی وجود دارد. همچنین می توان از آن به جهت ایجاد استخر توپ نیز استفادهد کرد. به علاوه محصول جزو محصولاتی است که به راحتی در مسافرت نیز به همراه افراد قرار می گیرد و دارای وزن و ابعاد کم در زمان خالی بودن از باد می باشد. به این ترتیب تمامی شرایط برای به همراه داشتن استخر بادی مد نظر وجود دارد و علاقه مندان می توانند با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام نمایند. 

استخر بادی کودک بست وی مدل توپ و حلقه

انجام تفریحات آبی مختلف

استخر های بادی به منظور ایجاد محیطی برای تفریحات آبی طراحی و تولید می شوند و از بدنه ای منحصر به فرد تشکیل شده اند که می تواند ایجاد مقاومت و سازگاری نیز نماید. این استخر بادی نیز متناسب با سلیقه کودکان ساخته شده است و بهترین محیط برای داشتن انواع تفریحات آبی می باشد. به همین خاطر است که مورد توجه قرار گرفته است و افراد نسبت به خرید آن اقدام می نمایند. این محصول بی نظیر برای ایجاد تفریحات مهیج مختلف دارای حلقه بادی و توپ بادی می باشد که موقعیت را مناسب تر می سازد و هیجان در هنگام تفریحات آبی را افزایش می دهد. به همین خاطر است که می توان خرید این استخر بادی را انجام داد و سپس موقعیت خوبی را به دست آورد. استخر بادی مد نظر جزو محبوب ترین استخر های بادی برای کودکان است و از رنگی خاص و منحصر به فرد تشکیل شده است تا موجب اشتیاق کودکان نسبت به تفریحات آبی شود. آبتنی و آب بازی و بازی با حلقه بادی و توپ بادی نمونه ای از کاربرد این استخر بادی می باشد که علاقه مندان نسبت به آن تمایل نشان می دهند.

استفاده به همراه دوستان

برخی از استخر های بادی دارای ابعادی می باشند که کودکان به تنهایی قادر به سرگرم شدن در محیط های آبی می شوند. اما این محصول به دلیل داشتن قطر مناسب برای استفاده کودکان به همراه دوستان طراحی و تولید شده است که فضایی ایمن و استاندارد ایجاد شده است. بدنه برای گنجایش این تعداد از افراد طراحی و تولید شده است که فضای راحتی را برای آن ها مهیا می کند. آب داخل بدنه به همراه کودکانی که در داخل آن وجود دارند دارای وزن و حجم می باشد. این استخر بادی می تواند وزن و حجم این موارد را تحمل کند و بستری مناسب باشد.

خرید استخر بادی کودک بست وی مدل توپ و حلقه

استفاده از برچسب تعمیرات

در داخل بسته بندی استخر بادی برچسب تعمیرات وجود دارد که در زمان آسیب دیدن بدنه و ایجاد درز و شکاف مورد استفاده قرار می گیرد. به این صورت که در محل سوراخ قرار می گیرد و مانع از خروج باد و ادامه روند آسیب می شود. در نتیجه استخر بادی را محافظت می کند و تا حدودی ترمیم می نماید.

خرید استخر بادی با توپ و حلقه

تمامی محصولات برند از نمایندگی اینتکس خریداری می شود که این استخر بادی نیز جزو محصولات اورجینال می باشد.

برند
bestway
طول
138 CM
عرض
138 CM
ارتفاع
51 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
-
وزن بسته بندی
1.3 KG
ظرفیت
251 L
مناسب برای
1 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...