استخر بادی کودک بست وی مدل میکی موس

bestway 91060

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: bestway
  • طول: 102 CM
  • عرض: 102 CM
  • ارتفاع: 25 CM
426,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی کودک بست وی مدل میکی موس یکی دیگر از انواع استخر بادی فانتزی سایز کوچک بوده که برای استفاده رده سنی بالاتر از سه سال توسط کارخانه بست وی طراحی و روانه بازار شده است. این استخر بادی بدنه ای گرد داشته و با در نظر گرفتن ابعاد نسبتا کوچکی که داشته برای استفاده در داخل آپارتمان یک گزینه ایده آل به شمار می رود. همچنین این ابعاد کوچک بدنه محصول موجب شده تا در مواردی بتوان آن را جایگزین استخر توپ بادی و همچنین وان حمام بادی کودک قرار داد. دیواره اصلی این استخر بادی از سه لایه با سه دریچه باد اختصاصی جهت راه اندازی تولید شده تا استحکام بدنه محصول افزایش یافته و در اثر تردد کودک به بخش داخلی دچار افت کیفیت نشود.

استخر بادی کودک بست وی مدل میکی موس

یکی از مهم ترین پارامتر ها در زمان انتخاب و خرید استخر بادی توجه به جنس بدنه آن بوده تا از طول عمر محصول آسوده خاطر بود. در همین راستا بیان می کنیم بدنه استخر بادی کودک بست وی مدل میکی موس از باکیفیت ترین نوع پی وی سی طرح چرم طراحی و تولید شده که شما بتوانید از این محصول برای فضاهای باز و سرپوشیده به راحتی استفاده کرده و یا در زمان سفر به همراه ببرید. طراحی ظاهری این استخر بادی نیز برگرفته از انیمیشن محبوب میکی موس بوده که مورد علاقه دختران قرار دارد. اگر شما نیز قصد خرید استخر بادی کودک بست وی مدل میکی موس را دارید می توانید به صورت اینترنتی و از طریق همین صفحه محصول را به سبد خرید خود اضافه کرده و یا از به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

استخر بادی کودک بست وی مدل میکی موس جدید ترین و خاص ترین استخر بادی است که امروزه پر فروش و منحصر به فرد شده است .استخر بادی مد نظر را می توان برای کودکان دختر سفارش داد و در آن ها موقعیت منحصر به فردی را ایجاد نمود. این محصول می تواند به راحتی محبوبیت داشته باشد چرا که دیواره هایی با طرح کارتنی دارد و افراد را به خود جذب می کند. استخر بادی مد نظر دارای دیواره هایی با ساختار لایه ای است که قدرت داشتن استحکام کافی را خواهند داشت. همچنین این محصول می تواند به راحتی محیطی متناسب با نیاز افراد را مهیا سازد و برای آن ها فضایی جهت آبتنی و آب بازی باشد. ترکیب رنگ به خصوص و فانتزی که در این استخر بادی ایجاد شده است موجب جلب رضایت افراد می شود که به نوبه خود در میزان فروش محصول نقش مهمی ایفا می کند. این محصول بی نظیر و کاربردی فانتزی ترین رنگ ها را دارد که علاقه افراد به آبتنی و آب بازی را به مراتب افزایش می دهد. افراد زیادی به سمت خرید این استخر بادی کشیده می شوند که با مطرح کردن مطالب زیر می توان آن ها را در خصوص این محصول آگاه تر ساخت.

خرید استخر بادی کودک بست وی مدل میکی موس

بدنه مقاوم

برای داشتن تفریحات آبی مختلف در محیطی که تمامی شرایط ایمنی را دارد می توان از محصولات با کیفیت استقبال کرد و آن ها را مورد استفاده قرار داد. این استخر بادی جزو محصولات با کیفیت و پر کاربرد است و از مقاومت بدنه بالایی نیز برخوردار می باشد. به این ترتیب می توان با خیالی آسوده ان را برای فرزندان خود تهیه کرد و نسبت به داشتن آن نیز اقدام نمود. بدنه مقاوم در بسیاری از موارد حائز اهمیت می باشد. مهم ترین محل برای استفاده از استخر بادی فضای باز است که با توجه به کیفیت بدنه انجام می شود. کیفیت بدنه بسیار بالا می باشد که در نتیجه می توان در طی مدت زمان طولانی از داشتن آن بهره مند شد و استفاده از محصول را انجام داد. کیفیت بالا شامل ضخامت بدنه نیز می باشد که در نتیجه محصول را برای استفاده بر روی سطوح مختلف سازگار می کند. استخر بادی مد نظر بدنه ای غیر قابل نفوذ نسبت به آب و رطوبت دارد که به ان ترتیب آب داخل آن به بیرون از بدنه نشت داده نمی شود. همچنین بهترین گزینه برای استفاده در روز های آفتابی است.

ضد حساسیت

مواد تشکیل دهنده استخر بادی از بهترین و با کیفیت ترین مواد می باشند که قابلیت های زیادی را دارا بوده است. مهم ترین قابلیتی که با خرید این محصول شامل افراد می شود ضد حساسیت بودن آن می باشد که ناشی از استفاده از مواد اولیه غیر سمی در تولید آن بوده است. زمانی که محصول از مواد با کیفیت و سازگار تشکیل شده باشد که با پوست کودکان دوست است هیچ گونه حساسیت پوستی را ایجاد نخواهد کرد و در طول ساعات طولانی مورد استفاده آن ها قرار می گیرد. ضد حساسیت بودن بدنه موجب افزایش رضایت افراد نسبت به خرید این استخر بادی می شود. در نتیجه در بسیاری از موارد آن را مورد استفاده قرار می دهند و در روز های گرم تابستان نیز برای داشتن انواع تفریحات آبی استخر بادی را با خود به همراه خواهند داشت.

استخر بادی کودک بست وی مدل میکی موس

خرید استخر بادی کودک میکی موس

طرح ارائه شده در این استخر بادی به شکل انیمیشن میکی موس است که پر طرفدار و منحصر به فرد می باشد. این طرح بی نظیر موجب رضایت و جلب توجه مخاطب می شود که به نوبه خود از اهمیت بالا برخوردار است. جهت سفارش و خرید این محصول به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

برند
bestway
طول
102 CM
عرض
102 CM
ارتفاع
25 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 MM
وزن بسته بندی
6. KG
ظرفیت
102 L
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...