استخر بادی کودک بست وی 54005

Bestway 54005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: Bestway
  • طول: 201 CM
  • عرض: 150 CM
  • ارتفاع: 51 CM
18%
2,800,000
2,300,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی کودک بست وی 54005 یکی از بهترین و خاص ترین محصولاتی است که امروزه برای استفاده کودکان به حالت دست جمعی مد نظر قرار می گیرد. با داشتن این محصول می توان در محیط های باز فضایی دلنشین و شاد را برای فرزندان خود مهیا کرد و در فصول گرم سال ساعات خوشی را برای آن ها ایجاد نمود. این استخر بادی دارای ایمنی و سازگاری است به طوری که در زمان استفاده مداوم کودکان از محصول دچار مشکل نخواهند شد. در نتیجه می توان با خیالی آسوده این استخر بادی را مورد استفاده قرار داد و از داشتن آن بهره مند شد. استخر بادی از ابعاد مناسب تشکیل شده است تا کودکان سرگرمی های آبی را داشته باشند و از آبتنی و شنا بهره مند باشند. به این صورت علاقه مندان به تفریحات آبی امکانات کامل برای فرزندان خود را مهیا می نمایند.

قیمت خرید این محصول کم است و افراد با پرداخت هزینه کم نسبت به تهیه سایر محصولات قادر به مهیا کردن بهترین موقعیت می باشند. توانایی خرید استخر بادی مد نظر برای علاقه مندان وجود دارد و به راحتی محصول را سفارش خواهند داد. محصول دارای بدنه ای به رنگ آبی است و به صورت تک رنگ به فروش می رسد. در نتیجه افراد تنها یک انتخاب برای خرید دارند و این رنگ بدنه را مورد پسند قرار می دهند. استخر بادی کودک بست وی 54005 از بدنه ای با کیفیت و سازگار تشکیل شده است و در فروشگاه اینتکس آماده خرید علاقه مندان می باشد.

برند
Bestway
طول
201 CM
عرض
150 CM
ارتفاع
51 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.32 MM
وزن بسته بندی
3.3 KG
ظرفیت
450 L
مناسب برای
2 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...