استخر بادی کودک بست وی مدل دیزنی

bestway 91046

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: bestway
  • طول: 70 CM
  • عرض: 70 CM
  • ارتفاع: 30 CM
66,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی کودک بست وی مدل دیزنی یکی دیگر از انواع استخر بادی برای رده سنی 1 تا 3 سال با ابعاد کوچک و کیفیت بالا بوده که توسط کارخانه بست وی با قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار شده است.  استخر های بادی اگر محصولاتی جذاب هستند اما گاها والدین می توانند برای سهولت در استحمام کودکان خود از این استخر ها جهت ایمنی بیشتر فرزند بهره مند شوند. استخر های بادی کوچک قابل استفاده در حمام می باشند از این جهت والدین می توانند با خرید استخر بادی این بستر ها را برای بازی و حمام فراهم کنند. پس می توان گفت استخر بادی کودک بست وی مدل دیزنی نیز قابل استفاده در داخل حمام نیز است.

استخر بادی کودک بست وی مدل دیزنی


دیواره های استخر به صورت بادی طراحی شده است که ساختار آن در واقع از روی هم قرار گرفتن سه حلقه بادی تشکیل شده است . استفاده از ساختار حلقه حلقه یا لایه لایه باعث شده تا استقامت یواره ها بسیار زیاد شود .این استخر بادی اگر چه قطر کمی دارد اما ارتفاع آن استاندارد و بسیار مناسب است . جنس استخر بادی می توان گفت که بست وی تمامی محصولات بادی خود را از جنس pvc ساخته است چرا که پی وی سی از مواد تشکیل دهنده غیر شیمیایی ساخته شده است ، از این رو حساسیت های پوستی را ایجاد نمی کند. در نظر داشته با در توجه به ابعاد نسبتا کوچک این محصول ، شما می توانید آن را به عنوان استخر توپ بادی نیز در نظر بگیرید. برای خرید استخر بادی کودک بست وی مدل دیزنی می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

استخر بادی کودک بست وی مدل دیزنی ترکیبی از طراحی فانتزی است که رنگبندی شاد و زیبا نیز شامل آن شده است. این محصول بی نظیر و زیبا را می توان برای فرزندان خود سفارش داد. از آن جا که بدنه به رنگ صورتی طراحی و تولید شده است اغلب کودکان دختر به سمت داشتن آن جذب می شوند و تمایل به خرید دارند. به همین خاطر در نهایت فانتزی بودن ساخت این محصول انجام شده است. طراحان استخر بادی خلاقیت کافی در طرح دیواره های آن را به خرج داده اند و از طرح دیزنی استفاده کرده اند. این طرح در واقع شخصیت های کارتنی دخترانه را به نمایش کشیده است تا جذابیت محصول بیش تر شود و تمایل کودکان به خرید محصول نیز بیش تر گردد. استخر بادی کودک مورد بحث در شرکت معتبر بست وی طراحی و تولید شده است که می توان با خیالی آسوده آن را سفارش داد و نسبت به کیفیت و مرغوبیت بدنه اطمینان داشت. چرا که این شرکت تمامی محصولات بادی خود را در نهایت کیفیت و مرغوبیت تولید می کند و دارای سازگاری بالا نیز می باشد. به این ترتیب طول عمر بالا نیز دارد و خرید آن جزو خرید های به صرفه می باشد.

استخر بادی کودک بست وی مدل دیزنی

استفاده به عنوان وان حمام

ساختار استخر بادی به گونه ای می باشد که می توان از آن به عنوان وان حمام استفاده کرد. برخی از کودکان که توانایی ایستادن ندارند برای حمام شدن دچار مشکل می شوند و والدین باید حساسیت های لازم را به خرج بدهند. اما با داشتن این استخر بادی که ارتفاع زیاد دارد می توان این کودکان را بدون مشکل حمام کرد و برای آن ها موقعیتی ایمن و استاندارد را ایجاد نمود. به همین خاطر است که جزو محصولات منحصر به فرد محسوب می شود و می تواند در بسیاری از موارد کاربرد داشته باشد. حمام کودک در منزل انجام می شود اما در روز های گرم تابستان برای ایجاد سرگرمی و آبتنی در فضای باز نیز رخ می دهد. بنابراین این استخر بادی برای استفاده در حمام منزل و یا فضای باز در نظر گرفته می شود و می توان نسبت به خرید آن اقدام نمود. استخر بادی دیواره های محکمی دارد که کودکان به راحتی به آن تکیه می دهند و مشغول آب بازی می شوند از این رو مزیت های زیادی خواهد داشت و به عنوان وان حمام نیز خریداری می شود.

محکم ترین دیواره

با توجه به داشتن دیواره هایی که دارای ساختار لایه ای می باشد محکم ترین و مقاوم ترین محصول ایجاد می شود که با استحکام بالا بر روی سطوح قرار می گیرد. از آن جا که بدنه بادی و توخالی است و حالت بی وزنی دارد می تواند تعادل لازم را داشته باشد و دچار واژگونی نشود. این استحکام به دلیل وجود دیواره هایی است که ساختار لایه ای دارد. لایه های محکم و بادی و خمیده بر روی هم قرار گرفته اند و تشکیل این استخر بادی منحصر به فرد را می دهند. در نتیجه می توان از آن در طی مدت زمان طولانی استفاده کرد و لذت برد. استخر بادی مد نظر با چنین سازگاری در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار می گیرد و قادر به ایجاد موقعیت مناسب برای رسیدن به نیاز کودکان به آبتنی و آب بازی می شود.

خرید استخر بادی کودک بست وی مدل دیزنی

خرید استخر بادی کودک بست وی

همان طور که گفته شد این محصول ساخت شرکت بست وی است و از طراحی فانتزی تشکیل شده است که موجب تمایل بیش تر کودکان به استفاده از وسایل بادی می شود. در این طراحی بی نقص محبوبیت زیادی وجود دارد که نسبت به خرید آن اقدام می کنند. جهت سفارش محصول تنها به سایت فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

برند
bestway
طول
70 CM
عرض
70 CM
ارتفاع
30 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.31 MM
وزن بسته بندی
9. KG
ظرفیت
48 L
مناسب برای
1 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...