استخر بادی کودک بست وی مدل هلی کوپتر

bestway 52183

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: bestway
  • طول: 132 CM
  • عرض: 79 CM
  • ارتفاع: 68 CM
346,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی کودک بست وی مدل هلی کوپتر یکی دیگر از جذاب ترین انواع استخر بادی توپ بوده که برای استفاده بچه ها با بدنه مقاوم و استاندارد توسط کارخانه بست وی طراحی و تولید شده است. محصولاتی نظیر استخر بادی که برای استفاده رده سنی کودک طراحی و تولید شده نیاز به ظاهری فانتزی و رنگی داشته تا مورد استقبال این گروه سنی واقع گردد. با در نظر گرفتن این نکته بوده که ظاهر این استخر بادی دقیقا مشابه یک هلیکوپتر بادی بزرگ با رنگبندی شاد طراحی شده که در بخش کناری دریچه هایی جهت تردد ساده کودک به بخش مخزن تعبیه شده است. وزن بدنه این استخر بادی تنها 1.5 کیلوگرم بوده و در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال کرده و در عین حال در زمانی کوتاه راه اندازی خواهد شد.

استخر بادی کودک بست وی مدل هلی کوپتر


پس اگر علاقه دارید می توانید این استخر بادی را می توانید در زمان سفر نیز به همراه ببرید.  بدنه اصلی این محصول از باداوم ترین نوع پی وی سی طراحی شده که موجب می شود برای استفاده در فضای باز نیز توصیه شود. زیرا تغییرات شرایط اب و هوایی نظیر قرار داشتن در معرض تابش نور مستقیم خورشید و یا دماهای مختلف آب موجب بروز افت کیفیت در بدنه این محصول نخواهد شد. در داخل بسته بندی این استخر بادی کودک تعداد 50 عدد توپ بادی رنگی بدون پلیسه وجود داشته تا کودک بتواند به راحتی به بازی بپردازد. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما قصد خرید استخر بادی توپ کودک بست وی و یا سایر نمونه های استخر بادی برای فرزند خود را دارید تنها کافی بوده به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

استخر بادی کودک بست وی مدل هلی کوپتر ظاهری متناسب با سلیقه کودکان دارد به طوری که موجب شادی زیاد آن ها می شود. ظاهر محصول از رنگبندی خاصی تشکیل شده است و جذابیت ظاهری دارد. در نتیجه می تواند کودکان را به خود جذب کند و آن ها را متمایل به استفاده از محصول نماید. بدنه بادی استخر توپ بادی نرم و راحت است به طوری که کودکان با خیالی آسوده قادر به قرار گیری در داخل آن می باشند و اوقات خوشی را سپری خواهند کرد. در طول روز در داخل منزل می توان از این محصول استفاده کرد. همچنین در روز هایی که هوا مطلوب می باشد می توان استخر بادی را در فضای باز راه اندازی کرد و محیط را برای استفاده کودکان مهیا ساخت. استخر بادی کودک برند و اصل است و از کیفیت برتر تشکیل شده است. این محصول سازگاری زیادی دارد و می تواند در طول عمر بالا بدون آسیب و خرابی مورد استفاده قرار گیرد. به شرط آن که در مراقبت و نگه داری از آن توجه شود و این کار انجام شود. بدنه از حساسیت برخوردار است و برای مراقبت از آن نکات مهمی رعایت می شود. با توجه به این موارد نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

خرید استخر بادی کودک بست وی مدل هلی کوپتر

پرشدن بدنه از توپ برای بازی

از این استخر بادی به عنوان استخر توپ استفاده می شود و دارای بدنه ای برای پر شدن با تعداد زیادی توپ می باشد. این استخر توپ را می توان با خیالی آسوده سفارش داد و از داشتن آن بهره مند شد. استخر توپ مد نظر دارای بدنه ای جادار و محکم است به طوری که برای پر کردن آن تعداد زیادی توپ پلاستیکی رنگی نیاز می باشد. در نتیجه می توان با خرید از شرکت اینتکس توپ های زیاد و رنگی را به دست آورد و محیط را برای انجام تفریحات مهیج مناسب کرد. استخر توپ بادی مجموعه ای از بهترین طرح و رنگ می باشد که قادر به مهیا کردن شرایط برای لذت بردن کودکان است. این بدنه دارای دیواره های بلند می باشد که در نتیجه می توان با خیالی آسوده محیط را برای استفاده کودکان در نظر داشت. محیط دارای گنجایش بالا است که کودکان به همراه دوستان خود در داخل آن قرار می گیرند و مشغول بازی و سرگرمی می شوند. به این ترتیب افراد می توانند نسبت به داشتن آن اقدام کنند و محصول را برای فرزندان خود سفارش دهند.

مراقبت از محصول

همان طور که می دانید انواع محصولات بادی باید در محیطی ایمن مورد استفاده قرار گیرند تا دچار مشکل نشوند و بتوان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن ها اقدام کرد. این بدنه بادی و توخالی نیز برای داشتن طول عمر بالا دارای نکات مراقبتی می باشد که در نتیجه می توان با خیالی آسوده آن را در طی مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار داد. استخر توپ بادی دارای بخش کف دو لایه و مقاوم می باشد که در نتیجه سازگاری برای قرار گیری در محیط های مختلف را دارد. اما باید برای راه اندازی آن بر روی سطوح مختلف مراقبت های لازم را به عمل آورد. به این صورت که سطح را کاملا بررسی کرد تا عاری از هر گونه اشیاء نوک تیز باشد و بتوان با خیالی آسوده آن را مورد راه اندازی نمود. علاوه بر این موارد نزدیک کردن محصول به شعله و حرارت آن را به سرعت تحت تاثیر قرار می دهد و موجب خرابی زیاد در بدنه می گردد. به این ترتیب باید از نزدیک کردن این گونه موارد به بدنه خودداری نمود.

استخر بادی کودک بست وی مدل هلی کوپتر

خرید

استخر توپ بادی که دارای جذابیت ظاهری زیاد می باشد در فروشگاه اینتکس به فروش می رسد و برای خرید باید به این محل مراجعه کرد.

برند
bestway
طول
132 CM
عرض
79 CM
ارتفاع
68 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 MM
وزن بسته بندی
1.5 KG
ظرفیت
-
مناسب برای
1 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
-
کف باد شونده
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...